Ne vicceljetek már.. Lezárt flakonban mit találkozik az a levegővel porral? semmit..
A váltóban sem vákuum van, hanem levegő az olajon kívül..
Aki azt akarja nekem bemagyarázni, hogy a leengedett váltóolaj "tönkremegy" vagy állaga változik ahhoz képest, mintha ugyenennyi időt a váltóban állna, az butaságokat beszél...
Inkább azon gondolkoznék el azok helyébe, akik ilyet írnak, hogy egy egyfokozatú téli viszkozitású olaj hogy állhatja meg a helyét egy olyan váltóban, ahol többfokozatú olaj az előírás, nyáron, mikor a levegő hőmérséklete is meghaladja a 30 fokot árnyékban.... Az a váltóolaj akkor olyan lesz mint a víz... Biztos nagyon jó lesz az élettartam szempontjából..
Én inkább leveszem, minthogy kockáztassak. Nekem a kényelem és az élettartam maximalizálása egyaránt célom. Ezért választottam ezt az arany középutat. Akinek nem tetszik, törődjön bele, de kötekedni nem hiszem, hogy sok értelme lenne...