1.) Toronymerevítő megvan, én ilyet akarok, erre meg is kaptam az igenlő választ a TTe-től!
2.) Féket akaorm majd fejleszteni, 35 ezer múlva úgyis cserés lesz a tárcsa, betét, most 67e van bee!
Mit ajánlasz? Apám Astrájához G tuti, hogy Brembo Maxot rakok fel majd:) Bár Övébe 100e van és uolyan a tárcsája, mint az enyém
3.) Kipufogós ötletem szerinted működne?
1. igen fel fog menni, de a TMH ugysem fog valaszolni, ehhez nyomozniuk kellene es a te kerdesed mar tulmutat az atlagos vezerkepviselet tudaskoren (kiveve a fanatikusokat). Az also nyulvanyok azonosak a 2005+-os modelleken, viszont a hatso TTE merevitot en nem vennem meg, mert azt csak azert csinaltak, hogy a TTE Kompresszoros atalakitott lokharitot es a hatso duplakipufogot megtartsa.
2. fekre jelenleg azt mondom: bontobol D4D feknyereg tarto konzol + gyari Toyota 275mm-es tarcsa + Ferodo DS2000 (masneven DS Performance) + Motul RBF600 fekolaj. Szerintem ez a legjobb kombinacio, palyan is hasznalom, de utcan is teljesen jo.
3. passz, ezen a teren kezdo vagyok
Kizart, hogy az Astra G fektarcsaja felmegy. Az 256mm atmeroju, 24mm vastag, 60mm a kozepfurat es 42mm magas. Illetve van mas verzio is, de egyik sem stimmel.
A 255/275mm atmeroju, 25mm vastag, 55mm kozepfuratu, 49.5mm magas, 4x100-as tarcsakat csak a Toyota hasznalja. Van meg par Mercedesen is, de azok 60mm-es kozepfurattal jonnek.