Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 5850712 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #23025 Dátum: 2013.01.03 23:21:04 »
Remek, olajfolyasokat figyeld mert elvileg kotelezo az uj O gyuru megbontas eseten.

Igaz-igaz! :nono:
Nem voltam elég előre tekintő. :censored: Így a kis epdm ring, kapott egy újabb esélyt a bizonyításra. +10 év és meg leszek vele elégedve, addig meg csak húzza meg magát, vagy kicserélem. Szerintem ez hatni fog!??  :D :D
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #23026 Dátum: 2013.01.03 23:36:27 »
Köszi.
Megnézem majd holnap laptopon. Igy telón elég gyatra.
Mitől koszolódnak ezek el?
Illetve a kis gumigyürüt milyen cimszó alatt kell keresni,ha cserélni akarom? Köszi

Robi!

Az egyik képes tájékoztatóban láttam a szűrő kicsalogatására egy spéci- szerintem gyári  -célszerszámot. Szerintem olyan nem lesz elérhető közelségedben. Ki lehet váltani egy hajlított orvosi csipesszel, vagy egy egyenesből hajlítasz egyet. A nélkül cumi a művelet. Kb. 2,5-3 cm hosszban és 75  pírad-ban meghajlítva elég használható darabot ad a kezedbe. Sikeres munkát kívánok.Az'tán, dobj meg minket pár képpel a melóról, nem úgy mint én. pax vobiscum ;)
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #23027 Dátum: 2013.01.04 00:14:23 »
Kösz,nincs orvosi csipeszem. De majd hajlitok erősebb acéldrótból.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #23028 Dátum: 2013.01.04 00:47:22 »
... 75  pírad-ban meghajlítva ...
Ez majdbem olyan, mintha azt mondanád  fordulj -270 fokra. [rohog]
A kollégám a kanyar előtt meglehetősen gondolkodóba esett, amikor erre kértem. [rohog]

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #23029 Dátum: 2013.01.04 08:11:22 »
Vagy mint anno,a magyar eu.csatlakozás idején egy tv riportban az egyik gyökér politikus nyilatkozta,h ezek a kormányhatározatok a magyar nép életében 360fokos fordulatot jelentenek,magyarul nullát:-):-):-)
Max.jól megszédülünk! :-)
Na,megyek ki szerelni lassan.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #23030 Dátum: 2013.01.04 09:48:55 »
Vagy mint anno,a magyar eu.csatlakozás idején egy tv riportban az egyik gyökér politikus nyilatkozta,h ezek a kormányhatározatok a magyar nép életében 360fokos fordulatot jelentenek,magyarul nullát:-):-):-)
Max.jól megszédülünk! :-)

:clap: :clap: :clap:
JA! Dö-209. Egyébként az gyári hibás, de nem garanciális. :D
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #23031 Dátum: 2013.01.04 18:12:59 »
Inkabb ez:
http://www.newcelica.org/forums/showthread.php?t=250432

Az elso resz ugyanaz a VVTi-nel is. VVTi OCV hengerfejben bal oldalt es alatt az OCV szuro. Ertelem szeruen a tobbi (VVTLi OCV es ennek szuroje a hengerfej jobb oldalan a valto felett, nem lenyeges).

megnéztem én ma ezeket az ocv meg stb dolgokat...de pontosan nem is tudtam,h mit keressek....
volt ott a hengerfej jobb hátulján egy kis cső,meg egy csavar...az az egyik gondolom én...de láttam,h vmi spéci tömitőpasztávL Vn kinyomva,ami látszik jol,és sajnos olyan pasztám nincs...
mellékeltem a képet...ez lenne az?
meg volt egy másik csatlakozás,az is a hengerfej alatt..a generátor fölött a hengerfej bal elején...


