Minek Neked egy sz*r e12??? :nagymosoly:
Vagy csak el akarod majd adni?![He? ???](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/huh.gif)
:ordog:
Csak úgy mondtam, amúgy biztos megköveztek, Palaczk különösen, de a régi összeszerelés sokkal jobb. Nem tom miért, olyan betonkemény a futómû a Corimban, hogy 2000km alatt már zörgõsre kellett volna koptatni az ablakokat, ami a Yaris pihepuha futómûvével 15000 alatt sikerült, de nem sikerült 172000 alatt. A mûszerfalnak koncertet kellene adnia, közben néha megnyikkan, mikor hidegen rossz úton megyek. Nem nyikorog a kuplung, mint a Yarisnál, a kézifék se ad hangot, behúzott állapotban se, pedig fog. Szal mintha a régi kocsikat jobban összerakták volna. Ez az angol Carinánkra is igaz, abban se zörög az ablak amúgy, abban is ugyanazok az anyagok vannak, mint a Coriban, ilyen mûbõrszerû izé van az ajtókon mûanyag helyett, ami sztem sokkal jobb, mert kevésbé látszanak rajta a sérülések, és könnyebb róla a sarat eltávolítani, szal nem tom miért de a modern Toyotáknak csak a neve maradt meg, meg a megbízhatósága, de bosszantó apróságok ütötték fel a fejüket, ami sztem az Auristól kezdve orvosolva lesz, különben mindenki átmegy a Mazdához.
Nem foglak megkövezni , mert amit mondasz , az sok szempontból stimmel
![mosoly :)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/01_pofa.gif)
... tudomásul kell venni , hogy ma az autógyártóknak nagyságrendileg azonos költségbõl kell elõállítaniuk jóval komplexebb , bonyolultabb , egész egyszerûen több anyagot , technikát , alkatrészt tartalmazó autókat , mint régen . Ez sajnos szemlátomást nem megy máshogy , mint hogy ezen-azon spórolnak , így ezek a mai autók néhány ilyen , szépséghiba-jellegû (!!!) dologban gyengébbek , mint a sokkal egyszerûbb , sokkal primitívebb régiek . Aki ezt nem képes vagy nem hajlandó tudomásul venni , az vegyen Dacia Logant - annak esetében a gyártó tudatosan szembehelyezkedett ezzel az irányzattal .
Nekem volt alkalmam vezetni E10-es Corollát is (egy dízelt és két ugyanolyan benzinest , mint a tiéd) - meg elég sok E12-est . A két autó
ég és föld , nem lehet õket összehasonlítani . Az E12-es a Carina E-nél is jobb (igényesebb belterû , csendesebb , hatékonyabban fékezõ , stabilabb , biztonságosabb stb) autó - hát még akkor az E10-esnél . Persze ez természetes dolog , elvégre van köztük két és fél generáció . De a fejlõdés tényleg akkora , hogy ha ennek néhány apróság , kis zörgés , ilyesmi az ára , akkor erre senki egy rossz szót nem szólhat .
Aki pedig emiatt elpártol a Toyotától , az majd megtapasztalja , hogy máshol is ugyanígy megy ez .