Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 6042660 alkalommal)

0 Felhasználó és 11 vendég van a témában

TSityu

  • Vendég
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19725 Dátum: 2011.08.06 19:30:23 »
Teljesítménynövekedés lehet, de magas fordulaton. (olyan 4500-tól fölfelé) Fogyasztás csökkenésben nem hiszek.  :D

mackomisi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 61
  • 1998 .e11 corolla 1332ccm 4EFE
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19726 Dátum: 2011.08.08 05:27:47 »
Sziasztok! Kérdésem a következő: Mitől van az,hogy tankoláskor amikor a kupakot letekerem erős hosszú sziszegést hallok télen-nyáron.Arra még nem jöttem rá,hogy szív vagy fúj.Amúgy hibátlan a gép.Köszi a válaszokat.

MFerenc

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1935
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19727 Dátum: 2011.08.08 07:08:05 »
Ahogy fogy az üzemanyag, keletkezik egy kis vákuum a tankban, az egyenlítődik ki. Vagy valami ilyesmi :D

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19728 Dátum: 2011.08.08 09:39:38 »
Sziasztok! Kérdésem a következő: Mitől van az,hogy tankoláskor amikor a kupakot letekerem erős hosszú sziszegést hallok télen-nyáron.Arra még nem jöttem rá,hogy szív vagy fúj.Amúgy hibátlan a gép.Köszi a válaszokat.

nyomáskülönbség a tank és a kültér között...no para,az természetes....mintha egy doboz sört vagy üzitőt bontanál fel...ugyanaz a jelenség!!!  humán szakos voltál anno suliban??? :) :lol:
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19729 Dátum: 2011.08.08 13:29:10 »
Sziasztok! Kérdésem a következő: Mitől van az,hogy tankoláskor amikor a kupakot letekerem erős hosszú sziszegést hallok télen-nyáron.Arra még nem jöttem rá,hogy szív vagy fúj.Amúgy hibátlan a gép.Köszi a válaszokat.

nyomáskülönbség a tank és a kültér között...no para,az természetes....mintha egy doboz sört vagy üzitőt bontanál fel...ugyanaz a jelenség!!!  humán szakos voltál anno suliban??? :) :lol:
Miért, biztos a csendes üditőt szereti [rohog]

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19730 Dátum: 2011.08.08 20:21:34 »
az is sziszeg kibontáskor...probáld csak ki!!!
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19731 Dátum: 2011.08.08 20:43:22 »
Tény hogy régen hallottam olyant, hogy azért állt le az autó, mert vákum keletkezett és a tanksapka nem engedett levegöt.
A vákum ellenére se a diselnél se a benzinesnél nem volt nekem még gondom.

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19732 Dátum: 2011.08.08 20:45:53 »
nyugi,nemis lesz soha...se neked,se másnak!!! :)
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

mackomisi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 61
  • 1998 .e11 corolla 1332ccm 4EFE
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19733 Dátum: 2011.08.08 22:54:43 »
Köszönöm a válaszokat.Megnyugodtam.

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19734 Dátum: 2011.08.08 23:12:27 »
Ne parazz macko,tankold tele mindig es nem sziszeg annyit;)
Sent from my GT-S5830 using Tapatalk
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

avman

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 93
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19735 Dátum: 2011.08.09 06:41:50 »
hölgyem, urak.
lassan, de biztosan megy évesre a verda.
2001, 3 ajtós vvti, 1,4, klíma, abs, szervo.
felsorolnám, h mik mennének bele, meg a kérdéseim.
mobil esp 5w30: 3 vagy 5 liter?
dot 5.1 fékfolyadék? mennyi? liqui moly megfelelő?
aztán:
Gates 6PK1860 hosszbordásszíj (1860 mm hosszú)
MANN W68/3 szűrő
váltóba: Castrol Syntrans Multivehicle 75W-90, 2 liter (1,9), kicsit lekvár télen, de sok gondom nincs vele.
de a kormányszervo olajról semmit nem találtam. a szervo egyébként kicsit visítós, ha nagyon vagy fullra kitekerem. ebbe kéne valami jóféle, meg kb. mennyi kell bele.
esetleg az olajokra vagy a fenti cuccok tudtok valami olcsó webhelyet? bár inkább csak olaj, alkatrész, ha rossz jön, ne én szívjak.
ja, meg persze szűrők. ezekből gyanítom a legolcsóbb lesz, amit a szerviz meghozat alapon.
E11 2001 1,4 vvti corolla

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23134
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19736 Dátum: 2011.08.09 08:14:23 »
hölgyem, urak.
lassan, de biztosan megy évesre a verda.
2001, 3 ajtós vvti, 1,4, klíma, abs, szervo.
felsorolnám, h mik mennének bele, meg a kérdéseim.
mobil esp 5w30: 3 vagy 5 liter? - Összesen 3,7L kell, tehát egy 5L-es flakonnal kell venned
dot 5.1 fékfolyadék? mennyi? liqui moly megfelelő? - Lehetőleg a gyárit, mert az tuti jó, nem drága (nekem 4000Ft volt) és 2 évente úgyis illik lecserélni
aztán:
Gates 6PK1860 hosszbordásszíj (1860 mm hosszú) - Elvileg NEM! 1840-es kell, de autósboltban (gondolom onnan veszed) nézzétek meg a pontos motorszám alapján, hogy milyen hosszú kell bele. Az enyém is szervós és klímás is, nekem az 1840mm-st hozta a program, és jó is lett. (6PK1840!)
MANN W68/3 szűrő - Ez okés!
váltóba: Castrol Syntrans Multivehicle 75W-90, 2 liter (1,9), kicsit lekvár télen, de sok gondom nincs vele. Ez is okés, de ebből nem drágáért rakhatod a gyárit is, sztem ennél olcsóbb a gyári...de ez is nagyon jó cucc.
de a kormányszervo olajról semmit nem találtam. a szervo egyébként kicsit visítós, ha nagyon vagy fullra kitekerem. ebbe kéne valami jóféle, meg kb. mennyi kell bele.
esetleg az olajokra vagy a fenti cuccok tudtok valami olcsó webhelyet? bár inkább csak olaj, alkatrész, ha rossz jön, ne én szívjak.
ja, meg persze szűrők. ezekből gyanítom a legolcsóbb lesz, amit a szerviz meghozat alapon.
A kormányszervo örökös, fullra kitekerve minden autóban visít, nem hiba! Ne tekerd ki fullra és nem fog zavarni. Akkor kellhet esetleg szervóolajat cserélni, ha kormánytekergetés közben darabosan mozog a kormány, egyébként nem kell.
Levegőszűrőnek a Japanparts tökéletes 2000Ft körüli összeg, a pollenszűrő drágább, abból az olcsóbb típus is 3500Ft körül van.  ;)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

avman

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 93
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19737 Dátum: 2011.08.09 10:51:08 »
köszi. a gyári fékfolyadék mit takar? csak mert nem toyota szervizbe viszem...
a szervo meg igazából nem darabos, de inkább cserélném, van amikor hosszú egyenes úton, halk motornál, ha előzni megyek a szomszéd sávba bezümmög. ezt más autónál nem tapasztaltam még. tekergetve is igen csúf hangja van. jobb a békesség.
E11 2001 1,4 vvti corolla

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23134
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19738 Dátum: 2011.08.09 11:34:02 »
Fékfolyadék: Toyota DOT5.1 - ennyi.
Szervó olajnak, pedig pl. Q8 Auto 15, dexron 3-as
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

nismo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 165
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19739 Dátum: 2011.08.09 12:31:37 »
mobil esp 5w30: 3 vagy 5 liter? - Összesen 3,7L kell, tehát egy 5L-es flakonnal kell venned
sztem eleg lesz a 4literes is  :whistling:
http://olajhaz.hu/mobil/motorolajok/5w-30/mobil-1-esp-formula-5w-30
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.09 12:38:46 írta nismo »