[a csatolmányt egy admin törölte]
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #23032 Dátum: 2013.01.04 18:14:14 »
és ez az ocv vagy pcv?? :)

[a csatolmányt egy admin törölte]
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #23033 Dátum: 2013.01.04 19:04:31 »
és ez az ocv vagy pcv?? :)

Ez a pcv. A klímás haverodtól (van?) kérj egy kis Lic-loc pasztát, az tökéletes a feladatra.Jó lehet még (szükség helyzetben) a teflon szalag is, gondos alkalmazás mellett. Érdemes megszabadítani a redvától, mert itt megy át a karterbe jutott benzingőz java, a szívási oldalra. ;) p.v.
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #23034 Dátum: 2013.01.04 19:14:21 »
megnéztem én ma ezeket az ocv meg stb dolgokat...de pontosan nem is tudtam,h mit keressek....
volt ott a hengerfej jobb hátulján egy kis cső,meg egy csavar...az az egyik gondolom én...de láttam,h vmi spéci tömitőpasztávL Vn kinyomva,ami látszik jol,és sajnos olyan pasztám nincs...
mellékeltem a képet...ez lenne az?
meg volt egy másik csatlakozás,az is a hengerfej alatt..a generátor fölött a hengerfej bal elején...


Jól mutatja a nyíl, az az ocv. Közvetlenül a nyíl alatt látszik a szűrőt rejtő csavar feje.Ez 14 mm-es kulcsnyílású kulccsal, míg az ocv.-t rögzítő 10mm-es  kulcsnyílású kulccsal oldható. Az ocv.-t, érdemes a helyes pozíció miatt, összejelölni a hengerfejjel. Az elektromos csati, fogó segítségével könnyedén eltávolítható.Sikeres munkát!! :) p.v.
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #23035 Dátum: 2013.01.04 19:41:38 »
És ezek tisztítása milyen változást okoznak? Konkrétan... egyáltalán érezhető változás, vagy kb annyi, mint a pillangószelep tisztítás? (Semmi az ég világon)  :?:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #23036 Dátum: 2013.01.04 20:04:04 »
Jól mutatja a nyíl, az az ocv. Közvetlenül a nyíl alatt látszik a szűrőt rejtő csavar feje.Ez 14 mm-es kulcsnyílású kulccsal, míg az ocv.-t rögzítő 10mm-es  kulcsnyílású kulccsal oldható. Az ocv.-t, érdemes a helyes pozíció miatt, összejelölni a hengerfejjel. Az elektromos csati, fogó segítségével könnyedén eltávolítható.Sikeres munkát!! :) p.v.

ittvan picikét közelebbi nézetből...

[a csatolmányt egy admin törölte]
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #23037 Dátum: 2013.01.04 20:28:04 »
És ezek tisztítása milyen változást okoznak? Konkrétan... egyáltalán érezhető változás, vagy kb annyi, mint a pillangószelep tisztítás? (Semmi az ég világon)  :?:

Csak azért, hogy olajos legyen a kezünk! Semmi másért. Szerinted!
Az egyik egy szűrő, mégpedig mosható, a másik kettő az szelep, ahol a lerakódások eltávolítása kívánatos.Nos. Milyen változás is várható?
Kb. annyit számít, mint hülye kapusnak a mentolos cukorka. p.v. ;) :)
 
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #23038 Dátum: 2013.01.04 20:28:31 »
Itt vannak képek az OCV-ről illetve az OCV szűrőről. Kicsit lehetne részletesebb (vehetnének néhány órát fényképes prezentációból akibor0000 topictárstól :clap:), de azért érthető.

A PCV cseréjének bemutatása viszont egészen részletes.-)
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.04 20:38:31 írta Agyarka »

zsoooc

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1578
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #23039 Dátum: 2013.01.04 21:13:18 »
És ezek tisztítása milyen változást okoznak? Konkrétan... egyáltalán érezhető változás, vagy kb annyi, mint a pillangószelep tisztítás? (Semmi az ég világon)  :?:
Mivel a szervizkönyvben sem szerepel, hogy kellene tisztítani, ezért valószínűleg semmit nem számít (egészséges, jó állapotú motor esetén!).
Corolla 1,4 VVT-i 2005