Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 6039754 alkalommal)

0 Felhasználó és 11 vendég van a témában

attila01

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 280
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #9390 Dátum: 2007.01.09 17:14:47 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "Misi"
Katalizátoros autót nem szabad betoni!
Max bikázni.
Ha nem indul reggel, akkor hívd fek az assistancot.
Szerintem ez nem akksi, imkább valami kontakthiba vagy vezérlés.


De , néhányszor be szabad tolni . Nem lesz baja tõle a katalizátornak . Ilyenkor el nem égett üzemanyag jut bele , ez a gond - de pár alkalomtól még nem megy tönkre . Persze rendszert nem szabad csinálni a dologból , de 1-2-3-4 alkalom még nem árt .


3-4 alkalommal betolni egy Corollát!!! Én 98-ban cseréltem le a Trabantomat, azóta nem toltam autót, pedig km-t mentem rendesen. Remélem a Cori nem visz vissza a kezdetekhez  :kormom:   :nagymosoly:
ttila01 190
 :toy:  Corolla 1,4 Luna 2006
Suzuki Ignis 1,3 2006

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #9391 Dátum: 2007.01.09 20:20:52 »
Idézetet írta: "Peter"
Az nem lehet hogy a riasztód szivat?

Ha bekapcsol a riaszto, akkor le kellene vennie a gyujtast, be kellene kapcsolnia az immobilisert, hogy ne tudják pl betolni az autodat ugy ahogy te is tetted.

Nem tudod teljesen kikapcsolni a riasztot?

Mindenesetre legkozelebb gondolkodas nelkul hivd az assistance-t.

Nem tudom, hogy a riasztó vicceskedik-e. Amúgy nem vagyok kibékülve vele, ugyanis elég, ha bentfelejtem a mobilt a kocsiban (pl beugrom egy boltba vagy csak otthon az udvaron), a riasztó bejelez rá, elég, ha jön egy hívás, sms, sõt, ha csak próbál hálózatot keresni. Ez szerintem nem normális mûködés (az elõzõ Corollám riasztóját ez nem zavarta).
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #9392 Dátum: 2007.01.09 20:22:41 »
Idézetet írta: "Peti500"
Idézetet írta: "whis"
Ma reggel (6 óra) nem indult be az autó. Újra csak a kattanás fogadott. Persze nem adtam fel, jópárszor próbálkoztam. Egész addig, míg az akksi is kezdett gyengülni. Szerencsére jött egy ötletem, hogy le kéne engedni a vezetõoldali ablakot. Majd gondoltam, betolom a gépet. Kitoltam a garázshelyrõl, aztán szerencsétlenkedtem elég sokáig, de egyedül reménytelen volt. A végén már annyira gyengült az akku, hogy bekapcsolt a riasztó. Elõször még le tudtam lõni, késõbb már nem. El lehet képzelni, hogy visszhangzott a teremgarázs. Sehogy sem tudtam kikapcsolni. A végén már a kp-i zár is lezárt (itt szerencse, hogy le volt engedve az ablak). Végül jött egy koránkelõ hölgy szomszéd, megkértem, hogy üljön be és meg megtolom. Így beindult, ezután a riasztó méginkább rázendített és sehogy sem tudtam lelõni  :banging: Összenyomogattam minden elérhetõ gombot, aztán elhallgatott.
Most este megmértem az akkut teszterrel, 12.42V. A kémlelõablakon a jelzés szerint Full OK. Rátettem egy töltõt éjszakára, aztán meglátjuk...


Na erre kíváncsi leszek :hmm:  én 99%-ban az akksira tippelnék...


Ha olvastad a problémájáról az elsõ leírást is , akkor abból kiderül , hogy nem lehet az akkumulátor a bûnös . Mert az olyat nem csinál , hogy elsõ néhány próbálkozásra csak katt , aztán meg hipp-hopp magához tér , és indít . Én továbbra is biztos vagyok benne , hogy elektronikai probléma okozza , jó eséllyel az immobiliser környékén .

