Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 6032792 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #9375 Dátum: 2007.01.08 20:18:15 »
Betolni nem azért nem szabad, mert nem indul, hanem mert tönkreteszi a katalizátort.
Ha leveszed a sarut, elhallgat a riasztó.
 :kacsint:  :nagymosoly:
Az akksinak jónak kell lennie, ha 1 napi töltés után nem indul a kocsi, akkor hívd ki az assistancot. Még kifogyott benzinre is ingyen kijönnek. Éjjel kettõkor is.

Random_

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 442
    • http://borbelyj.spaces.live.com
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #9376 Dátum: 2007.01.08 20:31:22 »
Idézetet írta: "whis"
[Kíváncsi lettem volna, hogy az Assistance reggel 6-kor riasztva mikorra jön ki.


Mi reggel háromnegyed hatkor hívtuk és egy másfél óra alatt kiértek az 51-es 45-ös kilóméteréhez.
Az autóm utolsó útjára. :(
Corolla 1.4 Terra --> Focus 1.6 Ghia [155]

kari

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 122
  • Toyota Auris TS Hybrid 2016
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #9377 Dátum: 2007.01.08 21:02:06 »
Idézetet írta: "Misi"
Csereautó 3 napnál hosszabb garis javítás esetében jár csak.

Az autót hibája elég fura....
Nekem is volt egy ilyen a céges Skodámmal vagy 6 éve. Pont ugyanezt csinálta.
A végén kiderült, hogy az utólag belerakott immobiliser tilt le, ha bemelegszik.


Az esetemben sajnos nem hiszem, hogy az immobiliser lenne a hibás ugyanis az gyári.
Egyik lehetséges hibaként az M/MT váltót emlitették, mivel csak üresben inditható.
Elsõ alkalommal kihivtam az assistance-t, az öninditóról lehúzott egy kábelt és egy blankolt végü dróttal az aksin keresztül inditotta el, hát ez a helyzet, remélem megtalálják a hiba okát, mert igy nem igazán használható a jármü

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #9378 Dátum: 2007.01.08 22:04:04 »
Idézetet írta: "Misi"
Betolni nem azért nem szabad, mert nem indul, hanem mert tönkreteszi a katalizátort.
Ha leveszed a sarut, elhallgat a riasztó.
 :kacsint:  :nagymosoly:
Az akksinak jónak kell lennie, ha 1 napi töltés után nem indul a kocsi, akkor hívd ki az assistancot. Még kifogyott benzinre is ingyen kijönnek. Éjjel kettõkor is.

Tudom, elégetlen üzemanyag juthat a katalizátorba, ami ott esetleg meggyulladhat és kárt okozhat. Túl sok a 6-os  :kacsint:  Meg gondolom fõként akkor van jelentõsége, ha sokáig kell tologatni. Ez pöccre indult (nem is hosszú a garázs, hogy sokat lehessen tolni). Ha elsõ próbára nem röffent volna be, akkor jött volna a telcsi.
A sarut meg azért sem tudtam (volna) leszedni, mert mivel Toyotáról van szó, se franciakulcsom, de 10-es kulcsom nincs zsebben... (de hétvégén elmegyek egy autósboltba és beszerzek egy szerszámkészletet, bikakábelt, akkutöltõt, feszmérõt meg mindent, ami egy házi szereléshez kellhet valamelyik hajnalon  :roll: )
Amúgy most este levettem a sarut, hogy megnézzem a kontaktot és akkor is megszólalt a riasztó. Úgyhogy nem tudom, mivel lehet kiírtani, ha rázendít.
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #9379 Dátum: 2007.01.08 22:30:39 »
Kiiktatni csak sarulevétellel lehet sajna. Anno mikor vettem, én is kerestem a kis kulcsot a risztóhoz, de Hillar mondta, hogy nincs. Bekapcsolni pedig szerintem az alacsony feszültség miatt kapcsol be. A riasztók általában figyelik a feszültség esést.

