Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 6039672 alkalommal)

0 Felhasználó és 16 vendég van a témában

latin

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 53
Re: Balhátsó
« Válasz #9000 Dátum: 2006.10.11 23:06:10 »
Idézetet írta: "Kivlov"
a balhátsó kerekembõl dõlt a forróság és enyhe égett fékszaga volt. Nem volt nagyon durván erõs, de azért lehetett érezni. Leszedtem a kereket de a féktárcsán és a fékpofákon nem véltem észrevenni semmit.
Azóta mászkálok vele és nincsen semmi baja...

Ötlete van valakinek?


Hm... nekem az elõzõ kocsim (Fiat Uno) jobb elsõ fékével volt ilyen, viszont ott nem szûnt meg magától a probléma, vagyis a fék állandóan fogott, míg csak szervízbe nem vittem. Mint kiderült, eldugult a fékcsõ.
num, sed leonem.

latin

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 53
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #9001 Dátum: 2006.10.11 23:26:37 »
Idézetet írta: "czsiga"

Ez is egy önjelölt Suhamer:
RE: http://nepitelet.hu/?op=itelet&cat_id=28584
2. Télen, jeges úton, még a legszuperebb téli gumival sem megyünk 90-100-zal, hacsak nincs egy hárombetûs WRC kiegészítés a típusjelzés mögött, mert akkor tényleg árok a vége. Az idióta sofõrökért nem vállal felelõsséget a Toyota. Esetleg a szülõk reklamálhatnak, hogy hülye a gyerek és cserét kérnek. Ha esetleg még van rá garancia :)
3. Nem lehet azért szar egy autó, mert 100-zal jégen csúszik a fenek. Tesz bele raklapot. Ügyes. Tényleg. Biztos rakétatudós. Mi???  :banging:
 :nagymosoly:


2, Én is így gondoltam, míg nem vezettem egy Corolla Versót tavaly télen 160 e Ft-os téligumi-garnitúrával. (a márkát-típust már nem tudom.) Vidéki mellékúton mentünk, mindkét sávot lenyomott hó borította, a keréknyomok _tükörjegesek_ voltak. Figyelnem kellett, hogy ne menjek 100 fölé, egyszer 110-nél vettem észre magam. Egyszer elõztem is, na akkor egy pillanatra nem tapadtak a kerekek. De hát nem értettem, mit szarakodik ott 65-70-nel. Utána - a kontraszt kedvéért - E11-es Corollával mentem haza, amin majdnem új Kormoran gumik voltak; ez már nem rossz, de még olcsó. 70nél halálfélelmem volt, enyhe emelkedõn négyesben(!) kipörögtek a kerekek, utána hatvannal mentem, míg takarított útra nem értem. Szóval félelmetes, hogy mit tudhat egy új fejlesztésû gumi, AWD, WRC stb nélkül is. Persze a Verso céges volt- ugyan ki vesz saját pénzbõl 40ezres gumikat?
3. Ez az ítélet E12-es Coriról szól, olyat csak 1-2 ezer km-t vezettem, úgyhogy nem tudom mennyire dobja a farát; de a 10-11-esek (legalábbi a szedán) tényleg hajlamosak erre. Jópáran írják Népítéletben is (pedig errõl a két generációról szinte kizárólag ömlenegenek, tehát ha elfogultak is, biztos csak + irányban). Saját tapasztalat: mikor megvettem a gépet, elsõ munkábajárós utamon 50-el vettem be a kanyart, amit az Unóval mindíg 40-el, mondván, h "tapad ez az útra, mintha sínen járna", aztán úgy megpördültem, mint a sz*r, mire pislogtam, megelõzött a csomagtartó.   :oops: Még szerencse, hogy széles és egyirányú volt az út, nem jöhettek szembe és a padkát is megúsztam. Jó is lett volna megtörni a kétnapos Corit...
num, sed leonem.

Peti

  • Vendég
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #9002 Dátum: 2006.10.12 01:18:26 »
Idézetet írta: "latin"
Ez az ítélet E12-es Coriról szól, olyat csak 1-2 ezer km-t vezettem, úgyhogy nem tudom mennyire dobja a farát; de a 10-11-esek (legalábbi a szedán) tényleg hajlamosak erre...