Mindenesetre jó kis kálvária lehetett , a leírás alapján  :szomoru:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #9393 Dátum: 2007.01.09 20:27:22 »
Van egy akksival kapcsolatos kérdésem, de azt a Hibaelhárításban is megkérdezem:
- honnan derül ki, hogy meddig kell lennie a folyadéknak az akksiban?
- mekkora legyen a nominál feszültsége?
- ha már nem vesz fel töltést, akkor fullon van?
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #9394 Dátum: 2007.01.09 20:27:58 »
Idézetet írta: "whis"

Amúgy most este levettem a sarut, hogy megnézzem a kontaktot és akkor is megszólalt a riasztó. Úgyhogy nem tudom, mivel lehet kiírtani, ha rázendít.


Ezek szerint a riasztódnak akkus szirénája van , magyarul egy saját teleprõl kapja az áramot . Ez pont annak a kivédésre való , ha a tolvaj az akciót azzal kezdené , hogy motorháztetõ felnyit :arrow: akkusaru levesz ... csak ilyen esetben nyilván szívás ez az amúgy okos megoldás  :szemforgat:

Egyébként az meg szintén rutin dolog , hogy ha az autó akkumulátorának a feszültsége egy bizonyos szint alá esik , a riasztó akkor is elkezd üvölteni . Mindegyik riasztó ezt csinálja ilyen esetben .

Amit viszont arról írsz , hogy a riasztó még a mobiltól is behülyül , az szerintem sem normális ! A keresgélést én mindenképpen az immo/riasztó környékén kezdeném . Vidd el mielõbb szervízbe , mert ez magától nem fog meggyógyulni  :roll: ... és rágd a szájukba , hogy az akkumulátor tutira jó , ne töltsenek idõt ennek a megállapításával .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #9395 Dátum: 2007.01.09 20:32:56 »
Idézetet írta: "whis"
Idézetet írta: "PParker"
Idézetet írta: "whis"
Ma reggel simán indult. Az akku feszültsége 13.02V lett, és már csak 2A töltést vett fel, mielõtt levettem a csipeszeket (rárakáskor 6A, 3 óra múlva 4A, este tízkor 3A volt).
Még ma este is felteszem, meg esetleg holnap.
Jelenleg kb 100e Ft értékû szerszám és kütyü van a csomagtartóban  :kormom:

Ja, egy érdekesség: az akku lemerülése és a sarulevételek következtében csak az óra szállt el, a fedcomp adatai megmaradtak, meg a napi számlálóé is  :roll:  :pofa:


Írány a szerviz, garis csere... :kacsint:

Hacsak nincs valami belsõ hibája az akksinak, szerintem nem lehet kibulizni a garis cserét  :roll:
Ma még tolok bele pár ampert, aztán meglátom... Ha aztán is lesz vele gond, csereérett vagy másféle hibát es kell keresni (pl mi eszi le ennyire az áramot állás közben).
Az éjjel elvileg olyan 36-44A mehetett bele  :roll:


