Érdekes, hogy neked nem úgy tűnik. Ami nem rádborulós az a LexusIS300h műszerfala, na az igen, nekem azok jönnek be, mai autók műszerfalai közül számomra etalon.
+1. De az egy egészen más történet.
Visszatérve a Corollára: engem is bánt, hogy számunkra (EU) túlságosan is látványosan NEM ide tervezte a Toyota. Pedig olyan pici dolgokon múlna és most nem a vezetéssegítő dolgokra gondolok, azok engem teljesen hidegen hagynak, egy Golfban, Astrában, Focusban sem fizetném meg az árukat...
Sokkal jobban zavar az 1,4 d4d-ben a tempomat eleve hiánya. Ez iszonyú őrültség manapság, hogy nemhogy nem alapfelszereltség része, de nem is kapható, ráadásul, pont a dízelhez nem, aminek a leginkább kellene (flotta autók - hosszú távok). A másik dolog a csomagtartó mérete, ami valószínűleg elég, de még a szűkösnek mondható AstraJ is nagyobbat kínál. A benyúló zsanérok kérdése úgyis használat közben derül ki, mennyire jelent gondot: a teleszkópos megoldású autók csomagtartó nyílása rendszerint szűkebb a megoldás miatt, ellenben, ha valami befért a csomiba, akkor ott már nincs, mire figyelni. Nem vagyok biztos abban, hogy a benyúló zsanér bármit is befolyásolna, de kétségtelen, hogy komolyabb, jobb minőségű autónak tűnik az, amelyiknek teleszkópos a fedele.
Azért, a cikk írója egyértelműen német autópárti. Nem nagyon szidja a Corollát, de az Octaviát jobb autónak mondja... nos, én vezettem Octaviát többször is, és - ahogy azt a múlt héten is leírtam - egyáltalán nem hozza azt a komfort szintet menet közben, amit elvárna tőle az ember a presztízse (VW háttér) és a megjelenése alapján. Jelentős menetzaja van és a futóműve bukdácsol az úthibákon. Ellenben jelentősen nagyobb a Corollánál, és ez egy család életében elegendő érv lehet a Skoda mellett. Vezetve, utazva derülnek csak ki ezek az apróságok és a Toyota szinte összes modellje csakis az "együttéléssel" győzi meg a használóját, a közvetlen összehasonlításokban általában nem annyira.
Én azért remélem, hogy az idő továbbra is a Toyotát fogja igazolni, hiszen, az eddigi modelljei is megosztóak voltak megjelenésük évében (Yaris, Avensis, E11-12-15).