Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 6011131 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26345
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #6195 Dátum: 2005.08.17 01:41:10 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Node a kombi , az számomra full torzszülött , azt ugyanúgy képtelen lennék megvenni , mint a (ránncfelvarrás előtti) Multiplát és a Yaris Verso-t  :shock:

A verso az nekem is. Pedig valamelyik népítéletben valaki a szépségét dicséri...
music     

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #6196 Dátum: 2005.08.17 01:54:47 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Palaczk"
Node a kombi , az számomra full torzszülött , azt ugyanúgy képtelen lennék megvenni , mint a (ránncfelvarrás előtti) Multiplát és a Yaris Verso-t  :shock:

A verso az nekem is. Pedig valamelyik népítéletben valaki a szépségét dicséri...


Hát aki megveszi , az biztos nem tartja rondának . Számomra ellenben maga a Rettenet  :shock:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Satriani

  • Vendég
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #6197 Dátum: 2005.08.17 02:09:01 »
Idézetet írta: "Palaczk"
De hisz VAN  :!:  :!:  :!:

Lejjebb írtam is , hogy én is oda válaszoltam !

Mikor a választ elkezdtem írni, a te hozzászólásod még nem volt ott; írtam, hogy hosszú választ töröltem ki, eltartott egy ideig megírni :wink: A válasz elküldése után pedig bezártam az ablakot, így a te hozzászólásod már nem láttam. Majd holnap megnézem a másik topikot.

A csúnya kocsik közül nekem a Multipla tetszik. Biztos azért, mert próbáltam. Nagyon jól kitalált kocsi, ha japán lenne, simán bevállalnám.

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9524
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #6198 Dátum: 2005.08.17 07:28:15 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Palaczk"
Node a kombi , az számomra full torzszülött , azt ugyanúgy képtelen lennék megvenni , mint a (ránncfelvarrás előtti) Multiplát és a Yaris Verso-t  :shock:

A verso az nekem is. Pedig valamelyik népítéletben valaki a szépségét dicséri...

Lám, megint a szubjektivitás az autóválasztásban.
Például nálam a külső esztétikai szempontok a lista végén állnak. Én nem azért választanék autót mert szép.

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #6199 Dátum: 2005.08.17 07:50:28 »
Az alábbi részlet a múlt heti HVG-ből való, ahol az autóeladások, az elmúlt év azonos időszakához képest, ~10%-os csökkenéséről írnak:

"Különösen szembeszökő a forgalomcsökkenés az eddig jól futó francia márkák esetében: a Renault 40, a Peugeot 33, a Citroen 30 százalékos visszaesést volt kénytelen elkönyvelni. „Tudomásul kell venni, hogy most csak ennyit bír a piac" - magyarázta a helyzetet Hajdú Nóra, a 2003-ban még 12 ezer, tavaly közel 10 ezer autót értékesítő Citroen-vezérképviselet szóvivője."
Nos, én inkább ezt úgy értékelném, hogy az emberek kezdenek rájönni, hogy a francia autókkal van valami probléma  8)
 
"A márkák idei versenyében a japán Suzuki viszi el a pálmát: az esztergomi cég az év első felében több mint 20 ezer kocsit adott el. Az év elején gyökeresen megújított Swift egyes modelljeire még a nagy túlkínálat közepette is több hetet-hónapot kell várni. A legkeresettebb típusok listáján ezután az Opel Astra (6292), a Skoda Fabia (6213), a Toyota Corolla (2944) és a Ford Focus (2844) következik."
Örömteli tény, hogy a Corolla képes volt feljönni a negyedik helyre és már nincs benne az ötben a PUG206, 307, nincs Golf stb.  :)

"A nyolc-tíz millió forintos árnál kezdődő luxusautók felfutása ellenére bizonyos, hogy a magyar fogyasztó szemében változatlanul a kisautó marad a sikerautó - lehetőleg a jobban felszerelt, de olcsóbb. A zsugorodó vevőkör megtartásáért viszont gyilkos árharc folyik. Jóllehet az uniós csatlakozás idején többen az árszínvonal emelkedését jósolták, ez eddig nem következett be, sőt ellenkezőleg: egymásba érnek a kereskedői ajándékakciók. Némelyik luxuskocsit akkora árengedménnyel kínálják, hogy azon már egy kisautót lehet kapni."
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #6200 Dátum: 2005.08.17 07:57:06 »
Örülök, hogy sikerült kultúráltan kijönni a tesztes vitából! 8)

Palaczk, a teszteredményeket továbbra is várjuk!
Ha meg vita kerekedik belőle, az legalább felpezsdíti az életet.  8)  Az alábbiak lalpján elmondható, hogy nézeteltéréseket is lehet kultúráltan rendezni :D
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

logas

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 22
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #6201 Dátum: 2005.08.17 11:04:20 »
A Wagonnal vagy ha úgy tetszik kombival kapcsolatban lenne pár észrevételem.
Annó mikor elkezdtem nézegetni az autókat, hogy mit is szerernék és bír el a pénztárcám a következők jöttek szóba: Ford Escort, Renault Megane, Toyota Corolla, Nissan Almera, Mazda 323. Nagy autót szerettem volna, de a nejem nem szereti, na akkor meg középkategória kombi,  az se tetszett. A nők már csak ilyenek. Maradt a Renault Megane és a Toyota Corolla. A Megane jobban tetszett, de én sem tetszére vásárolok autót. Végül a Toyota mellett szólt a megbízhatóság és az, hogy helyben van szervíz is. Hosszas keresgélés után ár és évjárat tekintetében '99-es 4 és 5 ajtós kereklámpás (E10? v. E11?) Corolla mellett döntöttünk. Majd egy szép napon rátaláltunk a kicsikénkre. Na és mi lett? Kombi. Persze a feleségem választotta. Azt mondta, hogy tudja ő tiltakozott a kombi ellen, de ez tetszik neki.
 :roll:
Tehát : 2000-es évjáratú duplalámpás (E11? v. E12?) Corolla Wagon 1.6 vvti sol felszereltséggel.
Még nincs egy hónapja nálunk, de eddig nagyon jókat tudok mondani róla. Azokat nem is írom le. Két dolog van eddig, ami nem igazán tetszi:
- a feneke -lévén kombi-, de megszokható, viszont nagyon jól rakodható;
- elinduláskor, sávváltáskor nem lehet jól kinézni, sok a holt tér.
Apropó, eddig azt gondoltam, hogy tudom melyik az E10, E11, E12-es széria, de a lenti eszmecserék után elbizonytalanodtam. Úgy tudtam, hogy a kereklámpás ('97-'00) E10, a duplalámpás ('00-'02) E11 (ami nekem is van), a legújabbak ('02-  ) E12. E13-ról még nem hallottam. Most akkor mi van? Valaki felhomályosítana?
orolla Linea Sol Wagon 1.6 00'

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #6202 Dátum: 2005.08.17 11:13:56 »
Idézetet írta: "logas"
Úgy tudtam, hogy a kereklámpás ('97-'00) E10, a duplalámpás ('00-'02) E11 (ami nekem is van), a legújabbak ('02-  ) E12. E13-ról még nem hallottam. Most akkor mi van? Valaki felhomályosítana?

E10: '92-'97
E11: '97-'02
E12: '02-
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4549
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #6203 Dátum: 2005.08.17 11:27:02 »
Idézetet írta: "logas"
Úgy tudtam, hogy a kereklámpás ('97-'00) E10, a duplalámpás ('00-'02) E11 (ami nekem is van), a legújabbak ('02-  ) E12. E13-ról még nem hallottam. Most akkor mi van?

Ha jól tudom – márpedig a klub honlapján is ez van – '97-től '02-ig van az E11. 2000-ben csak ráncfelvarrás volt. Bár annak szerintem elég érdekes, hiszen a külsejében csak az első lámpa változott – vagy én eddig csak ezt vettem észre –, viszont ebbe került előszőr VVTi motor. E13 a következő generáció lesz.
Attila 31
  - Avensis
- Prius

logas

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 22
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #6204 Dátum: 2005.08.17 12:35:42 »
Idézetet írta: "afekete"
Idézetet írta: "logas"
Úgy tudtam, hogy a kereklámpás ('97-'00) E10, a duplalámpás ('00-'02) E11 (ami nekem is van), a legújabbak ('02-  ) E12. E13-ról még nem hallottam. Most akkor mi van?

Ha jól tudom – márpedig a klub honlapján is ez van – '97-től '02-ig van az E11. 2000-ben csak ráncfelvarrás volt. Bár annak szerintem elég érdekes, hiszen a külsejében csak az első lámpa változott – vagy én eddig csak ezt vettem észre –, viszont ebbe került előszőr VVTi motor. E13 a következő generáció lesz.


Külsőleg a lámpán kívül  változott még a légbeömlő nyílás és az első kötény. Az előzőnek lyukacsos volt a légbeömlője. A ködlámpa is más lett, nem kerek. Lehetnek még apró finomságok, én ennyit vettem észre.
orolla Linea Sol Wagon 1.6 00'

Lotto

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 223
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #6205 Dátum: 2005.08.18 14:56:56 »
Srácok!

