Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 6032685 alkalommal)

0 Felhasználó és 8 vendég van a témában

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #6480 Dátum: 2005.09.23 00:47:06 »
Idézetet írta: "whis"
Idézetet írta: "dió"
  Ár és felszereltséglista szlovákul

Az 1.4-esből nincs nekik Sol  :shock:
Az 1.4 Terra 5-ajtós 574900 Sk, az OTP mai árfolyamán számolva 3,863,328 HUF.
Arra mondjuk kiíbváncsi lennék, hogy hogy megy egy ilyen külföldi vásárlás a gyakorlatban. Hol kérsz rendszámot, ott milyet kapsz, reg.adót mikor fizetsz és mennyit, garancia (gondolom szlovák nyelvü szervizkönyv és kezelési utmutató)...


Ott nyilván ideiglenes rendszámot kérsz és kapsz . A németeknél ez pl. az ötnapos ideiglenes rendszám , nyilván van a szlovákoknál is valami hasonló . Regadót természetesen itthon fizetsz , új autóra , a köbcentinek megfelelőt . Meg mellesleg ÁFA-t is . A garancia érvényes mindehol .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #6481 Dátum: 2005.09.23 07:33:19 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Ott nyilván ideiglenes rendszámot kérsz és kapsz . A németeknél ez pl. az ötnapos ideiglenes rendszám , nyilván van a szlovákoknál is valami hasonló . Regadót természetesen itthon fizetsz , új autóra , a köbcentinek megfelelőt . Meg mellesleg ÁFA-t is . A garancia érvényes mindehol .

Ezt elviekben tudom, de mi a gyakorlat? Hol kell sorbaállni és mennyit, hány papírt kell kitölteni és mennyibe kerül? Csak hogy megéri-e a macerát...  :)
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #6482 Dátum: 2005.09.23 07:52:16 »
Idézetet írta: "Palaczk"
A garancia érvényes mindehol .

Csak regisztráltatni kell itthon is az autót egy márkaszervízben, hogy bekerülhessen a TMH rendszerébe.
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #6483 Dátum: 2005.09.23 13:14:09 »
Örömmel látom , hogy valamelyik itteni modi volt olyan kedves , és eltüntette az utóbbi napok fölös topik-termését  :D

Meg lehetne tenni egyébként a sok (részben lezárt) régivel is , beolvasztva őket a megfelelő topikokba .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #6484 Dátum: 2005.09.23 13:16:06 »
Idézetet írta: "Satriani"
Ez a duda (tessék a származási helyet nézni :lol: )



Toyotás szerelőm szerint , aki sok évet dolgozott márkaszervízben , az európai Toyoták motorjai is Olaszországban készülnek .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9524
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #6485 Dátum: 2005.09.23 13:35:35 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Örömmel látom , hogy valamelyik itteni modi volt olyan kedves , és eltüntette az utóbbi napok fölös topik-termését  :D

Meg lehetne tenni egyébként a sok (részben lezárt) régivel is , beolvasztva őket a megfelelő topikokba .

Jaja... tessék nekilátni a takarításnak - most hogy van mivel  :nana:

Satriani

  • Vendég
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #6486 Dátum: 2005.09.23 14:55:54 »
Idézetet írta: "molnarl"
Én is hasonlókat éltem át, mikor lebontották a Corollám hátulját. Akkor nem hittem benne, hogy autó lesz belőle. Megcsinálták, kész lett, gyönyörű lett. Tied is szép lesz!

Nagyon bízom benne. Épp azt várom tűkön ülve, hogy hívjon a szerelő, és átvehessem 8)

Satriani

  • Vendég
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #6487 Dátum: 2005.09.23 14:58:38 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Toyotás szerelőm szerint , aki sok évet dolgozott márkaszervízben , az európai Toyoták motorjai is Olaszországban készülnek .

Ez érdekes. Én a dudán is meglepődtem. Nem szeretném, ha a Toyota is beállna a sorba: az európai gyártók szinte ugyanazoktól a beszállítóktól rendelnek, így lényegi különbséget nem is nagyon lehet várni az autók minőségét és tartósságát illetően.

Különben mindegy, amíg elmennek sokszázezret, addig felőlem Hondurasban is készülhetnek :wink:

Satriani

  • Vendég
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #6488 Dátum: 2005.09.23 15:01:32 »
Most hívott a szerelő. Festés előtt elfelejtette lemérni, mennyire volt a VVTi felirat az index alatt :roll: :lol:

Megtenné valaki, hogy leméri? Előre is köszönöm! :prayer:

Rozsomák

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 982
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #6489 Dátum: 2005.09.23 15:18:03 »
Idézetet írta: "Satriani"
Most hívott a szerelő. Festés előtt elfelejtette lemérni, mennyire volt a VVTi felirat az index alatt :roll: :lol:

Megtenné valaki, hogy leméri? Előre is köszönöm! :prayer:


Az irányjelző búra középvonalában mérve: 17 mm
A felirat felső vízszintes felülete az indexbúra aljától mérve (nem a felirat élletörését mértem).
dv,
   Rozsomák
TOYOTA COROLLA 2004 1.4 HB 20
"Az élet olyan, mint egy doboz bon-bon. Nem tudhatod, mit veszel ki belõle."

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #6490 Dátum: 2005.09.23 17:43:45 »
Idézetet írta: "Satriani"
Idézetet írta: "Palaczk"
Toyotás szerelőm szerint , aki sok évet dolgozott márkaszervízben , az európai Toyoták motorjai is Olaszországban készülnek .

