NA! Megnéztem...
Nem kívánom a bácsi üzletét rontani, de az autót végül be se indítottuk, pedig megvolt az OV gomb lent a váltókar mellett a boxon, a számlaptól balra, a P betû magasságában. De hát én még ilyen lelakott autót nem láttam eddig (két magyar vizsla köszöntött a csengõgombot elengedve, már tudtam, hogy ez nem sok jót jelent az autóra ézve...). Nem elõnyös a sötétkék szín, ezt tudtam, elõzõ autóm is s.kék volt: összekarmolva a kutyák által minden elem, szerintem még a tetõ is! De össze is volt törve az eleje valamikor régen, és iszonyatosan volt megjavítva. Bácsi szerint csak a bal elsõ sárvédõ volt fújva, szerintem meg a jobb is, és a motortetõ is, és hozzá a zárhíd és a nyúlványok is, amik már évek óta rozsdásodhattak, mert most nagyon rozsdásak voltak ahhoz képest, hogy garázsbantartott az autó. Én ilyet nem, ne haragudjon a bácsi! Nem bántottam érte, de gusztustalanul olcsóbb árat sem kínáltam neki, hanem egyszerûen megmondtam neki, hogy ez az autó így nekem nem kell. Mondta, hogy 1.6-ot kínáltak neki szalonban a beszámításkor, mondtam, hogy én láttam múlt vasárnap elkelni egyet 1.54-ért, és az az övéhez képest szalonautó volt, igaz 1.4-es és manunálos. Szóval keresek tovább... pedig a gear 4 gang-os volt... :-(