Nálunk viszont pont az első bekezdésben leírt trend vágja agyon az ilyen kivitelek eladásait, mert ezek drágák az adott típuson belül, és akkor már az egyszeri magyar autóvásárló inkább még hozzáizzad egy kicsit, és megveszi helyette az eggyel nagyobb modellt - természetesen alapmotorral.
En is ez a fajta ember vagyok. (E fele haladok, ahogy oregszem.)
Ugyanis ha nyugodtan mesz es takarekosan, akkor egy 1,6-os Avensis is boven elegendo teljesitmenyt ad, viszont egy 1,6-os fullos Corollahoz vagz TS-hez kepest sokkal tagasabb, kenyelmesebb, halkabb, stb.
BINGO.
Nem kell mindig a rosszat feltételezni, hogy mindenki felfuvalkodott, nagyravágyó, és csak azért vesz nagyobb kocsit kisebb motorral hogy hőőőő....én vagyok a király.
Ismerjük el már, hogy aki új autót vesz, annak mi szépen kezet csókolhatunk. Most nem feltétlen a suzuki-fabia fapad vásárlóira gondolok,de azért sok embernek van pénze, és megveszi a szép új autót azzal a motorral és felszereltséggel, ami neki tetszik.
Mi használt vásárlók nem dobhatunk követ az újautó vásárlóra, mert az meg azt mondja, hogy újonnan soha nem lehhet pénzünk arra a kocsira, amiben ülünk, akkor meg miről is beszélünk?
Palaczk által felvázol trendek meg manapság már nem állnak. A most kifutó Passat generációt is már elvétve adták 1,6-os motorral el itthon, pár éve meg már ha nem 2tdi akkor TSI-k mennek, és A4-ben szintúgy. Amiről Palaczk beszél az egy más idők voltak.....2000es évek eleje legfeljebb.