Lustábbak kedvéért:
EE80 2E 1295 73 6200 3 ohc V Ukat 86-87
AE86 4A-GE 1587 116 6600 4 dohc E kat 85-87
E9 Reihe AE95 4A-FE 1587 105 5600 4 dohc E kat 88-95
AE92 4A-F 1587 90 6000 4 dohc V ukat 87-89
AE92 4A-F 1587 90 6000 4 dohc V kat 89
AE92 4A-FE 1587 105 5600 4 dohc E kat 89-92
EE90 2E 1295 74 6200 3 ohc V ukat 87-89
EE90 2E 1295 72 6000 3 ohc V kat 89
EE90 2E-E 1295 75 6000 3 ohc E kat 89-92
CE90 1C 1839 64 4700 2 ohc D 87-92
AE92 4A-GE 1587 116 6600 4 dohc E kat 87-89
AE92 4A-GE 1587 147 6600 4 dohc E kat 87-89
E10 Reihe EE101 4E-FE 1332 88 6000 4 dohc E kat 93-96
Az elmondás alapján a felül kiemelt motorverzió murray-é, mivel az a szabályozatlan katalizátoros. Alatta a 2E motor már szabályozott katalizátoros, és csak 89 végén volt gyártás alatt. Azok zöld címkét kapnának (volt is nálunk ilyen autó) :wink:
Ja még valami: ha emlékeztek, régebben a szabályozatlan katalizátoros autók kék címkét kaptak, megkülönböztetendő őket katalizátor nélküli társaiktól, de ez megszűnt, és a szabályozatlanok is sárgát kapnak (mint ahogy a trabantok és öreg dízelek piros címkéje is megszűnt).