Peti

  • Vendég
Re: nem indult az autó
« Válasz #9380 Dátum: 2007.01.09 01:34:28 »
Idézetet írta: "kari"


Te szerencsés vagy ugyanis az én 2 hónapos corollám melegen nem indul mióta megkaptam. Hidegen nincs semmi baj, de ha eléri az üzemi hõfokot és leállítom, addig nem indul el amíg ki nem hûlik.
Többször voltam vele szervízben, de elöször nem jött elõ a hiba és nem is hitték el, de most jan 4.-ére kaptam idõpontot és nem indult el a szervízeseknek sem, nincs hibajelzés, számítógép sem adott hibakódot. Most várom a szervíz hívását, hogy mikor szedik szét az autót, mellesleg a ventillátor 1. fokozata sem müködik. Remélem a szervíz megembereli magát, mert edddig nem akartak csere autót sem adni, mondták béreljek, azt hiszem ez nem túl korrekt.


Nekem az ex autóm dettó ezt csinálta, egyik jeladóba volt "kezdõdõ" szálszakadás, ami felmelegedett állapotba már szakadás lett. :szemforgat:  
De ahogy Misi is írta az immobik tudnak még ilyen ocsmányságokat mûvelni, pláne ha utólagos...

Peti

  • Vendég
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #9381 Dátum: 2007.01.09 01:39:51 »
Idézetet írta: "whis"
Ma reggel (6 óra) nem indult be az autó. Újra csak a kattanás fogadott. Persze nem adtam fel, jópárszor próbálkoztam. Egész addig, míg az akksi is kezdett gyengülni. Szerencsére jött egy ötletem, hogy le kéne engedni a vezetõoldali ablakot. Majd gondoltam, betolom a gépet. Kitoltam a garázshelyrõl, aztán szerencsétlenkedtem elég sokáig, de egyedül reménytelen volt. A végén már annyira gyengült az akku, hogy bekapcsolt a riasztó. Elõször még le tudtam lõni, késõbb már nem. El lehet képzelni, hogy visszhangzott a teremgarázs. Sehogy sem tudtam kikapcsolni. A végén már a kp-i zár is lezárt (itt szerencse, hogy le volt engedve az ablak). Végül jött egy koránkelõ hölgy szomszéd, megkértem, hogy üljön be és meg megtolom. Így beindult, ezután a riasztó méginkább rázendített és sehogy sem tudtam lelõni  :banging: Összenyomogattam minden elérhetõ gombot, aztán elhallgatott.
Most este megmértem az akkut teszterrel, 12.42V. A kémlelõablakon a jelzés szerint Full OK. Rátettem egy töltõt éjszakára, aztán meglátjuk...


Na erre kíváncsi leszek :hmm:  én 99%-ban az akksira tippelnék...

Peti

  • Vendég
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #9382 Dátum: 2007.01.09 01:45:15 »
Idézetet írta: "whis"
A sarut meg azért sem tudtam (volna) leszedni, mert mivel Toyotáról van szó, se franciakulcsom, de 10-es kulcsom nincs zsebben...


Nekem az anyósülés hátsó zsebében van egy csavarhúzó és egy 10es kulcs. :wink:

Peti

  • Vendég
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #9383 Dátum: 2007.01.09 01:48:28 »
Idézetet írta: "Misi"
Kiiktatni csak sarulevétellel lehet sajna. Anno mikor vettem, én is kerestem a kis kulcsot a risztóhoz, de Hillar mondta, hogy nincs.


Mikor szereltem be a hangszórókat, akkor vettem észre egy tipikus riasztó-fõkapcsoló féleséget a vezetõ lábtérénél, be kell hajolni a pedálokhoz és akkor látni, vagy az valami más lenne???

