Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 5811939 alkalommal)

0 Felhasználó és 10 vendég van a témában

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29280 Dátum: 2018.04.24 22:04:56 »
Sziasztok
Érdeklődni szeretnék, hogy egy 2004 Corolla kombin mennyire bonyolult kicserélni az antenna talpat?
Nehéz-e megbontani a tetőkárpitot, illetve vissza lehet-e jól építeni?
Köszönöm előre is.

 :no: :no: :no:
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

Siemensfun

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29281 Dátum: 2018.04.25 17:20:59 »
Ha valakit érdekel összedobtam egy csomagot a Techstream szoftverhez Windows 10 X64 alá. (De jó bármelyik Windowshoz). Csináltam a driverhez egy telepítőt az egyszerűsítés miatt.
Teszteltem Windods 10 X64/Toyota Corolla 1.6 Vvti Sol 2005 autón.

Letöltés: https://data.hu/get/11182443/toyota.zip
Kábel: http://www.obdii365.com/wholesale/mini-vci-for-toyota-with-toyota-tis.html

Ha valakinek a leírás alapján nem meg az inkább ne piszkálja az autóját.

edyzol92

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 75
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29282 Dátum: 2018.04.28 15:43:25 »
Sziasztok!

Kattogott a féltengyely kanyarodáskor. Gondoltam megnézem, hogy melyik oldal a rossz. A jobb oldalinak van egy pici lötyögése, a bal oldalit viszont 8-10 cm el tudom mozgatni bármilyen írányba... Szerintem csak a gumiharangok tartják a helyén. Ez lehet a féltengely csukló kopása miatt, vagy ott szét is van törve valami?  Kb. mekkora lehet a kár?  (E11 corolla)

edyzol92

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 75
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29283 Dátum: 2018.04.29 10:28:34 »
Ma gondoltam kicsit odébb gurulok a fűnyírás miatt... Beindítottam, egy nagyon halk surlódó hang és hiába nyomom a gázt, meg sem mozdul.   Az egész hajtás szétesett. Ilyenkor mi van?
Elég csak a féltengelyt/csuklókat cserélni, vagy szét kell szedni a váltót is.  Bocs a hülye kérdésért, de alapból nem vagyok egy autós szaki, ahhoz meg pláne nincs tudnivalóm, hogy hogy működik
egy első kerekes autó differenciálműve.

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29284 Dátum: 2018.04.29 12:39:53 »
betetted sebességbe?? ???
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

edyzol92

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 75
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29285 Dátum: 2018.04.30 01:13:37 »
Ha-ha-ha...

Nyilván, de se előre, se hátra

Kalmi

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 818
  • Corolla 1.3 XLI HB 1994
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29286 Dátum: 2018.04.30 09:05:19 »
Ma gondoltam kicsit odébb gurulok a fűnyírás miatt... Beindítottam, egy nagyon halk surlódó hang és hiába nyomom a gázt, meg sem mozdul.   Az egész hajtás szétesett. Ilyenkor mi van?
Elég csak a féltengelyt/csuklókat cserélni, vagy szét kell szedni a váltót is.  Bocs a hülye kérdésért, de alapból nem vagyok egy autós szaki, ahhoz meg pláne nincs tudnivalóm, hogy hogy működik
egy első kerekes autó differenciálműve.
8-10mm lötyögése volt, vagy 8-10cm?
Ha a féltengelycsukló esett szét, akkor elég azt cserélni (ha lejön, de lehet, hogy a tengellyel együtt lehet csak).

Tekerd ki a kormányt balra koppig.
Kéziféket húzd be.
Tedd egyesbe. (legjobb ha ül valaki a volánnál)
Szállj ki és nézd meg:
-forog e a belső csukló külső fele a váltóban
-forog e tengely
-forog a külső csukló

Ha a belső csukló forog de e tengely nem, akkor rossz a csukló/tengely,
Ha semmi sem forog, akkor rossz a váltó.

edyzol92

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 75
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29287 Dátum: 2018.04.30 14:02:36 »
"8-10mm lötyögése volt, vagy 8-10cm?"

8-10 cm.  Előre-hátra, balra-jobbra... Egyálltalán nincs a helyén és azóta mióta megmozgattam, meg sem mozdul a kocsi.

Nem gondolom, hogy a váltó lenne a ludas, mert a kanyarodásnál való kattogás, féltengely hibára utal és amíg nem mozgattam meg a féltengelyt, gond nélkül jött-ment a kocsi.
A váltó szépen vette a fokozatokat, a hátramenetben elkellett a dupla kuplung, de nem lógött, zörgött, minden fokozat szépen a jelyén volt. (leginkább ezt szeretem az egész autóban)

Egy ismerősöm azt mondta, hogy ha az egyik féltengely kuka, akkor a diffi a másik tengelyt sem forgatja, ezért nem mozdul a kocsi. (mondjuk nem autószerelő)

Van egy szerelő ismerősöm, megígérte, hogy majd ránéz, de az még nagyon odébb van, mert teljesen be van táblázva.

Adam_88

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 16
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29288 Dátum: 2018.05.02 14:59:15 »
Sziasztok. 2006 1.4 D4D MMT ABS szel szerelt Corollába mennyi váltóolaj illetve fékolaj kell? Válaszokat előre is köszönöm

mardel

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 800
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29289 Dátum: 2018.05.04 12:49:51 »
sziasztok!

az e12-n így lóg mindkét oldalon a műanyag, vissza lehet ezt tenni ?
elérett?
1.4 sol 2004

ivanolsen

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29290 Dátum: 2018.05.07 18:21:50 »
Sziasztok! 2005-ös 5 ajtós Corollám van. Padkáztam egy hatalmasat. Úgy, hogy egyenesen mentem, szemben merőlegesen volt a padka, az utolsó pillanatban rántottam jobbra a kormányt, de a bal első kerék telibe verte, felni, gumi kuka. Vettem bontott felnit, felrakattam a 4 jó minőségű nyári gumimat. A kocsi balra húz, a kormány balról nem jön teljesen vissza magától középre. 2 futóművesnél is voltam, a második lézeres. Mind a kettő azt mondja, a futómű tökéletes, de a második is tapasztalta a leírtakat. Nem zörög, nem kattog, nem lóg, nem lötyög semmi.  Mikor összetörtem a pótkerékkel is húzott már. A kereket törtem össze a karosszéria sértetlen maradt. Mi lehet a gond? Valakinek volt már hasonló?

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29291 Dátum: 2018.05.07 20:27:41 »
Sziasztok! 2005-ös 5 ajtós Corollám van. Padkáztam egy hatalmasat. Úgy, hogy egyenesen mentem, szemben merőlegesen volt a padka, az utolsó pillanatban rántottam jobbra a kormányt, de a bal első kerék telibe verte, felni, gumi kuka. Vettem bontott felnit, felrakattam a 4 jó minőségű nyári gumimat. A kocsi balra húz, a kormány balról nem jön teljesen vissza magától középre. 2 futóművesnél is voltam, a második lézeres. Mind a kettő azt mondja, a futómű tökéletes, de a második is tapasztalta a leírtakat. Nem zörög, nem kattog, nem lóg, nem lötyög semmi.  Mikor összetörtem a pótkerékkel is húzott már. A kereket törtem össze a karosszéria sértetlen maradt. Mi lehet a gond? Valakinek volt már hasonló?

Csonkállvány/ és toronycsapágy
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29292 Dátum: 2018.05.07 20:34:34 »
Lengőkar is lehet, vagy lengéscsillapító (elgörbült szár) vagy egy szétszakadt hátsó lengőkar szilent. Bár utóbbit jó eséllyel kiszúrta volna a futóműves.

Édemes lenne olyan karosszériáshoz elmenni, ahol van lézeres húzatópad, azon meg tudják mérni mi/merre mennyit csavarodott. Ha a felni szétszakadt, akkor tuti hajlott/rogyott valami a futóműben.

cleaner

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29293 Dátum: 2018.05.07 22:12:17 »
Sziasztok,

(Talán már volt téma, de átlapozva pár év anyagát nem találtam, így ha mégis ott volt, csak nem vettem észre, bocs.)
Egy 1NDTV D-4D (E15) corolla tulaja vagyok. (Mondanám, hogy boldog, de most kis üröm vegyült az örömbe). Egy ideje rakoncátlankodnak a lovak a motortérben. A hibajelenség a következő: a motor jól húz, kellemesen nyomatékosan gyorsít, de úgy 100-110 KM/h körül (ötösben) 80-90 körül négyesben, gyorsítás után, ha leveszem a lábam a gázról, majd újra gázt adok - mondjuk egy rövid gurulás után - akkor elvesztem a teljesítményem jelentős részét és  az autó iszonyú módon elkezd füstölni. Ha megállok vele és hagyom, úgy 15 percet leállított motorral, akkor újra minden ok. Ugyanez az idő, álló helyzetben, ám járó motorral semmit sem segít. A hibajelenség úgy 2200-2800 fordulat/percnél jelentkezik, teljesen random módon, vagyis nem mindig, de ha nem 10 mp-ig tartom ezt a teljesítményt, hanem hosszabb ideig, akkor stabilan valamikor megjelenik. Az biztos, hogy ezt az okozza, hogy a motorban elégtelenül ég el a tüzelőanyag, de arra nem jövünk rá, hogy mi okozza. Az első az ERG szelep volt amit leellenőriztettünk és kitisztíttatunk. Toyota specialistánál is járt, a hibát produkálta és a mérés azt mutatta, hogy az ERG szelep alatti fojtószelep nem működik. Kicserélte, és el is mentek egy körre, ám nem a megfelelő tartományban, mert jónak minősítették, ám ahogy megkaptuk és felmentünk az M0-ra, máris újra produkálta a hibát. Nem tudom, hogy mit mondhatnék még, hogy közelebb vigyen a megoldáshoz. Minden ötletet köszönünk! ;)
g.

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29294 Dátum: 2018.05.07 22:55:41 »
Turbó geometria lapátjai nincsenek megragadva? Hibát nem dob?

Olyan mintha nem állna át a lapát, emiatt felszalad a töltőnyomás, amit észlel a vezérlő, és lekorlátozza a nyomást (wastegate-et teljesen nyitja) - emiatt elmegy a power, és eldúsul a keverék.

Ha jól rémlik 2800-3200 körül vált a geo. Csak egy tipp, így elsőre.