Nézd , szerintem ez nem jó irány , mármint hogy az akkuban keresed a hibát . Föltéve persze , hogy jól írtad le , ami akkor történt , mikor indultál volna pénteken a talira  :) ... mert ha jól , akkor nem lehet az akku rossz . Különben is csak a totálisan lemerült akkumulátor csinál olyat , hogy indítózásra csak egy kattanás és kész . De olyankor már minden fény iszonyú halvány , tehát vannak más jelei is . Elõtte még az a fázis jön , amikor lassabban forgatja az önindítót . És ezek a dolgok nem egyik pillanatról a másikra következnek be , pláne nem egy ennyi idõs akkumulátornál . A leírásaid alapján nagyon valószínûtlen , hogy az akku lenne a hiba oka .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #9396 Dátum: 2007.01.09 21:26:46 »
Szervizt megkérdeztem, õk elsõ körben az akksit zárják ki, ez 2 nap töltést/tesztelést jelent. Addig ott kéne hagyni a kocsit, de ennyit nem tudom nélkülözni. 2 éjszakát meg én is tudom tölteni. Utána figyelgetem, ha megint elõjön, elõkapom a csomitartóból a mûszert, lemérem. Csak ezután viszem szervizbe. Ha jól sejtem, az elektromos gondok kifürkészése nem a legegyszerûbb feladatok közé tartozik, én meg nem szeretném napokra otthagyni a kocsit. És blindre egy akksit sem szeretnék venni...
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Re: nem indult az autó
« Válasz #9397 Dátum: 2007.01.09 23:33:31 »
Idézetet írta: "kari"
Idézetet írta: "whis"
Ma megtörtént az, ami a reklám szerint egy Corollával soha: nem indult az autó. Épp indultam az esti talira, ajtó kinyit, beül, kulcs elfordít, aztán katt. Hö! Mégegyszer, megint katt. Ellenõrzés: lámpa ég, mûszerfal világít, középkonzol világít, utastérlámpa ég, rádió szól, gyújtás ráadására a benzinszvattyú zümmög. Újrapróbál, semmi. Aztán gyalog elmentem a talira.
Hazajöttem, gyors próba. Elsõ: katt. Második: katt. Harmadik - beindult.
Valakinek tippje?  :roll:


Te szerencsés vagy ugyanis az én 2 hónapos corollám melegen nem indul mióta megkaptam. Hidegen nincs semmi baj, de ha eléri az üzemi hõfokot és leállítom, addig nem indul el amíg ki nem hûlik.
Többször voltam vele szervízben, de elöször nem jött elõ a hiba és nem is hitték el, de most jan 4.-ére kaptam idõpontot és nem indult el a szervízeseknek sem, nincs hibajelzés, számítógép sem adott hibakódot. Most várom a szervíz hívását, hogy mikor szedik szét az autót, mellesleg a ventillátor 1. fokozata sem müködik. Remélem a szervíz megembereli magát, mert edddig nem akartak csere autót sem adni, mondták béreljek, azt hiszem ez nem túl korrekt.


Az utólagos riasztó csinált nekem hasonlót, - nem volt rendesen leföldele a rendszer, és ha úgy döntött, nem indult! - szerencsére gariba megcsinálták.
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

Random_

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 442
    • http://borbelyj.spaces.live.com
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #9398 Dátum: 2007.01.10 11:40:41 »
Ma beszéltem a karosszéria szerviz tanácsadómmal. :)
Volt a szakértõ és most tesznek egy ajánlatot a biztosítónak a javításra.
Azt mondta, hogy az autó piaci értéke 3 millió és 1,8 millió forintig javítható.
Szerinte azonban a kár kb. 2 millió lehet.

Konkrét összeget pénteken vagy hétfõn mondanak.
Corolla 1.4 Terra --> Focus 1.6 Ghia [155]

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #9399 Dátum: 2007.01.10 11:54:30 »
Idézetet írta: "Random_"
Ma beszéltem a karosszéria szerviz tanácsadómmal. :)
Volt a szakértõ és most tesznek egy ajánlatot a biztosítónak a javításra.
Azt mondta, hogy az autó piaci értéke 3 millió és 1,8 millió forintig javítható.
Szerinte azonban a kár kb. 2 millió lehet.

Konkrét összeget pénteken vagy hétfõn mondanak.


Ja , szóval ezek szerint még nincs lefutva a dolog ...

(Mondjuk szvsz egy 2002-es 1.4-es szedán nem ér 3 milliót , de persze õk viszonyítsanak csak ehhez  :wink: )
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Random_

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 442
    • http://borbelyj.spaces.live.com
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #9400 Dátum: 2007.01.10 12:10:38 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "Random_"
Ma beszéltem a karosszéria szerviz tanácsadómmal. :)
Volt a szakértõ és most tesznek egy ajánlatot a biztosítónak a javításra.
Azt mondta, hogy az autó piaci értéke 3 millió és 1,8 millió forintig javítható.
Szerinte azonban a kár kb. 2 millió lehet.

