Hi to everybodry
Jelenten megtettem mindent amit megkövetelt a haza, hosszbordásszíj, olajszűrő, olaj, levegőszűrő, pollenszűrő, hátsó fékbetét, gyertyák, a 7 éves gyári aksi nekem is most kezdett dudorodni, gondoltam talán nem kéne megvárni, míg teljesen szétreped....
Én bármilyen furcsa nem vettem meg 23-ért a 60a-s Vartát, inkább vettem helyette 56A-s Periont igen baráti 16,500-ért.
Utána vettem észre, hogy a gyárinak is a max indító feszkója 480A, mint az 56A-s Perioné, állítólag már a Varta gyártja az aksit itthon, érdekes volt, hogy teljesen méretpontos...hm... persze jobbos pozitív természetesen mi más lenne....240x175x190 vagy mi szóval méretben tökéletes..
Fogyasztás a parádés....
Mikor elhoztam a tulajtól a gyári adat 7l-en állt.
Nem toom talán a Man olajszűrőnek, és a 0w30-nak hála, de jelenleg a gyári átlagfogyasztásom 6,3....
Hihetetlen ez a motor, hogy városban 4-ben nem modanám olyan 50-es tempó mellett, hogy zabálna....
Egy hete voltam Szegeden pályán oda-vissza végig klíma, tikkasztó hőség potom 37 fok, átlagfogyi 130-140-el hajtva pályán, utána csak város fölment 6,7-re.
Igen igen mosolyogtam.... erre azért nem számítottam...
Hétvégén lementem Tiszakécskére, meg előtte is be-be nézegettem egy-két helyre, a legdurvább, hogy olyan 5,88-as érték jött ki....
Nem mondanám, hogy csalódás ez az autó, sőt lámpánál az átlag autósokat csupán csak mosolygom, a nagy átlagnak esélye sincs rápirítani...
Persze nem versenyeztetem, de nem is kell nagyon , szinte kívánja a sebességet, csak ne lenne ennyi zsernyák....