Visszatérve a radarokhoz, figyelgettem a napokban, hogy a szélső érzékelőket vagy hátranézően, vagy a lökös széléhez közelebb, enyhén kifelé nézően szerelik be, így a az érzékelési szög nagysága változik. Első esetben jobban észreveszi pl. a cölöpöket , vékonyabb fákat, kisebb akadályokat, jobban összedolgozik a 4 szenzor . Második esetben viszont úttesttel párhuzamos parkolóhelynél ,két kocsi közé betolatásnál ,vagy útra merőleges beparkolásnál hamarabb észreveszi az oldalról közeledő akadályokat. A céges Boxerben, mind a 4 szenzor , a síkfelületű lökhárítóba , hátra- egy irányba nézően van berakva, másként érzékel mint amit a Corollába szereltem. Azt ugyanis a lökös széléhez közelebb raktam, ahol már kissé kifelé ível , így szélesebb a látótávja, és szerintem használhatóbb is. Bocs a kis előadásért, de mivel páran érdeklődtetek a "radartechnika" iránt gondoltam megosztom veletek a tapasztalataimat.