Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 6039573 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

espero1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1483
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24570 Dátum: 2013.11.24 13:58:32 »
@vd1234
Pontosan ilyen fogora gondoltam, mint amit belinkeltél. Ez a kombinàlt fogo, nem? A vizpumpafogo nem tudom milyen...?
Csavarhùzo nem igen fér oda, és azzal csak fesziteni tudnàm, nem hùzni...
E12 Corolla HB 2005 ; 1.6l 110 VVTi ; angol szerelés, 5 ajtos

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10288
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24571 Dátum: 2013.11.24 14:02:37 »
@vd1234
Pontosan ilyen fogora gondoltam, mint amit belinkeltél. Ez a kombinàlt fogo, nem? A vizpumpafogo nem tudom milyen...?
Csavarhùzo nem igen fér oda, és azzal csak fesziteni tudnàm, nem hùzni...
Vízpumpafogót linkeltem  :)
Kombináltfogó:


Elég a csavarhúzó, hogy tudsz feszíteni vele, az kell! Ha megindul csavarhúzóval, az már elég, utána már simán jön tovább kézzel!!

espero1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1483
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24572 Dátum: 2013.11.24 14:05:28 »
Na, akkor viszem magammal ezeket a szerszàmokat: csavarhùzo, vizpumpafogo, kombinàlt fogo.  Remélem valamelyikkel csak sikerül...
A csavarhùzoval az a gond, hogy nagyon szük a hely és nem fog beférni a csati alà... Az egész ugyanis benne van egy keretben... A vizpumpafogoval remélem azonban meg fogom tudni ragadni a csatit, de igyekszem nem elroppantani...
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.24 14:08:25 írta espero1 »
E12 Corolla HB 2005 ; 1.6l 110 VVTi ; angol szerelés, 5 ajtos

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10288
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24573 Dátum: 2013.11.24 14:07:27 »
Ha recseg-ropog, akkor ne erőltesd tovább  :whistling:

TZoli

  • Vendég
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24574 Dátum: 2013.11.24 14:09:55 »
Olyan fogókkal nem férsz oda, ha nem jön le kézzel, akkor hajlított végű fogóval szoktam lehúzni a csatit, de vigyázz, mert könnyen törik.

http://www.lincos.eu/hu/fogok/radios-fogo-hosszu-hajlitott-fejjel-180mm-hf-01018

espero1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1483
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24575 Dátum: 2013.11.24 14:15:00 »
Hm... ilyen fogom pedig nincs...
E12 Corolla HB 2005 ; 1.6l 110 VVTi ; angol szerelés, 5 ajtos

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24576 Dátum: 2013.11.24 14:34:03 »
Szerintem kérj meg egy jó nőgyógyászt :sorcerer: biztos kicseréli fájdalommentesen...
Konrád

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24577 Dátum: 2013.11.24 15:25:25 »
espero,ne kinlódj. hagyd a brébe,majd megcsinálja holnap egy szaki.
addig elég a másik lámpa.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10725
Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24578 Dátum: 2013.11.25 16:28:53 »
Egy használt Corolla E12-es tesztje .
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24579 Dátum: 2013.11.25 19:01:15 »
szép teljesítmény, méltó egy corollához. bár ekkora futásra azért már talán érdemesebb lett volna egy dízel...

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24580 Dátum: 2013.11.25 19:18:38 »
szép teljesítmény, méltó egy corollához. bár ekkora futásra azért már talán érdemesebb lett volna egy dízel...
Ez vót ocsóért, 3 ajtós :D Nem válogathatott.

espero1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1483
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24581 Dátum: 2013.11.25 19:40:29 »
Sziasztok,

Büszkén jelentem, hogy  végül csak sikerrel jàrtam, és egyedül kicseréltem a Corollàmon az izzokat, anélkül, hogy bàrmit is levettem vagy lebontottam volna! Maradando sérüléseim sincsenek igy elsö làtàsra.

Mindenkinek köszönöm a segitséget, és végül a vizpompafogo hasznàlata adta meg a döntö lökést. Igaz, hogy a hajlitott végü fogo még jobb lett volna, de az nekem nem volt... igy a rendelkezésre àllo fogoval sikerült ùgy megcsipnom a csatlakozot egy helyen, hogy rendesebben meg birtam hùzni és lejött. De azért valoszinü az is segitett, hogy màr napok ota probàlkoztam kézzel is, és valamelyest csak kilazithattam.
Aztàn az izzo tarto-rugojàt màr sokkal egyszerübb volt kiakasztani, és kicserélni az izzot.

