Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 6026198 alkalommal)

0 Felhasználó és 22 vendég van a témában

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #750 Dátum: 2004.06.19 11:49:58 »
Idézetet írta: "csaszi"
állítólag a Ferrari is életének nagy részét szervízben tölti. Voltam Győrben az AUDI gyárban, ahol TT -ket raknak össze. Ha láttál 20 éves kölyköket rodeózni egy  csarnokban, akkor az még semmi. Tele van fekvőrendörökkel, de a fiukat lányokat nem nagyon izgatja.Évente egymillió motort szerelnek részben kézimunkával, iszonyatosan unott arcú szerelők. Nincs légkondi, mert olyan nagy a csarnok, hogy nem lenne gazdaságos. Mi épp 30 fok melegben voltunk ott. El lehet képzelni, hogy milyen pontos melót lehet ott csinálni. Az igaz viszont, hogy még a porszemen is vonalkód volt, és nem úgy néz ki, mint az Északi Járműjavító Vállalat.Azért nem akarlak lebeszélni a Ferrarról./ Bocs a tegezésért, még új vagyok/


Ferrari : egy versenylónak megbocsátja az ember az allűröket ;) ... Egyébként ha megkapja a rendszeres szervízt , és nem bánnak vele eszetlenül , akkor annyira nem is vészes  8)  ... Más kérdés persze , hogy egy sima rutin szervíz is vagyonokba kerül rajta  :shock:

Audi-gyár : időközben már a VW-konszern legnagyobb motor-gyártója  :!:  ... Annyira mégsem lehet akkor szar  :idea:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

csaszi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #751 Dátum: 2004.06.19 13:46:30 »
Sajna sosem lesz AUDi-m, mert sosem laktam a Havanna lakótelepen.A toyotámra pedig olyan sokat költöttem / 950-ért vettem, 150 ezer első szervíz, 250 ezer téli-nyári gumi+lemezfelni, 340 ezer klíma, 170 ezer madárkaki eltüntetés, 70 ezer CD-tár, 120 ezer első hátsó fekete lökhárító, 32 ezer hátsó lámpák, 7500,- utángyártott hátsó lámpa, amit ki kellett dobnom 2 hónap után /, hogy még öt évig nem adhatom el.Bár nem is akarom, mert vezettem új európai autót és sokkal hangosabb, pattogósabb. Nekem csak a csomagtartó méretével van gondom, mert kis gyerekkel nehéz pakolni.

csaszi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #752 Dátum: 2004.06.19 13:51:55 »
Amikor az autókat nézegettem szempont volt, hogy automata legyen.Sajna nem tudtam, hogy most már utólag is lehet beépíteni kuplung robotot, ami tehermentesíti a bal lábat, ráadásul csak 134 ezer Ft.
A következő autóm biztos carina lesz vagy avensis. Mai tudásommal már okosabban nézném őket. Persze nem murvás-faházas autótelepen fogom megvenni.

S.Zola

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 321
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #753 Dátum: 2004.06.19 16:57:49 »
340e volt a klíma ?? Megúszhattad volna olcsóbban is. Nekem 140-re jött ki a bontott. Igaz, én szereltem be.

csaszi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #754 Dátum: 2004.06.19 18:06:41 »
senkinek sem kívánom ezt az után járást. Felhívtam bontókat is, de mindenki elhárított.93-as évjáratú a corollám, mázlista vagy.Hol szerezted?

S.Zola

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 321
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #755 Dátum: 2004.06.19 19:10:34 »
Idézetet írta: "csaszi"
senkinek sem kívánom ezt az után járást. Felhívtam bontókat is, de mindenki elhárított.93-as évjáratú a corollám, mázlista vagy.Hol szerezted?

Nem Toyotáról van szó.

Harkányi Viktor

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Eladó Toyota Corolla Liftback 1.6 16V
« Válasz #756 Dátum: 2004.06.20 20:33:05 »
Eladó egy 0km.-óta 1. tulajos  grafitmetál Toyota Corolla.
Családtagként gondozott és karbantartott.
Szervizkönyves, nagyon megkimélt állapot.
A 153.  klubtag vagyok.
Az autóban 191.000km van.
Rengeteg mindent kicseréltem rajta.
Szilentek, stabilizátor, axiáliscsuklok, porvédőgumi, kormánymű,
termosztát, vezérműszíj, ékszíj, rozsdamentes acél kipufogórenszer, féktárcsa, fékbetét.....stb.
Csak Castrolt-t kapott mint motor mint váltó olaj.
10.000km-nél mindig olajat, olajszűrőt, légszűrőt cseréltem.
20.000km-nél pedig gyertyát.
A gumik Bridgestone Potenza Re 720-asok (még használhatók).
A fogyasztás autopályán 6.2l-6.5l 90-110km/h között.
Városban 8 liter/ télen 8.2l.
Az auton minden müködik, semmit nem buheráltam rajta és nincs széthajtva.
Írányár: 780.000ft   Harkányi Viktor 06-20-314-76-53
Képeket e-mail-ben küldök

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #757 Dátum: 2004.06.21 08:49:30 »
Üdv mindenkinek! :)

Pénteken voltam zöldkártyán a Corollával.
Hideg motorral hozta a következő értékeket:

Alapjárat:804; Co:0,22; Ch:192

Emelt üresjárat:2740  Co:1,42

Az értékek után rögtön kaptam 2 árajánlatott a kocsira vajon miért? :P

Előttem volt egy kopel vektra újabb tipusú negyed órát cikkáztak vele a  szervíztelepen míg elfogadható eredményt kaptak.  :twisted:
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #758 Dátum: 2004.06.21 09:00:04 »
Ha már a számadatok, akkor megadom az enyém is:
alapjárat: 790 f/p, CO: 0,00, CH: -
emelt üres: 2600 f/p, CO: 0,00
De ez nem meglepő, hisz új autó ;-)

De megnézem majd az Almeráét is, épp most mérték be...
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #759 Dátum: 2004.06.21 09:38:16 »
Whis mester nem rossz adatok egy katalizátoros kocsitól! :)

De az enyém 12 éves katalizátor nélküli.
Irányszámok a határhoz. :)

Alapjárat:750-825  Co:2,00  CH: 300
Emelt: 2500-2800  Co:2,00
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

veze

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 113
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #760 Dátum: 2004.06.21 10:56:28 »
Az utóbbi időben azt vettem észre, hogy fékezéskor, főleg mikor nagy sebességről erősen lassítok, mintha ütnének a kerekek vagy a féktárcsák, olyan darabosan, zakatolva fog a fék. Mi lehet ez? Fel kell szabályozni a tárcsákat, vagy a betétekkel van baj? Esetleg a kerekeket kéne újra centírozni? A kocsi most két éves, épp 30000 van benne, a héten viszem kötelezőre. Normális ez ennyi idő után? Mondjuk sokat járok városban, és meglehetősen sportosan nyomom neki, de nem túl korai ez akkor is?

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #761 Dátum: 2004.06.21 11:47:41 »
Első olvasatra féktárcsának tűnik  :(  Nézesd meg, míg garanciás. Bár lehet ráfogják, hogy természetes elhasználódás...
Kerékcentirozási gond nagy sebességnél jelentkezik, nem fékezés közben.
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #762 Dátum: 2004.06.21 12:45:36 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Murray : Congratulations  [smilie=sm38.gif]  !!!

Majd az első hosszabb úton megtapasztalod , mekkora áldás a komfort (zajszint!) szempontjából egy régi dízelhez képest egy benzines kocsi  [smilie=sm46.gif]


Helló Palaczk!

köszi tök igazad volt a régi dizelhez képest az a fiatalabb benzines corolla xl sokkal konfortosabb, halkabb, nem büdös, és biztoonságosabb.
jól eszik ahogy látom 1,3as motorja van

akik esetleg nem lennének képben eléggé régi bútordarab vagyok itt, volt egy régi83as  dizel corollám , és most jutottam hozzá egy 89es corolla XL-hez.  nekem szinte új!:-) pedig már ez is 15 éves.
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #763 Dátum: 2004.06.21 13:27:25 »
Hali murray.  :D

Nálad is olyan 6 körül eszik a kicsike?

Esetleg képeket nem mellékelsz a két kocsiról?

Illetve egy kérdés nálad az ajtók alja nem rozsdásodik ill az első lámpabúra környékén esetleg a hátsó kerékjárat ív lökhárító csatlakozásnál?
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #764 Dátum: 2004.06.21 13:58:15 »
Idézetet írta: "Profy"
Hali murray.  :D

Nálad is olyan 6 körül eszik a kicsike?

Esetleg képeket nem mellékelsz a két kocsiról?

Illetve egy kérdés nálad az ajtók alja nem rozsdásodik ill az első lámpabúra környékén esetleg a hátsó kerékjárat ív lökhárító csatlakozásnál?


Helló!

képeket majd csinálok ha jó idő lesz.
namost pár szót az autóról: sógorom toyota buzi vannak kontaktjai itt-ott és sikerült neki a monori toyotánál hozzájutni egy ilyen "leadott" és kipofásitott corollához! nade ez a kocsi úgy néz ki mintha 5 éves lenne. rohadás nulla. stb.
na ezt a kocsit kaptam meg tőle.
múlt héten eladtam a régi dizelt így most ez van.
de a dizel után abszolut nem értek hozzá, ennek 2E motorja van 1,3as gondolom ez még nem injektoros csak az XLi az, katalizátor sincs még benne szerintem
jól eszik tele tankkal kaptam azota olyan 450et mentem vele és a fél alatt van...feltéve ha nem 50 literes a tank!:)
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002