Az e12-nek is sz*r a hátsó futómûve, peresebb gumikkal tûrhetõbb, de a széria gumiknál tényleg nem árt észnél lenni, mondjuk én kitörési hajlamot még nem tapasztaltam, :hmm:  de tényleg kellemetlenül el-el pattan a hátulja, elképzelhetõ, hogy csúszósabb úton megelõzi a segge az elejét, nem szeretném kipróbálni... :?  
Legalábbis közúton nem...

PParker

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 624
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #9003 Dátum: 2006.10.12 06:49:48 »
Idézetet írta: "Peti500"
Idézetet írta: "latin"
Ez az ítélet E12-es Coriról szól, olyat csak 1-2 ezer km-t vezettem, úgyhogy nem tudom mennyire dobja a farát; de a 10-11-esek (legalábbi a szedán) tényleg hajlamosak erre...


Az e12-nek is sz*r a hátsó futómûve, peresebb gumikkal tûrhetõbb, de a széria gumiknál tényleg nem árt észnél lenni, mondjuk én kitörési hajlamot még nem tapasztaltam, :hmm:  de tényleg kellemetlenül el-el pattan a hátulja, elképzelhetõ, hogy csúszósabb úton megelõzi a segge az elejét, nem szeretném kipróbálni... :?  
Legalábbis közúton nem...


Szerintem semmi baj nincs vele.  :hmm: Söt nagyon szépen fordul szûk kanyarokban, minden fajta kitörésí hajlamtól mentesen. :figyellek:  Bár én nem keresem - hogy szépen fogalmazzak - a határokat. :nene:
zt értem, hogy gõzgép. De mi hajtja?!

veze

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 113
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #9004 Dátum: 2006.10.12 08:06:37 »
Nekem e12-es kombim van és elég "lendületesen" közlekedek vele, sokszor csikorognak a gumik kanyarban, de sohasem tapasztaltam hogy a hátulja ki akarna törni. Még az elején egyszer lett benne halálfélelmem, mikor az M3-ason egy enyhe ívû kanyarban 180-nal rámentem egy olyan törésre, ahol két különbözõ dõlésû szakasz találkozik (aki járt már az M3-ason, az tudja mirõl beszélek, több ilyen is van). Na az megdobta a hátulját, és kacsáztam egyet-ketõt. Viszonylag könnyen megfogtam, de egy pillanat alatt lefõttem tõle. Azóta tudom, hogy nem rossz a futómû, de azért sportosnak nem mondható.

Peti

  • Vendég
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #9005 Dátum: 2006.10.12 11:14:23 »
Idézetet írta: "PParker"


Szerintem semmi baj nincs vele.  :hmm: Söt nagyon szépen fordul szûk kanyarokban, minden fajta kitörésí hajlamtól mentesen. :figyellek:  Bár én nem keresem - hogy szépen fogalmazzak - a határokat. :nene:


Alapvetõen ez mind igaz amit leírtál, a baj ott kezdõdik :nana:  ha jön -kanyar közbe- egy keresztborda, úthiba, Combino sínpár, tehát egy a demszky játszóház kelléktárai közül...

Nagyon kellemetlenül megdobja a hátulját, pl. Margit hídon Buda felé, ugye van a hídon azaz erõs(ebb) balos kanyar, azt én öööööööööööö :oops:  mindig szabáyosan veszem be, de inkább rámegyek a villamossínekre, hogy nehogy kisodródjak, :roll:  na ott kap mindent, vilisín, úthiba, keresztborda (amúgy az egy jó futómû-teszt hely :10: ) a széria gumikkal ott frankón ugrált a hátulja, eltudom képzelni, hogy csúszósabb úton ott kitörne a segge... :?  
Most is van benne játék, de inkább kellemetlen mint veszélyes, a régi off autóm akkor kanyarodott így mikor mindkét hátsó összekötõm kivolt...

Úgyhogy nem 100as az a hátsó futómû, én nagyon szeretem a Corit, de a tény az tény...

Peti

  • Vendég
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #9006 Dátum: 2006.10.12 11:17:30 »
Idézetet írta: "veze"
Még az elején egyszer lett benne halálfélelmem, mikor az M3-ason egy enyhe ívû kanyarban 180-nal rámentem egy olyan törésre, ahol két különbözõ dõlésû szakasz találkozik (aki járt már az M3-ason, az tudja mirõl beszélek, több ilyen is van). Na az megdobta a hátulját, és kacsáztam egyet-ketõt. Viszonylag könnyen megfogtam, de egy pillanat alatt lefõttem tõle. Azóta tudom, hogy nem rossz a futómû, de azért sportosnak nem mondható.