Ezen felbàtorodva, az utas felöli izzot is kicseréltem. Itt sem volt egyszerü levenni a csatlakozot, de màr gyorsabban ment mint a vezetö felöli oldalon!
Azért tettem ezt, hogy pàrban cseréljem mind a kettöt. A tompitott fénynek Philips X-treme Vision H7 izzo ment be.
Es, ha màr meg volt bontva az izzoknàl, igy a menetjelzöt is kicseréltem mind a két oldalon kis kék Philips BlueVision W5W-re.

Az egész meg is volt màsfél ora alatt.

Ugy tünik nekem, hogy a régi izzok Philips LongLife-ok voltak, vajon ezek még a gyàri izzok akkor? Lehet ez a magyaràzat arra, hogy ennyi ideig birtàk.
Ezeket az ùjabb izzokat kivàncsisàgbol vettem, ki szeretném öket probàlni. Bàr élettartamuk valoszinüleg sokkal rövidebb lesz mint a most lecserélt izzoké volt. Igy lehet jo is volt begyakorolni az izzocserét, mert a belàthato közeljövöben ismét fel kell majd hasznàljam a megszerzett tudàst... lesz lehetöségem be is gyakorolni.

Eszrevettem, hogy belül a làmpatesben, kicsivel a menetjelzö izzo allatt megült egy kis finom por, biztosan a probàlkozàsaim nyomàn. Ezt vajon hogyan lehetne onnan eltàvolitani? Arra gondoltam, hogy ha egy porszivofejet oda tudnék vezetni, miutàn kivettem a menetjelzöt, akkor lehet fel tudnà szivni ott a lyukon keresztül?

Legközelebb egy ùj célkitüzésem van: a tàvolsàgi izzok cseréje Philps Blue Vision Ultra-ra.
Làttam a könyvben, hogy ehhez le kell bontani a felsö müanyag boritàst, de ezen kivül van valami különösebb nehézség ezen izzok cseréjénél? Ugy tudom azok is H7 izzok, ugye?
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.25 19:54:34 írta espero1 »
E12 Corolla HB 2005 ; 1.6l 110 VVTi ; angol szerelés, 5 ajtos

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10288
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24582 Dátum: 2013.11.25 20:35:39 »
Üdv!

espero1:

Gratula!  :clap:

Hogy világítanak?

A legelső lépés a legnehezebb. A másikhoz is meg fogod találni a megoldást  :yes:

Én a koszt úgy próbálnám meg kifújatni kompresszorral, hogy az izzó helyén be a levegő egy tömlővel (lefújatópisztollyal, ha odafér), hogy a nyílás benyúljon a lámpatestbe, mivel ekkor a kiáramló levegő elvileg kihozza a port  :hmmmm: De porszívózni is lehet biztosan.

espero1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1483
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24583 Dátum: 2013.11.25 20:41:03 »
Köszi @vd1234!
Egyelöre olyan hatalmas vàltozàst nem veszek észre, de még csak pàr percig hasznàltam. Az viszont igaz lehet, hogy tàvolabbra vilàgitanak ezek a Philips X-trem Vision-ok.
A kis kék menetjelzö pedig valamivel fehérebb szint ad ki, de töle sokkal többre nem is nagyon lehet szàmitani...
E12 Corolla HB 2005 ; 1.6l 110 VVTi ; angol szerelés, 5 ajtos

2ozz

  • Vendég
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24584 Dátum: 2013.11.25 20:52:34 »
Köszi @vd1234!
Egyelöre olyan hatalmas vàltozàst nem veszek észre, de még csak pàr percig hasznàltam. Az viszont igaz lehet, hogy tàvolabbra vilàgitanak ezek a Philips X-trem Vision-ok.
A kis kék menetjelzö pedig valamivel fehérebb szint ad ki, de töle sokkal többre nem is nagyon lehet szàmitani...
Az jó hír, nekem lassan ki kellene cserélnem a tompítottakat vmi emberire, mert most GE HB4 P22D szabvány 55w-os izzók vannak benne és nem győzöm takarítani a lámpatest belsejét. Országúton szinte vakon megyek a tompítottal, pedig be van állítva rendesen...
Valakinek van ötlete h ez miért lehet? Az autó eleje már két koccanást is túlélt, arra gondoltam h nincsen a helyén a lámpatest. Nyáron olyan mintha nem világítanék.