Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 5865392 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

lehel

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28920 Dátum: 2017.09.06 05:54:59 »
Üdv.
Köszönöm a segítséget. Ezek lesznek következő dolgok.

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28921 Dátum: 2017.09.06 08:18:44 »
Üdv!

Kérdésem: Valaki tapasztalt-e olyan jelenséget, hogy pl este leállítom az autót, mikor reggel lemegyek és indítom be, teljesen felkeményedve van a fékpedál, mint mikor leállítjátok az autót és tapostok rajta 1 párat..
Ez teljesen normális corollánál vagy valami probléma van?
Amint beindítom, bepuhul rendesen, minden ok!
2005ös Corolla 1.4 benzin.

Köszi előre is!
Indítás előtt minden kocsinál kemény. Fékrásegítés nélkül mitől lenne puha? ;)

zsoltistvan.nagy

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 64
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28922 Dátum: 2017.09.06 15:59:26 »
Sziasztok,

Még dolgozom az ajánlatokon (verso vs corolla). A CVT váltóval akinek van milyen a tapasztalata. Olvasgatva neten volt jó és rossz is. Köszönöm előre is a segítséget. Az avem lassan eladó sorba kerül, ha valakit érdekel.

lehel

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28923 Dátum: 2017.09.06 17:04:01 »
Hello
Megakartam keresni a főtengely jeladót de nem lelem. Kerestem neten képeket, ábrákat de még így se. Hihetetlen hogy nem lelem. Viszon leltem egy hasónlót a sebváltón a féltengely kimenetnél. Ez gondolom a sebességmérésre van, mert nem mutat a sebességmérő. Visszont elmult a szaggatás! Gondolom a probléma nem szünt meg, csak így ki lehet zárni egy pár dolgot.

fhrlaszlo

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28924 Dátum: 2017.09.06 18:56:10 »
Sziasztok!

Van egy 2003-as Toyota Corollám (E12) D4D 110 le. Olyan problémával fordulnék felétek, hogy minden egyes váltásnál ránt egyet az autó ugyan kuplunggal való csúsztatással kiküszöbölhető ez az érzet,  de mégsem tartom ezt normálisnak. 1 éve lett kuplung szett cserélve (Aisin) (Egytömegű lendkerék van rajta), de azzal is ugyan ez volt a helyzet, sajnos megvétel óta ilyen. Esetleg lenne valakinek valamilyen ötlete? 

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28925 Dátum: 2017.09.06 19:02:29 »
Sziasztok!

Van egy 2003-as Toyota Corollám (E12) D4D 110 le. Olyan problémával fordulnék felétek, hogy minden egyes váltásnál ránt egyet az autó ugyan kuplunggal való csúsztatással kiküszöbölhető ez az érzet,  de mégsem tartom ezt normálisnak. 1 éve lett kuplung szett cserélve (Aisin) (Egytömegű lendkerék van rajta), de azzal is ugyan ez volt a helyzet, sajnos megvétel óta ilyen. Esetleg lenne valakinek valamilyen ötlete?
Abba nem kettőstömegű való? :hmmmm:

fhrlaszlo

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28926 Dátum: 2017.09.06 21:57:49 »
Ez 110 lóerős változat, ami elég ritka Magyarországon és nem a 116 ugye az az újabb (csepp lámpás) változat! Ebben egy tömegü lendkerék van!

zsoltistvan.nagy

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 64
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28927 Dátum: 2017.09.07 09:39:22 »
Senkinek nincs CVT váltós corolla vagy auris?

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28928 Dátum: 2017.09.07 10:15:31 »
nem divat tulságosan.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

zsoltistvan.nagy

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 64
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28929 Dátum: 2017.09.07 10:29:49 »
nem divat tulságosan.

Tesztekben is azt írják, hogy amennyi az előnye annyi a hátránya. De, ha már veszek gondoltam megkérdem kinek mi a tapasztalata. Egyébként szeretem az autómatát, denekem nem volt még.

Köszi

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28930 Dátum: 2017.09.07 10:49:25 »
Ez 110 lóerős változat, ami elég ritka Magyarországon és nem a 116 ugye az az újabb (csepp lámpás) változat! Ebben egy tömegü lendkerék van!
Én még nem hallottam ilyenről, persze ettől még létezhet, de biztos vagy benne, hogy E12 1,4 D-4D és 110 lovas?
Mert a kétliteresből valóban volt 110 pacis változat, sőt az E12-ben még 90 is. Ezekben kettőstömegű van, az 1,4-ben nincs, de azok meg a Corollában 90 pacisak szoktak lenni, ha 110lovas, akkor az valami tuningolt verzió lehet.
music     

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28931 Dátum: 2017.09.07 11:14:24 »
Én még nem hallottam ilyenről, persze ettől még létezhet, de biztos vagy benne, hogy E12 1,4 D-4D és 110 lovas?
Mert a kétliteresből valóban volt 110 pacis változat, sőt az E12-ben még 90 is. Ezekben kettőstömegű van, az 1,4-ben nincs, de azok meg a Corollában 90 pacisak szoktak lenni, ha 110lovas, akkor az valami tuningolt verzió lehet.
110 lóerós a 2.0 lehet, már csak azért is, mert 2003-as, akkor még nem volt 1.4 d4d.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

Tshuhash

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 662
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28932 Dátum: 2017.09.07 11:59:09 »
Tesztekben is azt írják, hogy amennyi az előnye annyi a hátránya. De, ha már veszek gondoltam megkérdem kinek mi a tapasztalata. Egyébként szeretem az autómatát, denekem nem volt még.

Köszi
USA-ban volt nalam 2 napig berautokent egy CVT valtos Corolla. A Lexusban hagyomanyos automata van. Sot a cegnel, ahol dolgoztam, volt egy 1.6-os Corolla MMT valtoval. Ha nem lehetne manualis autot valasztani, akkor en maradnek a sima automatanal. A CVT-tol nem voltam elajulva, azt en inkabb meghagynam a robogosoknak. Szerintem feleslegesen porgeti a motort, valahogy nem erzodik olyan dinamikusnak vele az auto. De ez fokent szubjektiv velemeny.
Tshuhash
'03 Lexus IS300 JCE10

fhrlaszlo

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28933 Dátum: 2017.09.07 12:57:47 »
Én még nem hallottam ilyenről, persze ettől még létezhet, de biztos vagy benne, hogy E12 1,4 D-4D és 110 lovas?
Mert a kétliteresből valóban volt 110 pacis változat, sőt az E12-ben még 90 is. Ezekben kettőstömegű van, az 1,4-ben nincs, de azok meg a Corollában 90 pacisak szoktak lenni, ha 110lovas, akkor az valami tuningolt verzió lehet.

Egy szóval sem írtam, hogy 1,4 D4D 2003-ban nem volt még 1,4 D4D. Ez 2.0 D4D 110 Le. Egy tömegű lendkerék van rajta. Esetleg lenne valakinek valami ötlete?

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28934 Dátum: 2017.09.07 14:38:41 »
Egy szóval sem írtam, hogy 1,4 D4D 2003-ban nem volt még 1,4 D4D. Ez 2.0 D4D 110 Le. Egy tömegű lendkerék van rajta. Esetleg lenne valakinek valami ötlete?
Motor és váltótartó bakok rendben vannak?
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...