Pontosan ez van amit leírtál, jó… :arrow:  de érzékeny az úthibákra, Te megfogtad, Sumákernek még az Ice teája se löttyent volna ki ahogy visszarakja az autót helyes ívre, egy kezdõ sofõrt meg lehet, hogy a szalagkorlátról kell lekaparni...

cZsiga

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 297
    • http://szoft95.gportal.hu
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #9007 Dátum: 2006.10.12 11:20:33 »
Idézetet írta: "Peti500"
Idézetet írta: "PParker"


Szerintem semmi baj nincs vele.  :hmm: Söt nagyon szépen fordul szûk kanyarokban, minden fajta kitörésí hajlamtól mentesen. :figyellek:  Bár én nem keresem - hogy szépen fogalmazzak - a határokat. :nene:


Alapvetõen ez mind igaz amit leírtál, a baj ott kezdõdik :nana:  ha jön -kanyar közbe- egy keresztborda, úthiba, Combino sínpár, tehát egy a demszky játszóház kelléktárai közül...

Nagyon kellemetlenül megdobja a hátulját, pl. Margit hídon Buda felé, ugye van a hídon azaz erõs(ebb) balos kanyar, azt én öööööööööööö :oops:  mindig szabáyosan veszem be, de inkább rámegyek a villamossínekre, hogy nehogy kisodródjak, :roll:  na ott kap mindent, vilisín, úthiba, keresztborda (amúgy az egy jó futómû-teszt hely :10: ) a széria gumikkal ott frankón ugrált a hátulja, eltudom képzelni, hogy csúszósabb úton ott kitörne a segge... :?  
Most is van benne játék, de inkább kellemetlen mint veszélyes, a régi off autóm akkor kanyarodott így mikor mindkét hátsó összekötõm kivolt...

Úgyhogy nem 100as az a hátsó futómû, én nagyon szeretem a Corit, de a tény az tény...


Nem olyan régen jártam többször is a Margit hídon Buda irányába fele, és nem észleltem, hogy dobálná a fenekét, igaz csak a forgalom tempójában tudtam haladni.

Szerintem arra a célra tökéletesen jó, amire kitalálták.  :nagymosoly:
D: 212

Peti

  • Vendég
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #9008 Dátum: 2006.10.12 11:24:02 »
Idézetet írta: "czsiga"


Nem olyan régen jártam többször is a Margit hídon Buda irányába fele, és nem észleltem, hogy dobálná a fenekét, igaz csak a forgalom tempójában tudtam haladni.

Szerintem arra a célra tökéletesen jó, amire kitalálták.  :nagymosoly:


Legközelebb szólj ha pesten vagy...
Átviszlek én is a hídon, hogy szimuláljam mirõl is beszélek... :nagymosoly:

cZsiga

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 297
    • http://szoft95.gportal.hu
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #9009 Dátum: 2006.10.12 11:52:56 »
Idézetet írta: "Peti500"
Idézetet írta: "czsiga"


Nem olyan régen jártam többször is a Margit hídon Buda irányába fele, és nem észleltem, hogy dobálná a fenekét, igaz csak a forgalom tempójában tudtam haladni.

Szerintem arra a célra tökéletesen jó, amire kitalálták.  :nagymosoly:


Legközelebb szólj ha pesten vagy...
Átviszlek én is a hídon, hogy szimuláljam mirõl is beszélek... :nagymosoly:


Ok. Viszek itinert és bukókat  :nagymosoly:
D: 212

PParker

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 624
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #9010 Dátum: 2006.10.12 12:51:24 »
Idézetet írta: "Peti500"
Idézetet írta: "PParker"


Szerintem semmi baj nincs vele.  :hmm: Söt nagyon szépen fordul szûk kanyarokban, minden fajta kitörésí hajlamtól mentesen. :figyellek:  Bár én nem keresem - hogy szépen fogalmazzak - a határokat. :nene:


Alapvetõen ez mind igaz amit leírtál, a baj ott kezdõdik :nana:  ha jön -kanyar közbe- egy keresztborda, úthiba, Combino sínpár, tehát egy a demszky játszóház kelléktárai közül...