Konkrét összeget pénteken vagy hétfõn mondanak.


Ja , szóval ezek szerint még nincs lefutva a dolog ...

(Mondjuk szvsz egy 2002-es 1.4-es szedán nem ér 3 milliót , de persze õk viszonyítsanak csak ehhez  :wink: )


És ha 2003-as?
2002-ben gyártott, de 2003-ban lett forgalomba helyezve.
Corolla 1.4 Terra --> Focus 1.6 Ghia [155]

Satriani

  • Vendég
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #9401 Dátum: 2007.01.10 12:20:09 »
Idézetet írta: "Random_"
...az autó piaci értéke 3 millió...

 :figyellek:

Ez nagyon soknak tûnik. Mennyit futott a gép? Nekem 90e és 3,5 év után ért a kocsim eurotax szerint 2,1-2,3-at.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #9402 Dátum: 2007.01.10 13:16:19 »
Idézetet írta: "Random_"
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "Random_"
Ma beszéltem a karosszéria szerviz tanácsadómmal. :)
Volt a szakértõ és most tesznek egy ajánlatot a biztosítónak a javításra.
Azt mondta, hogy az autó piaci értéke 3 millió és 1,8 millió forintig javítható.
Szerinte azonban a kár kb. 2 millió lehet.

Konkrét összeget pénteken vagy hétfõn mondanak.


Ja , szóval ezek szerint még nincs lefutva a dolog ...

(Mondjuk szvsz egy 2002-es 1.4-es szedán nem ér 3 milliót , de persze õk viszonyítsanak csak ehhez  :wink: )


És ha 2003-as?
2002-ben gyártott, de 2003-ban lett forgalomba helyezve.


Akkor sem . 2.3-2.4 körül indulnak a 2003-as szedánok . 2.5-2.6-ért már 2004-es is van . 2005-ös , vagy 2004 év végi kéne legyen ahhoz , hogy 3 milliót érjen . 3.0-3.1-ért már 2005-ösök is vannak .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Random_

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 442
    • http://borbelyj.spaces.live.com
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #9403 Dátum: 2007.01.10 14:36:30 »
Idézetet írta: "Satriani"
Idézetet írta: "Random_"
...az autó piaci értéke 3 millió...

 :figyellek:

Ez nagyon soknak tûnik. Mennyit futott a gép? Nekem 90e és 3,5 év után ért a kocsim eurotax szerint 2,1-2,3-at.


50-51ezer között lehet benne.
Mind1 nem találgatok majd kiderül mit mondanak. Remélem azért sikerült a lehetõ legkedvezõbb módon
túladni rajta legyen az roncs vagy ép.
Az új autót annál kedvezõbb helyzetbõl tudjuk megvenni.
Corolla 1.4 Terra --> Focus 1.6 Ghia [155]

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #9404 Dátum: 2007.01.10 15:37:12 »
Idézetet írta: "Random_"
Idézetet írta: "Satriani"
Idézetet írta: "Random_"
...az autó piaci értéke 3 millió...

 :figyellek:

Ez nagyon soknak tûnik. Mennyit futott a gép? Nekem 90e és 3,5 év után ért a kocsim eurotax szerint 2,1-2,3-at.


50-51ezer között lehet benne.
Mind1 nem találgatok majd kiderül mit mondanak. Remélem azért sikerült a lehetõ legkedvezõbb módon
túladni rajta legyen az roncs vagy ép.
Az új autót annál kedvezõbb helyzetbõl tudjuk megvenni.


Nézd , ez neked a jelen helyzetben nyilván csak használ , hogy ilyen magasra taksálták az értékét . Így jobb eséllyel jön össze a GTK helyett a javítás .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )