Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 6039938 alkalommal)

0 Felhasználó és 12 vendég van a témában

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26370 Dátum: 2014.12.18 08:41:34 »
az az aygo inkább pözsó,nem?
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

TCr

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 851
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26371 Dátum: 2014.12.18 09:43:37 »
Nekem aztán olymindegy, hogy kivel közösködnek az alvázon, a vezetési élménye páratlan volt.
Mondom ezt úgy, hogy 4 kezemen nem tudnám megszámolni, hogy hány, illetve hányféle autót, járművet vezettem már eddigi életem során.

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26372 Dátum: 2014.12.18 22:24:49 »
Aygo es vezetesi elmeny, hat nem tudom, szamomra osszeegyeztethetetlen.
Ahhoz kell loero is, futomu, meg fekek, gumi...
Ettol,fuggetlenul hasznald egezseggel.

Perzse mindig attol fugg mibol es milyen allapotubol ulsz at.
Szamomra yautja tse sokkal jobban tetszett mint haver chippelt diesel hondaja 180 pacival, mert az csak megy mint a mozdony.

regen nyaron meg 195/55 el direktszurovel meg egesz jol ment a corim, a korites megvolt.
Legalabb a hangja ts volt, mostanra kikaptam a szurot es telire felrwktam a hasznaltan vett kumhokat a ts felnkkel egyutt, no ezt megforgatni nem tudja:), de legalabb stabil es a fekutam is javult.


Konrád

TCr

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 851
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26373 Dátum: 2014.12.18 23:05:45 »
Amíg nem próbáltam, én sem gondoltam volna. 890 kg és 70 lóerő azért nem rossz páros, ehhez hozzájön a rövid tengelytáv is.
Nem használom egészséggel, csak csereautó volt.

sikeonline

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26374 Dátum: 2014.12.19 13:08:29 »
Fényszoró magasságállító elvileg világít. Nekem is kiégett 8500 a komplett kapcsoló, úgy tudják cserélni, nem csináltattam meg.
De a csináld magad fórumrészben le van írva, hogyan lehet kicserélni benne az izzót, ha elég ügyes vagy meg tudod csinálni, én nem mertem nekiállni.

Az egész kapcsolót ki lehet emelni, és szét lehet szedni. A picike izzót ki kell forrasztani, az ujjat meg vissza.
https://www.polgarauto.hu/ Ide vittem a régit , és adtak egy pici izzót egy gumiköpennyel.

Köszi mindkettőtöknek.
Megkeresem a csináld magadban, ha nem nagyon-nagyon bonyi, lehet, hogy nekiállok a nyáron.

Meg sem lepődök a 8500-as áron. Az ablakokat irányító panelen lévő gyerekzár ragad be néha, gondoltam, megkérdem, mennyiért cserélnék a kapcsolót Természetesen a panelt egyben lehet cserélni, 176.000-ért... Köszöntem, nem kértem...


micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26375 Dátum: 2014.12.19 19:07:41 »
Köszi mindkettőtöknek.
Megkeresem a csináld magadban, ha nem nagyon-nagyon bonyi, lehet, hogy nekiállok a nyáron.

Meg sem lepődök a 8500-as áron. Az ablakokat irányító panelen lévő gyerekzár ragad be néha, gondoltam, megkérdem, mennyiért cserélnék a kapcsolót Természetesen a panelt egyben lehet cserélni, 176.000-ért... Köszöntem, nem kértem...



Elhozod és a 20.-áért megoldást találunk, és még a trükköt is megtanulhatod. :lol: :flowers: ;)
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

ilias

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 316
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26376 Dátum: 2014.12.19 19:16:58 »
Köszi mindkettőtöknek.
Megkeresem a csináld magadban, ha nem nagyon-nagyon bonyi, lehet, hogy nekiállok a nyáron.