Ez érdekes. Én a dudán is meglepődtem. Nem szeretném, ha a Toyota is beállna a sorba: az európai gyártók szinte ugyanazoktól a beszállítóktól rendelnek, így lényegi különbséget nem is nagyon lehet várni az autók minőségét és tartósságát illetően.

Különben mindegy, amíg elmennek sokszázezret, addig felőlem Hondurasban is készülhetnek :wink:


Nézd ... tény , hogy az európai Toyotákban szinte kizárólag európai beszállítóktól származó alkatrészek vannak - és tény , hogy ezek az autók mégis nagyon megbízhatók . Feltételezem , hogy a Toyota egyrészt nem helyezi akkora költség-drukk alá a beszállítókat , másrészt viszont magasabb minőséget követel meg . Az AB-ben olvastam , hogy az európai beszállító cégek toronymagasan (!) a Toyotát jelölték meg a legnagyobb arányban olyan partnerként , amellyel a legszívesebben kötnek üzletet  :idea:  :!:

Szerelőm azt mondta , hogy az európai Toyota motorokat olasz motorgyártó cégek szerelik össze . Hogy aztán az alkatrészeket is ott gyártják-e - ki tudja ? Éppenséggel lehet , hogy német dugattyúkból , francia hengerfejekből , angol főtengelyekből stb stb rakják őket össze . Ki tudja ezt manapság , amikor pl. a BMW-nek megéri Brazíliában (!!!) gyártatni a Mini motorjait  :roll: ? Senki ... de szerintem nem is érdemes foglalkozni vele . A lényeg , hogy jól működjön , és ez a Toyotáknál stimmel is  :)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #6491 Dátum: 2005.09.23 18:19:20 »
A múltkor a 6-os úton a Pécsváradnál lévő hosszú emelkedőn (elég alattomos , aki járt arra , tudja) lenyomott egy E12-es Hatchback Corolla . Én olyan 80-ról indultam a Camryvel , négyesben , padlógázzal . A tetejére olyan 130 körül jártam már , de ez nem volt elég - a Corolla szép fokozatosan beért , és elment mellettem . Hármasba visszarakni és gyilkoni nem akartam .

A gond az , hogy nem nagyon tudom értelmezni a történteket . A Corollán nem volt semmilyen , a motorizációra utaló jelzés - sem a hátulján , sem az oldalán . Ha dízel volt , akkor OK , annak én négyesben nem vagyok ellenfél . Ha 1.4-es , akkor hármasban kellett lennie , mert az négyesben ugyan utol nem ér . Ha pedig 1.6-os , akkor lehetett épp négyesben , mert az épp annyival gyorsabb , ami indokolja azt , ahogy szép fokozatosan utolért és elhúzott .

Szóval mindent egybevéve passz , de azért tényleg érdekelt volna , hogy mekkora motorja van .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Satriani

  • Vendég
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #6492 Dátum: 2005.09.23 23:44:55 »
Idézetet írta: "Rozsomák"
Az irányjelző búra középvonalában mérve: 17 mm
A felirat felső vízszintes felülete az indexbúra aljától mérve (nem a felirat élletörését mértem).

Köszönöm, ezt a szerelő biztos fogja érteni :lol: Nem lennék műszaki ember...

Különben azt néztem, hogy lehet, vissza sem rakom. Nem hiányzik a felirat.

Satriani

  • Vendég
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #6493 Dátum: 2005.09.23 23:52:44 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Éppenséggel lehet , hogy német dugattyúkból , francia hengerfejekből , angol főtengelyekből stb stb rakják őket össze .

Ez könnyen előfordulhat. Egyetem alatt dolgoztunk a Lear-nél, ahol komplett kábelezéseket (korbácsokat) gyártanak mindenféle autótípushoz. Az alapanyagok annyi helyről érkeztek, hogy biztosan nem tudnám felsorolni a felét sem.

Idézetet írta: "Palaczk"
A lényeg , hogy jól működjön , és ez a Toyotáknál stimmel is  :)

Pontosan. Ma - egy hét nélkülözés, cliózás és coltozás után - visszaültem a sajátomba, és sokadszorra megállapítottam, hogy ennél jobb autóm még nem volt. Ennél alább nem is szeretném adni, úgyhogy nagyon csábító kell, hogy legyen az ajánlat ahhoz, hogy legközelebb ne Toyotát vegyek. Talán egy Honda és egy Subaru rúghatna most labdába...

woolfiezooey

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 13
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #6494 Dátum: 2005.09.24 09:04:42 »
Sziasztok,

új vagyok itt, az Indexről irányított át egy kedves fórumlakó.

Lenne pár kérdésem:

a, meg tudja vki mondani,h mekkor a Corolla csomagtere, (literben)?
Ugye a hátsó ülés dönthető, osztott is? (Azon megy a filózás, h érdemes-e wagont vennem...)
b, ha relatíve sokat megy az ember terepen (mezőn, erdei utakon, akkor melyik motor a legmegfelelőbb? vagy elég az 1.4? (évi 30000-nél több nem fog belemenni)
c, ezek a Corollák még mindig tizeniksz évekre készülnek?
d, az 'normális',h ua felszereltség 250000-rel olcsóbb az egyik helyen, mint a másikon? Kvázi el kéne menni az összes Toyota-kereskedésbe?
 (Tudni kell, még nem vettem új autót.)

Egyelőre ennyi, és köszönö, ha válaszoltok.

WZ