Nézd , javítani tudsz a dolgon , de nem mindenben . ...
....Amúgy ami nekem még a leginkább fel szokott tûnni (a futómû mellett) , ha az öreg gépembõl átülök egy új/pár éves jószágba , az a zajszint
... hogy mennyivel nagyobb a csend az újabb autókban ! Döbbenet . És ezt nagyon irigylem is tõlük . Mondjuk , ezen lehet utólag segíteni , ha az ember telepakolja a kocsiját pl. a Dynamat hangszigetelõ cuccaival ; csak ez megint rengeteg pénz :szemforgat: ... de meg lehet valósítani részletekben is .
Hát igen, pörög is állandóan az agyam, hogy mit meddig érdemes fejleszteni. A nyárigumi váltáskor mindenképpen komplett garnitúrát veszek, amit mondtál, 185/60 R14, úgy néz ki acélfelnisen, mint ahogy a tied is, ezüstre fényezve. Utána meglátjuk, hogy kell e foglalkozni még futómûvel. Ha csak egyszerüen lengéscsillapítót szeretnék cserélni, nem keményre, max gázosra, milyen márkákat érdemes bogarászni?
Ha jól emlékszem, említettem, hogy kétszer kidobta ötösbõl a váltó magát. Azóta meglátogattam a supra trendet, más miatt, de megérdeklõdtem ezt is. A lényege, hogy ennél a váltónál valahogy elkülönítve van az 5ös fokozat, ami nem kap ugyanolyan kenést, mint a többi, ezért van, hogy elkopik. Namost ezt bontott váltóból át tudják majd rakni, ha sokszor elõjön a jelenség.
A másik, amivel okosabb lettem, hogy azért "remeg" még az autóm leálítás után 1-2 másodpercig, mert a karburátor túldúsít, és ilyenkor a plusz benzin még elég, és részben ez akozza az olaj elfeketedését is. Megbeszéltük, hogy tavasszal csinálok egy tisztító kúrát üzemanyag adalékokkal, aztán beadom hozzájuk egy karburátor állítgatásra. Hát ahogy festett, ez nem lesz olyan egyszerû, de szerintem ha õk nem, akkor senki nem állítja be jól. Nagyon szimpatikusak, segítõkészek voltak, azt hiszem elköteleztem magam a supra trendnél. Ez most nem reklám akart lenni persze...
:toy: