Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 5810410 alkalommal)

0 Felhasználó és 8 vendég van a témában

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29400 Dátum: 2018.12.12 13:59:55 »
Nem hiszem, hiszen ez a jelenség csak ekkor fordul elő, és a hibajelzés is egy idő után eltünik.

 :eek: :eek: :eek:

Okay! Inkáb tedd azt amit PiciPeti javall, Ő legalább ért is amit mond, nem úgy mint a csöndes fotel bajnok! :whistling: :flowers: ;)
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

palazs007

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 21
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29401 Dátum: 2018.12.12 19:00:38 »
Helló!
Mennyi km-t hajtottál bele, jellemzően milyen távolságokra használod, milyen olajjal?
Csak azért kérdezem, hátha kiderül mitől lehet ekkora olajfogyasztás!
Üdv.

Én nálam csak egy pár hónapja van de elég sokat megyek vele  Nagyrészt közűton és kíméletesen autópályán használom. kevés város. 10w40es olajat rakott bele a szerelő a múlt olajcserénél, hogy kevésbé egye az olajat, aminek én alapból nem örültem, de azóta talán kevesebbet eszik. Gyári alőírásban ugy 10w30as van írva.
A teljesítmény sem a legjobb ami valószínű össze függ ezekkel. Csinálok egy teljes átvizsgálást a szervízben, hogy kiderítség mi az a mi rossz. Nagy valószínűséggel a végén rá fogom szánni a Motorgenerálra magam, mert valószínű az olajzógyűrűk sültek be és ha már úgy gyűrű szett és hengerfej is fel lesz újítva ezzel együtt akkor már nem éri meg spórolni ha úgy is ki van szedve a motor.

Arra gondoltam még hogy csinálok egy Motor öblítést (XADO) ami elvileg ki tisztítaná az olajgyűrűket. és akkor lehet hogy a probléma nagy része meg lenne oldva. A motor nem tudom mennyire kormos (talán nem vészes) vélemény? esetleg megéri megpróbálni?


kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3033
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29402 Dátum: 2018.12.12 21:21:30 »
Én nálam csak egy pár hónapja van de elég sokat megyek vele  Nagyrészt közűton és kíméletesen autópályán használom. kevés város. 10w40es olajat rakott bele a szerelő a múlt olajcserénél, hogy kevésbé egye az olajat, aminek én alapból nem örültem, de azóta talán kevesebbet eszik. Gyári alőírásban ugy 10w30as van írva.
A teljesítmény sem a legjobb ami valószínű össze függ ezekkel. Csinálok egy teljes átvizsgálást a szervízben, hogy kiderítség mi az a mi rossz. Nagy valószínűséggel a végén rá fogom szánni a Motorgenerálra magam, mert valószínű az olajzógyűrűk sültek be és ha már úgy gyűrű szett és hengerfej is fel lesz újítva ezzel együtt akkor már nem éri meg spórolni ha úgy is ki van szedve a motor.

Arra gondoltam még hogy csinálok egy Motor öblítést (XADO) ami elvileg ki tisztítaná az olajgyűrűket. és akkor lehet hogy a probléma nagy része meg lenne oldva. A motor nem tudom mennyire kormos (talán nem vészes) vélemény? esetleg megéri megpróbálni?
Üdv!
XADOról van hosszabb távú tapasztalatom, motormosókról is. Ártani biztosan nem fog. Ezt használom minden olajcserénél, esetenként több száz km-t megyek vele, ez jóval durvább cucc (a motorfék=kompresszió megnövekedéséről tudni). Letapadt gyűrűt képes kipucolni, visszaadni a mozgását, ezen segíthet, de ha az olaj-visszavezető furatok vannak eltömődve, azt nagy valószínűséggel csak fúrószárral lehet átjárhatóvá tenni. Erről kérdezd privátban vd1234-et, ő felújította évekkel ezelőtt a motorját.
Ha erősen füstöl a kipufogó, akkor ne reménykedj, el van kokszosodva a hengertér rendesen. De felülről is jut a be olaj. PCV szelep tisztítása, olajlecsapató beépítése, esetleg koromtalanító erősen javallott alapjárati szelep, pillangószelep pucolásával egyetemben. Ez motorgenerál nélkül is szükséges, és otthon egyszerűen megoldható. Amiket linkeltem, azokat próbáltam, biztonságos, hatékony szerek. (5W40-es olajat használok, a 4 literes flakon bőven elég, hogy a ciklus végéig - 10e km - folyamatosan maxon legyen a szint. Futásteljesítmény ~450000 km)

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29403 Dátum: 2018.12.12 22:29:07 »
Én nálam csak egy pár hónapja van de elég sokat megyek vele  Nagyrészt közűton és kíméletesen autópályán használom. kevés város. 10w40es olajat rakott bele a szerelő a múlt olajcserénél, hogy kevésbé egye az olajat, aminek én alapból nem örültem, de azóta talán kevesebbet eszik. Gyári alőírásban ugy 10w30as van írva.
A teljesítmény sem a legjobb ami valószínű össze függ ezekkel. Csinálok egy teljes átvizsgálást a szervízben, hogy kiderítség mi az a mi rossz. Nagy valószínűséggel a végén rá fogom szánni a Motorgenerálra magam, mert valószínű az olajzógyűrűk sültek be és ha már úgy gyűrű szett és hengerfej is fel lesz újítva ezzel együtt akkor már nem éri meg spórolni ha úgy is ki van szedve a motor.

Arra gondoltam még hogy csinálok egy Motor öblítést (XADO) ami elvileg ki tisztítaná az olajgyűrűket. és akkor lehet hogy a probléma nagy része meg lenne oldva. A motor nem tudom mennyire kormos (talán nem vészes) vélemény? esetleg megéri megpróbálni?



 :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

Ja!!! Legalább a 4.-et!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu


micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29405 Dátum: 2018.12.13 09:59:16 »
 
Ugyan, ugyan... :yawn:

ugyan miért ne!!  :hmmmm: :hmmmm:
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

Blaci53

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 16
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29406 Dátum: 2018.12.13 15:16:54 »
Pucoltasd ki. Az oké, hogy az útban lévő szennyeződést sikerült elpöckölni 2 centivel, amivel átmenetileg megszüntetted a jelenséget, de ha jót akarsz a kocsinak akkor kipucoltatod. Van ott pár dolog aminek nem árt a tisztítás. Ezeknek a koszos állapota mind okozhatja a fordulatszám ugrálását, esetleg emeltebb állapotát. Amit majdnem lefulladásnak érzékelsz, az azért van, mert az ECU 500rpm-nél beavatkozik és rug egyet rajta, hogy emelkedjen. Az a tiszta, ha ki van pucolva a komplett torok. Szerelőnek 1 órás munka.

Persze, természetesen kitisztíttatom a szerelővel.
Köszönöm a tanácsot, a hozzászólást.

palazs007

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 21
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29407 Dátum: 2018.12.13 20:36:24 »
Üdv!
XADOról van hosszabb távú tapasztalatom, motormosókról is. Ártani biztosan nem fog. Ezt használom minden olajcserénél, esetenként több száz km-t megyek vele, ez jóval durvább cucc (a motorfék=kompresszió megnövekedéséről tudni). Letapadt gyűrűt képes kipucolni, visszaadni a mozgását, ezen segíthet, de ha az olaj-visszavezető furatok vannak eltömődve, azt nagy valószínűséggel csak fúrószárral lehet átjárhatóvá tenni. Erről kérdezd privátban vd1234-et, ő felújította évekkel ezelőtt a motorját.
Ha erősen füstöl a kipufogó, akkor ne reménykedj, el van kokszosodva a hengertér rendesen. De felülről is jut a be olaj. PCV szelep tisztítása, olajlecsapató beépítése, esetleg koromtalanító erősen javallott alapjárati szelep, pillangószelep pucolásával egyetemben. Ez motorgenerál nélkül is szükséges, és otthon egyszerűen megoldható. Amiket linkeltem, azokat próbáltam, biztonságos, hatékony szerek. (5W40-es olajat használok, a 4 literes flakon bőven elég, hogy a ciklus végéig - 10e km - folyamatosan maxon legyen a szint. Futásteljesítmény ~450000 km)

Pont ezt vettem az öblítővel együtt. Kettő szett van belőle. Akkor lehet hogy ki fogom próbálni. Eléggé füstöl a kipufogó egyébként. a PCV szelepet azt néztem múltkor az működik. Tettem már bele régebben XADO revitalizálót is. Az alapjárati szelepet meg a pillangószelepet azt terveztem hogy kipucolom, mert az alapjárat van hogy eléggé ingadozik. Meg most elkezdett rázkódni is menet közben. meg a gyorsulása is elég gyenge. Azon is lehet ez javít akkor.


palazs007

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 21
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29409 Dátum: 2018.12.14 13:10:23 »
Most voltam vele szervizben és több mint két órát volt bennt átnézésen. Azt mondták hogy a kompresszió az jó és az olaj gyürü valószínű a hiba ezért is füstöl. Szóval akkor ki próbálom a XADO-t
A gyújtáson is meg az alapjaraton is állítottak valamit. Most jobban megy de a rázkódás az még mindig eléggé érezhető gyorsításkor csak néha meg táltosodik. Az akkor valószínű a gyújtás hibája. De legalább meg tudtam hogy a kompresszió az jó...

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29410 Dátum: 2018.12.14 13:17:05 »
Most voltam vele szervizben és több mint két órát volt bennt átnézésen. Azt mondták hogy a kompresszió az jó és az olaj gyürü valószínű a hiba ezért is füstöl. Szóval akkor ki próbálom a XADO-t
A gyújtáson is meg az alapjaraton is állítottak valamit. Most jobban megy de a rázkódás az még mindig eléggé érezhető gyorsításkor csak néha meg táltosodik. Az akkor valószínű a gyújtás hibája. De legalább meg tudtam hogy a kompresszió az jó...
4.  !!!!
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3033
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29411 Dátum: 2018.12.14 13:26:15 »
Most voltam vele szervizben és több mint két órát volt bennt átnézésen. Azt mondták hogy a kompresszió az jó és az olaj gyürü valószínű a hiba ezért is füstöl. Szóval akkor ki próbálom a XADO-t
A gyújtáson is meg az alapjaraton is állítottak valamit. Most jobban megy de a rázkódás az még mindig eléggé érezhető gyorsításkor csak néha meg táltosodik. Az akkor valószínű a gyújtás hibája. De legalább meg tudtam hogy a kompresszió az jó...
Az olajevős motorok kompressziója általában jó ... apropó: mennyi  az annyi? Hibakódot nem olvastak?

palazs007

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 21
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29412 Dátum: 2018.12.14 18:33:49 »
Azt olvastak volna csak ezen még csak ugye OBD1 van és abból nem sok derül ki.

palazs007

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 21
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29413 Dátum: 2018.12.14 18:35:31 »
4.  !!!!
Kettőt biztos megcsinálom és rendeltem koromtalanitót is mellé.

palazs007

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 21
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29414 Dátum: 2018.12.14 21:49:43 »
Az olajevős motorok kompressziója általában jó ... apropó: mennyi  az annyi? Hibakódot nem olvastak?

Gyújtáson állítottak valamit de Viszont most meg sokkal rosszabb lett a rázkódás... Gyújtótekercs meg kábel csere kellene valószínű ha jól tudom?