Nagyon kellemetlenül megdobja a hátulját, pl. Margit hídon Buda felé, ugye van a hídon azaz erõs(ebb) balos kanyar, azt én öööööööööööö :oops:  mindig szabáyosan veszem be, de inkább rámegyek a villamossínekre, hogy nehogy kisodródjak, :roll:  na ott kap mindent, vilisín, úthiba, keresztborda (amúgy az egy jó futómû-teszt hely :10: ) a széria gumikkal ott frankón ugrált a hátulja, eltudom képzelni, hogy csúszósabb úton ott kitörne a segge... :?  
Most is van benne játék, de inkább kellemetlen mint veszélyes, a régi off autóm akkor kanyarodott így mikor mindkét hátsó összekötõm kivolt...

Úgyhogy nem 100as az a hátsó futómû, én nagyon szeretem a Corit, de a tény az tény...


M3 bevezetõ vége, balra lefordulsz a Hungáriára, a Stadion írányába. A kanyarív közepén lévõ diletációs törések szépen megtörik az aszfaltot, ott sok autónak eltáncol a feneke a Corinak nem. :nana:
zt értem, hogy gõzgép. De mi hajtja?!

Satriani

  • Vendég
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #9011 Dátum: 2006.10.12 13:56:55 »
Idézetet írta: "Peti500"
Az e12-nek is sz*r a hátsó futómûve, peresebb gumikkal tûrhetõbb, de a széria gumiknál tényleg nem árt észnél lenni...

Eléggé meg kell nyúzni a kocsit, hogy elpattogjon a feneke, meg stabilitási probléma legyen vele... Én nem vagyok egy tökölõs sofõr, de ha csak közlekedni akartam, a másfél év alatt egyetlen egy alkalommal nem éreztem, hogy kevés lenne a futómû. Normális közlekedéshez több mint elég ez. Ha pedig nyúzod az autót, úgy a Corollánál valóban jobb futómûvel rendelkezõ Focust is nagyon könnyen ki lehet autózni és pattogásra bírni. Ezek a magas építésû autók nem arra valók, hogy kanyarodj velük. Kedvesem OFF Coltja más kérdés, annak annyira alacsonyan van a súlypontja, hogy kanyarban sokkal kisebbek a terhelésváltáskor jelentkezõ reakciói.

szazketto

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 664
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #9012 Dátum: 2006.10.12 20:49:48 »
Kerdes SOL-osokhoz:
Az ora mindig mutatja az idot nalatok? (marmint a klimapanelen levo) Amikor ACC-be forditod a kulcsot akkor meg vilagit? Vagy hogy van ez?
Loszi

Peti

  • Vendég
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #9013 Dátum: 2006.10.12 20:55:04 »
Idézetet írta: "Satriani"

Eléggé meg kell nyúzni a kocsit, hogy elpattogjon a feneke, meg stabilitási probléma legyen vele...


Én megszoktam, :vag2:  legalább kanyarodjon ha már nem megy... :ordog:

De ne beszéljünk el egymás mellett :nana: sztem is jól bírja a kanyarokat a Cori, ált. mindig izzad asszony kis tenyere mikor este megyünk... :twisted:  :vezetes:  

De azt továbbra is fenntartom, hogy lehetne jobb a hátulja, már mûszakilag se a legigényesebb, :roll:  csodák meg nincsenek...

De amúgy igazatok van: norm. használatra tökéletes, de vannak olyan hülyék, mint én... :rolleyes:  
Vagy rájuk (ránk) nem gondol a Toyota???
Tudom arra ott a TS, bár futómûbe én nem tapasztaltam jelentõs eltérést, :? ott a motor viszont mindenbe kárpótol... :mrgreen:

Satriani

  • Vendég
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #9014 Dátum: 2006.10.12 21:13:49 »
Idézetet írta: "szazketto"
Az ora mindig mutatja az idot nalatok? (marmint a klimapanelen levo) Amikor ACC-be forditod a kulcsot akkor meg vilagit?

Berakod a kulcsot - nem mutatja az idõt. Fordítasz rajta egyet - mutatja az idõt. Gyújtást adsz - akkor is mutatja az idõt. Legalábbis nálam így mûködik.