Meg sem lepődök a 8500-as áron. Az ablakokat irányító panelen lévő gyerekzár ragad be néha, gondoltam, megkérdem, mennyiért cserélnék a kapcsolót Természetesen a panelt egyben lehet cserélni, 176.000-ért... Köszöntem, nem kértem...
Az nekem is beragad. Ezek szerint nem egyedi az esetem. :)

G86

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1489
    • Hypermiler Gábor Jóska Ódala.
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26377 Dátum: 2014.12.19 20:34:41 »
Valaki rakatott-e már utólagosan tempomatot az autójába, attól tisztelettel kérdezném, mik a tapasztalatai, ill. milyet érdemes megvenni? :)
                                                                                                                                                   

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26378 Dátum: 2014.12.20 09:14:34 »
Az nekem is beragad. Ezek szerint nem egyedi az esetem. :)

Gyertek mind a ketten, úgy tovább csökkennek a "költségek". Nedves, antibakteriális törlőkendőt és saját főzésű v.panyolai elixirt hozzatok, hogy emelkedett hangulatban tudjatok gyakorolni.A fűtött és kellően megvilágított külsőt és belsőt, valamint a no haút én biztosítom. Az akció csak 2014-ben érvényes és csak magyar kártyát fogadok el.  :D :D :flowers: 
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

jozso60

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 110
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26379 Dátum: 2014.12.20 09:19:53 »
Nedves, antibakteriális törlőkendőt és saját főzésű v.panyolai elixirt hozzatok, hogy emelkedett hangulatban tudjatok gyakorolni.

Ez Nagyon jó..ez már "Házi Tuning"  :D
2001 Toyota Corolla Combi  1,4 VVT-i (ZZE120) Terra

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26380 Dátum: 2014.12.20 10:09:54 »
Ez Nagyon jó..ez már "Házi Tuning"  :D

Az! Ráadásul kettős, autó és kapcsolat építő+költséghatékony!! ;) :) :flowers:
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

Hosiminh

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 156
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26381 Dátum: 2014.12.21 18:42:45 »
hali,

gyertya csere előtt állok, a toyodiy-en K16R-U van feltüntetve, a kezelési utasításban pedig a Denso K20R-U / NGK BKR6EYA. E10 4efe az alany, mit javasoltok?

szfp

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 348
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26382 Dátum: 2014.12.21 18:55:56 »
Itt nézz rá:

http://www.globaldenso.com/cgi-bin/global/plug/euro/4w/4w-plug.cgi?action=search&filename=4w-93.txt&name=&FF=200

K16TR11, K16TT (Twin Tip), IK16 (Iridium Power), VK16 (Iridium Tough).

Az lpg miatt nem tudom, mi lenne a nyerő. Az enyém csak benzines, nálam jó az iridium power. Van, aki a Twin Tip-et favorizálja.

espero1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1483
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26383 Dátum: 2014.12.21 19:06:21 »
Az a helyzet, hogy a bontobol beszerzett leömlö azon felülete amely érintkezik a tömitéssel ùgy rémlik, hogy elég rozsdàs volt... Akkor erröl a felületröl gondolom jo lenne letakaritani a rozsdàt példàul ezzel a 400-as dörzspapirral, ugye? Akkor màr a màsik (fix rész) is meg lesz dörzsölve egyùttal, és remélem ez meg is fogja oldani majd a gondot.
Meg volt ejtve a hétvégén ez a javitàsi kisérlet is, de sajnos nem ez okozta a gondot (màrmint a repedt-fazék hangot gàzadàsokkor). Szépen làtszott az ùj tömités lyukainak a szélén, hogy hol fùj ki: szinte mindegyiken többé kevésbé, de kettön igen erösen...
A szerelö szerint ez azért van mert a bontott leömlö tömitéssel érintkezö felülete nem teljesen sik, egy nagyon kicsit el lehet görbülve, és ezért nem fekszik fel rendesen a tömitésre.
Màr kezdtem kétségbe esni, mikor azzal a mentö ötlettel àllt elö a szaki, hogy szereljünk fel két tömitést (még jo, hogy megtartottam a régit is).
Nos ezzel ùgy néz ki, legalàbb is egyelöre, hogy minden rendben müködik, nincs semmi zavaro zaj kigyorsitàsokkor/gàzadàskor.

A kérdésem az lenne, hogy ilyen esetben milyen màs megoldàshoz lehetett volna még folyamodni?

Elöre is köszönöm. 
E12 Corolla HB 2005 ; 1.6l 110 VVTi ; angol szerelés, 5 ajtos

Hosiminh

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 156
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26384 Dátum: 2014.12.21 19:22:13 »

K16TR11, K16TT (Twin Tip), IK16 (Iridium Power), VK16 (Iridium Tough).

Az lpg miatt nem tudom, mi lenne a nyerő. Az enyém csak benzines, nálam jó az iridium power. Van, aki a Twin Tip-et favorizálja.

köszi szépen, sztem bizalmat szavazok a K16TR11-nek.