Ma nincs fórum? :pal1:
E12 1.4 VVTI   2004 - volt :(
E87 116i  2011
GSR 600 K6

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #6206 Dátum: 2005.08.18 18:28:48 »
Idézetet írta: "Satriani"
A csúnya kocsik közül nekem a Multipla tetszik. Biztos azért, mert próbáltam. Nagyon jól kitalált kocsi, ha japán lenne, simán bevállalnám.


Szerintem sem rossz konstrukció ... csak a kinézete rusnya ;) . Egy barátomék ilyet béreltek Teneriffén , ő is azt mondta , hogy ránézni rémes volt az autóra , használva viszont kiválónak bizonyult .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #6207 Dátum: 2005.08.18 18:35:11 »
Idézetet írta: "robi"
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Palaczk"
Node a kombi , az számomra full torzszülött , azt ugyanúgy képtelen lennék megvenni , mint a (ránncfelvarrás előtti) Multiplát és a Yaris Verso-t  :shock:

A verso az nekem is. Pedig valamelyik népítéletben valaki a szépségét dicséri...

Lám, megint a szubjektivitás az autóválasztásban.
Például nálam a külső esztétikai szempontok a lista végén állnak. Én nem azért választanék autót mert szép.


Igazából nekem is . Olyan autót nem vennék , amit kifejezetten CSÚNYÁNAK tartok , de amúgy biztos , hogy előbbre helyeznék objektív tulajdonságokat . Csak akkor választanék szépség alapján , ha amúgy a két autó objektív kvalitásai nagyjából azonosak lennének .

Példa 1 : ha kis egyterűt akarnék venni , semmiképpen nem vennék Yaris Versot - hiába Toyota , túl rondának tartom .

Példa 2 : tutira nem vennék Alfa 159-est Avensis helyett - hiába tartom sokkal szebbnek az Alfát .

Példa 3 : ha viszont Avensis és Mazda 6 közül kéne választanom , könnyen lehet , hogy Mazda lenne belőle - mert azt szebbnek találom , és objektíve sem rosszabb autó .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #6208 Dátum: 2005.08.18 18:44:16 »
Idézetet írta: "whis"
Az alábbi részlet a múlt heti HVG-ből való...


Nahát , ez nagy poén , hogy a Corolla már negyedik nálunk , nem is gondoltam volna  :o ... klassz  :D !

Hogy ez az emberek "észhez térését" jelzi-e pl. a francia márkákkal szemben ? Örvendetes lenne  :) ... végül is , még az is lehet , hogy tényleg erről van szó .

Ami pedig a gyilkos árversenyt illeti : hát van valami jobb dolog , ami történhet velünk , vásárlókkal ;) ? ... Én pl. a jelenlegi ábra alapján nagyon bízom benne , hogy jövő év elején jóbarátném meg tudja majd venni az 1.4 D4D ötajtós Corolláját , klímával , a négymilliós határ átlépése nélkül  :)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #6209 Dátum: 2005.08.18 18:51:11 »
Idézetet írta: "logas"
Idézetet írta: "afekete"
Idézetet írta: "logas"
Úgy tudtam, hogy a kereklámpás ('97-'00) E10, a duplalámpás ('00-'02) E11 (ami nekem is van), a legújabbak ('02-  ) E12. E13-ról még nem hallottam. Most akkor mi van?

Ha jól tudom – márpedig a klub honlapján is ez van – '97-től '02-ig van az E11. 2000-ben csak ráncfelvarrás volt. Bár annak szerintem elég érdekes, hiszen a külsejében csak az első lámpa változott – vagy én eddig csak ezt vettem észre –, viszont ebbe került előszőr VVTi motor. E13 a következő generáció lesz.


Külsőleg a lámpán kívül  változott még a légbeömlő nyílás és az első kötény. Az előzőnek lyukacsos volt a légbeömlője. A ködlámpa is más lett, nem kerek. Lehetnek még apró finomságok, én ennyit vettem észre.


Ja , van még egy-két apró dolog . Technikailag , a "bőr" alatt pedig egy rakás (nem csak az új motorok) . Olyan ez , mint anno 96-ban a Carina E faceliftje : külsőleg az még jóval kevésbé változott , valójában viszont elég alaposan átdolgozták - biztonságosabb lett pl. a karosszéria-struktúra , és egyéb "apróságok" ;) ...

És akkor még nem beszéltünk a rengeteg apró , észrevehetetlen változtatásról , amelyek folyamatosan végigkísérik egy autószéria életét - egyetlen példa : az én Camrym , amelynek alig egy év gyártás után megváltoztatták (jelentősen) a tankját és az AC-pumpáját .

Egyébként az ilyesmi utólag , amikor pl. bontott alkatrészt keresel , nem mindig olyan vicces dolog  :roll:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )