Elviekben semmi baja nem lesz, annyi csak, hogy a rádión az állomásokat újra kell tárolni, és az elektromos ablakemelőt (ha automata) újra tanítani = végállásig föl-le párszor.
De ha tartasz bármi komplikációtól, akkor vidd el akksi szakboltba, nekem múltkor úgy cserélték, hogy egy ketyerével kiváltották az akksit, amig az cserélve lett.
Még bírja szuflával
![mosoly :)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/01_pofa.gif)
kövérebb pöccre indul ugyan, de a pilács elhalványodásán kívül amikor fütést kapcsolok semmi változás. ( kénytelen voltam/vagyok megvárni a fizetést ) A héten elmegyek egy aksishoz hogy nézzen rá műszerrel, lehet csak le van merülve kicsit. Bár akkor generátor miért nem tölti vissza???
Igazából a riasztó miatt izgultam, hogyan fogadja a cserét. A rádónál abból kiindulva hogy munkatársan ford fókája kért kódot, másik kollega opelje gomb kombinációt követelt. ( a csatornák legyen a legkisebb gondom ).
Apropó: 2004 júliusi és elvileg ráncfelvarrott ( fekete hűtőrács ) és kazettás rádinyó van benne. Valahol olvastam hogy a hűtőrácsról lehet megkülönböztetni.
A másik ami érdekelne hogy az átlagfogyasztás mérő hogyan működik? most toltam le 300 km-t pályán, a pillanatnyi 5,8 alá nem agyon ment, de az átlag mégis 3,5. 120-140 közötti sebességgel tudtam jönni talán 3-4 előzés volt ami kívánta a gyorsaságot. Mikor vált a kijelző, godolom 100km-ként? Vagy esetleg időre számol, havi lebontásban?