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #9384 Dátum: 2007.01.09 08:09:40 »
Ma reggel simán indult. Az akku feszültsége 13.02V lett, és már csak 2A töltést vett fel, mielõtt levettem a csipeszeket (rárakáskor 6A, 3 óra múlva 4A, este tízkor 3A volt).
Még ma este is felteszem, meg esetleg holnap.
Jelenleg kb 100e Ft értékû szerszám és kütyü van a csomagtartóban  :kormom:

Ja, egy érdekesség: az akku lemerülése és a sarulevételek következtében csak az óra szállt el, a fedcomp adatai megmaradtak, meg a napi számlálóé is  :roll:  :pofa:
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

PParker

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 624
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #9385 Dátum: 2007.01.09 08:15:23 »
Idézetet írta: "whis"
Ma reggel simán indult. Az akku feszültsége 13.02V lett, és már csak 2A töltést vett fel, mielõtt levettem a csipeszeket (rárakáskor 6A, 3 óra múlva 4A, este tízkor 3A volt).
Még ma este is felteszem, meg esetleg holnap.
Jelenleg kb 100e Ft értékû szerszám és kütyü van a csomagtartóban  :kormom:

Ja, egy érdekesség: az akku lemerülése és a sarulevételek következtében csak az óra szállt el, a fedcomp adatai megmaradtak, meg a napi számlálóé is  :roll:  :pofa:


Írány a szerviz, garis csere... :kacsint:
zt értem, hogy gõzgép. De mi hajtja?!

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #9386 Dátum: 2007.01.09 08:28:01 »
Idézetet írta: "PParker"
Idézetet írta: "whis"
Ma reggel simán indult. Az akku feszültsége 13.02V lett, és már csak 2A töltést vett fel, mielõtt levettem a csipeszeket (rárakáskor 6A, 3 óra múlva 4A, este tízkor 3A volt).
Még ma este is felteszem, meg esetleg holnap.
Jelenleg kb 100e Ft értékû szerszám és kütyü van a csomagtartóban  :kormom:

Ja, egy érdekesség: az akku lemerülése és a sarulevételek következtében csak az óra szállt el, a fedcomp adatai megmaradtak, meg a napi számlálóé is  :roll:  :pofa:


Írány a szerviz, garis csere... :kacsint:

Hacsak nincs valami belsõ hibája az akksinak, szerintem nem lehet kibulizni a garis cserét  :roll:
Ma még tolok bele pár ampert, aztán meglátom... Ha aztán is lesz vele gond, csereérett vagy másféle hibát es kell keresni (pl mi eszi le ennyire az áramot állás közben).
Az éjjel elvileg olyan 36-44A mehetett bele  :roll:
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

Peter

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1629
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #9387 Dátum: 2007.01.09 09:51:53 »
Idézetet írta: "whis"
... A végén már annyira gyengült az akku, hogy bekapcsolt a riasztó. ... Így beindult, ezután a riasztó méginkább rázendített és sehogy sem tudtam lelõni ...


Az nem lehet hogy a riasztód szivat?

Ha bekapcsol a riaszto, akkor le kellene vennie a gyujtast, be kellene kapcsolnia az immobilisert, hogy ne tudják pl betolni az autodat ugy ahogy te is tetted.

Nem tudod teljesen kikapcsolni a riasztot?

Mindenesetre legkozelebb gondolkodas nelkul hivd az assistance-t.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #9388 Dátum: 2007.01.09 14:28:57 »
Idézetet írta: "Satriani"
Idézetet írta: "Palaczk"
...1.6-os dízel Civic-kel (2003-as)...

Az 1,7-es. Nincs sok jelentõsége, mondjuk, hogy csak kötözködni akartam.  :nagymosoly:


Jogos :)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #9389 Dátum: 2007.01.09 14:31:39 »
Idézetet írta: "Misi"
Katalizátoros autót nem szabad betoni!
Max bikázni.
Ha nem indul reggel, akkor hívd fek az assistancot.
Szerintem ez nem akksi, imkább valami kontakthiba vagy vezérlés.


De , néhányszor be szabad tolni . Nem lesz baja tõle a katalizátornak . Ilyenkor el nem égett üzemanyag jut bele , ez a gond - de pár alkalomtól még nem megy tönkre . Persze rendszert nem szabad csinálni a dologból , de 1-2-3-4 alkalom még nem árt .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )