:arrow: tutira szorul a hátsó féknyerged , vagy a fékerõ-elosztó xarakodik ! Tényleg azt kéne megnézni , hogy mindig szorul-e a hátsó fék - errõl már írtam , emeld föl az autót , forgasd meg a kereket . Ha ilyenkor nem szorul , akkor valszeg menet közben a fékerõt osztja el rosszul a rendszer . Most nézem , hogy a kocsid 2001-es . Ezek szerint az elektronikus fékerõ-elosztó (EBD) nem biztos , hogy benne van - ezt sajnos nem tudom biztosan , de vannak itt akik vágják a Corollákat , majd õk megírják . Ha viszont nincs a kocsidban EBD , akkor kell lennie egy "hagyományos" terhelésfüggõ hátsó fékerõ-határolónak . És lehet , hogy az rendetlenkedik !
Igazából az van (legalábbis a hallható tapasztalatok alapján), hogy egy ideig hozzáér, aztán mégiscsak sikerül szétlökdösõdnie, mert a nyiszogás abbamarad. Hét végén vettem észre. Egy idõ után elkezdett nyiszogni. Néhány erõsebb fékezés kellett hozzá - sajnos pesti viszonylatban bármennyire próbáltam óvatosan vezetni és motorfékkel lassítani, néha kellett használni a féket.
Aztán ez egyre erõsödött. Ekkor tettem néhány hirtelen kormánymozdulatot jobbra-balra, amitõl egy ideig úgy nézett ki, hogy nem csak a jobb, hanem a bal oldalon is elkezd nyiszogni, végül aztán abbamaradt, egészen addig, amíg megint nem fékeztem.
Szóval ebbõl következtetek én arra, hogy szétlökdösi a betéteket a tárcsa, csak nehezen. Persze ettõl függetlenül szervíz lesz a vége, de most épp megdögleni nincs idõm.