Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 6022004 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28635 Dátum: 2016.12.31 00:45:51 »
Az a baj szerintem, hogy errefelé az emberek jórésze "túl óvatosan" nyomja a gázpedált. Pl. a kéziváltós 1.8-as Verso esetén is, amikor használom a tempomatot, mondjuk pályán 6-osban, és valamilyen oknál fogva lassítanom kell, majd később a "RESUME" funkcióval azt kérem tőle, hogy álljon vissza a korábban beállított sebességre, akkor elég rendesen odatapos neki magától. Én saját lábammal nem nyomnék neki ekkorát 6-osban.
De ugyanígy mondjuk a rakparton is 70-80-as tempónál. És közben nem is kéri hogy váltsak lejjebb.
Valszeg a mérnökök ennél durvább használatra készítik elő a szerkezeteket, amit a tempomat ad, elvileg a kéne legyen a legalja...

Szvsz a CVT-nél is nyomni kell neki kegyetlenül, nem törődni a visítással, akkor meg menni fog. Lehet ilyen egyszerű az egész.
Valszeg ki lehetne számolni/integrálni, hogy adott sebességváltásnál egy rövidebb ideig tartó padlógázzal, vagy elnyújtott gyorsítással kell több energiát fektetni a rendszerbe.
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

punkpeter

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28636 Dátum: 2016.12.31 02:27:25 »
Sziasztok!
Szerintetek mi baja lehet?
Nem indul az autó lsd: link lent
Az akksi új és fullon van, rámértem. Az autó félévet állt. A távirányítóban volt elemcsere, működik. Viszont nem tudom kinyitni az ajtót a távirányítóval, de mikor megnyomom az index felvillan csak a zár nem nyit.
2007 Corolla verso 2.2 D4D
A segítséget előre is köszönöm! :)
https://youtu.be/Gk-bJGQlwKg

Thomas1111

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 144
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28637 Dátum: 2016.12.31 11:20:06 »
Szia!
Egy lehetőség.
Saruk meg lettek rendesen húzva esetleg tisztítva (drótkefe)?
Hasonló problémám már volt aksi kivétel után. Nem húztam meg rendesen és kicsit oxidált is volt.
Kontroll lámpák világítottak de már az önindítót nem hajtotta meg. Ez magyarázatot adna az ajtózár viselkedésére is.

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28638 Dátum: 2017.01.01 20:13:46 »
Valszeg ki lehetne számolni/integrálni, hogy adott sebességváltásnál egy rövidebb ideig tartó padlógázzal, vagy elnyújtott gyorsítással kell több energiát fektetni a rendszerbe.
Az okosok azt mondák, hogy a rövidebb ideig tartó parkettázás jobb, mint az elnyújtott lassabb gyorsítás.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28639 Dátum: 2017.01.01 20:39:13 »
Az a baj szerintem, hogy errefelé az emberek jórésze "túl óvatosan" nyomja a gázpedált. Pl. a kéziváltós 1.8-as Verso esetén is, amikor használom a tempomatot, mondjuk pályán 6-osban, és valamilyen oknál fogva lassítanom kell, majd később a "RESUME" funkcióval azt kérem tőle, hogy álljon vissza a korábban beállított sebességre, akkor elég rendesen odatapos neki magától. Én saját lábammal nem nyomnék neki ekkorát 6-osban.
De ugyanígy mondjuk a rakparton is 70-80-as tempónál. És közben nem is kéri hogy váltsak lejjebb.
Valszeg a mérnökök ennél durvább használatra készítik elő a szerkezeteket, amit a tempomat ad, elvileg a kéne legyen a legalja...

Szvsz a CVT-nél is nyomni kell neki kegyetlenül, nem törődni a visítással, akkor meg menni fog. Lehet ilyen egyszerű az egész.

Nekem tempomattal konkrétan nagyobbat gyorsul az autó, mint padlógázra...  :D

Megnéztem, és padlóra a TPS érték 98%, tempomat gyorsításra viszont egyből 100%-ot ír ki...  TUNING!  :D

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26345
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28640 Dátum: 2017.01.01 23:46:30 »
Az okosok azt mondák, hogy a rövidebb ideig tartó parkettázás jobb, mint az elnyújtott lassabb gyorsítás.
Ne higgy nekik!  ;)
Biztos van ilyen is, de általános recept nincsen, a terep-, és közlekedési viszonyok függvénye minden. Nekem az a tapasztalatom, hogy jobb a lassabb gyorsítás, mégpedig az okosoknak teljesen ellent mondva minél inkább elnyújtva, mértékét minimalizálva.
Azt a részét aláírom, hogy ha a körülmények engedik, jobb átugorni egy-egy (vagy szerencsés konstelláció esetén akár két) sebességet, mint lépcsőzve egyenként végiggyorsítgatni rajtuk, és nagyon nem mindegy, hányas fokozatban vagy. Ha a legnagyobban, akkor az óvatos gyorsítás az üdvözítő, ha nem, akkor minél hamarabb el kell azt érni.
music     

waldaran

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 17
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28641 Dátum: 2017.01.05 07:27:55 »
Üdv mindenkinek!

Úgy néz ki hogy cserélni kell az aksit. ( nehezebben indít, pilács elhalványul ha fűtést kapcsolok + a legigedesítőbb, hogy hajnalban spotán bekapcsol a riasztó )
Az érdekelne hogy a csere miatt lehet-e valami gondja a rádiónak és a riasztónak. Nem tudom van-e kódja a rádiónak, nem találtam eddig róla infót.

2014-es 1.4-es benzines Corolla. VVTI motorral. Gyári kazettás rádinyója van és META system vernyogó, a pontos tipust nem tudom. Külön kapcsoló nincs hozzá, csak egy USB szerű kicsi valami.

Ez az elsó járgány amiben van/múködik a riasztó és nem szeretném ha a balfékségem miatt valami gond lenne.

Segítséget előre is köszönöm.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26345
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28642 Dátum: 2017.01.05 08:32:30 »
Szerintem nem kell aggódni, eddig egyetlen Toyotámban sem volt ilyen gondom, hogy kódot kért volna. A pontos időt biztosan elfelejti, meg talán a rádióadókat, de az utóbbi nem biztos.
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.05 08:43:52 írta music »
music     

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9397
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28643 Dátum: 2017.01.05 09:14:26 »
Szerintem nem kell aggódni, eddig egyetlen Toyotámban sem volt ilyen gondom, hogy kódot kért volna. A pontos időt biztosan elfelejti, meg talán a rádióadókat, de az utóbbi nem biztos.
Azt is (nálam legalábbis igen).

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28644 Dátum: 2017.01.05 09:18:01 »
Üdv mindenkinek!

Úgy néz ki hogy cserélni kell az aksit. ( nehezebben indít, pilács elhalványul ha fűtést kapcsolok + a legigedesítőbb, hogy hajnalban spotán bekapcsol a riasztó )
Az érdekelne hogy a csere miatt lehet-e valami gondja a rádiónak és a riasztónak. Nem tudom van-e kódja a rádiónak, nem találtam eddig róla infót.

2014-es 1.4-es benzines Corolla. VVTI motorral. Gyári kazettás rádinyója van és META system vernyogó, a pontos tipust nem tudom. Külön kapcsoló nincs hozzá, csak egy USB szerű kicsi valami.

Ez az elsó járgány amiben van/múködik a riasztó és nem szeretném ha a balfékségem miatt valami gond lenne.

Segítséget előre is köszönöm.
Már ne haragudj, de egy 2 éves autónak hogy lehet rossz az aksija? :hmmmm:
Nem lehet, hogy máshol van a hiba (valami leszívja a delejt?) Gari ilyesmire nincs?
(az enyém most lesz 10 éves és még mindig prima, pedig a riasztó mindig be van kapcsolva és van hogy napokig nem használom az autót)

Thomas1111

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 144
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28645 Dátum: 2017.01.05 10:03:40 »
2014 -es autó gyári kazettás rádió?

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9397
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28646 Dátum: 2017.01.05 10:17:29 »
2014 -es autó gyári kazettás rádió?
Gondolom elütés, 2004-es  ;)

waldaran

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 17
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28647 Dátum: 2017.01.05 15:00:07 »
Igen sikerült félrepötyögni. Elnézést is kére érte.

2004-es.

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28648 Dátum: 2017.01.05 15:50:52 »
Gondolom elütés, 2004-es  ;)
Volt E12-esem(2006-os) , de nem rémlik hogy lett volna benne kazettás lejátszó, csak CD-s. (Mondjuk  nem szoktam használtam a lejátszókat, a mostaniban sem :no:)

Deka

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1105
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28649 Dátum: 2017.01.05 16:04:29 »
A T25 Avéban a 2006-os FL-ig volt a kazis-cd-s rádió.

Ép a napokban villant át az asszony fején, hogy ~50 kazetta volt a nyaralóban, egy dobozba halmozva, hétvégén megyek amúgy is. Lesz nosztalgiázás :)
'10 Avensis 1.8 Valvematic Wagon
'07 Yaris  1.8 TS