Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 6011030 alkalommal)

0 Felhasználó és 15 vendég van a témában

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9524
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #6165 Dátum: 2005.08.16 14:18:26 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Node egyáltalán nem törvényszerű , hogy a bontott is hamarosan el fog romlani . És jóval több mint tízszeres árkülönbözetért megéri a kockázatot , pláne , hogy ez az alkatrész sem az autó biztonságát , sem a menetképességét nem befolyásolja .

Így van. Most tettem fel pár képet a szétszedett jeladóról, nézd meg mi van benne, és döntsd el, megéri-e 50 ezret kiadni érte.

Satriani

  • Vendég
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #6166 Dátum: 2005.08.16 14:27:38 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Én azt nem értem , miért ütközik meg valaki azon (nem rád gondolok) , hogy kisebb pontszámmal "díjazzák" a kisebb csomagtartót . Megütközik , mondván , neki bőven elég .

Ha nem rám célzol, akkor félreértettelek, sorry, ugord át a hozzászólásom többi részét.

Ha mégis rám gondoltál, akkor ne haragudj, de ez nagyon csúnya csúsztatás, barátom. Egy szóval nem írtam, hogy megütközök a pontozáson, vagy azon, hogy kisebb csomagtartóra kisebb pontszám jár. (Ha mégis írtam ilyet, megköszönném, ha idéznéd, mert én visszaolvasva sem találtam ilyet.) Annyit írtam music mondatára reagálva (miszerint a Corolla csomagtartója kicsi), hogy én nem tartom kicsinek.

Az egy másik történet, hogy számomra az AutoBild magyar kiadása egy német autók iránt még csak nem is túl burkoltan elfogult "szaklap". Biztos a német kiadás, amit te évek óta olvasol, egészen máshogy fogalmaz és pontoz, viszont én a hazai kiadásban normális cikket, tesztet, amiben ne lenne valahol eldugva, hogy a német autóipar az alfa és az omega, még nem olvastam. Őszintén szólva tojok a véleményükre, és a saját, nem újságok által formált igényeim alapján fogok ezután is autót választani. Viszont erre nem mindenki képes, úgyhogy igenis károsnak tartom, amikor zöldségeket írnak.

Szóval még egyszer, utoljára: a Corolla csomagtartója szerintem nem kicsi. Eddig sem írtam mást, kéretik nem mást a "billentyűmbe adni".

Satriani

  • Vendég
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #6167 Dátum: 2005.08.16 14:55:11 »
No, megtaláltam, ezek szerint valóban nekem szólt az előbbi célozgatás.
Idézetet írta: "Palaczk"
Hú , tényleg , mekkora gáz , hogy az autós újságok elvárásokat támasztanak a gyártókkal szemben , hogy csináljanak jobb (tágasabb , nagyobb csomagtartós , erősebb stb stb) autókat - NEKÜNK ... Tényleg , ez mekkora ***ség a részükről , nahát !  :disgusted: ...

Én semmi esetre sem tulajdonítanék ekkora jelentőséget az autós szaklapoknak. Ilyen alapon az autók átlagfogyasztása, javítási költségei nem itt tartanának. Az autók tágasságát pedig nem az autós újságok által támasztott igények irányítják, hanem a vevők igényei. Ha ilyen kicsi a Corolla, nem is értem, miért fogy belőle. Netán defektes lenne a piac, hogy nem úgy reagál egy alulméretezett csomagtartóra, ahogy azt az AutoBildnél elképzelik?

Mert mi is a képlet a gondolatmeneted szerint? Az AutoBild lepontozta a Corollát, mert nem felelt meg azoknak az elvárásoknak, amit az újság a mi érdekünkben támaszt. A sok barom meg megveszi a Corollát mégis...

Na ne bohóckodjunk...

Idézetet írta: "Palaczk"
Komolyan mondtad ezt egyáltalán ? Ha meg lehet oldani , hogy 290 helyett 380 literes csomagtere legyen egy 4.2 méteres kompakt autónak , akkor az a gyártó , amelyik mégsem oldja meg , vajon nem érdemel ezért kevesebb pontot ?

No, itt van az eb elhantolva, ugyanis árnyékra vetődtél. Nem írtam ilyet, eszembe sem jutott, nem is vállalom, ugyanis szerintem is baromság lenne.

Idézetet írta: "Palaczk"
Ha gondolod , keresek neked egy rakás AB-cikket , és utána bescannelem , elpostázom vagy akármi , hogy elhidd : igenis minden alkalommal , minden tesztben kitértek rá , hogy a Golf IV helykínálata a kategóriáján belül szűkös !

Köszönöm, elhiszem én neked az nélkül is, hogy nekiállnál szkennelni. Viszont a Golf így is sorra nyerte a teszteket (ha nem is az AutoBildben, más német újságokban), hogy a kategória legkisebb kocsija volt. Jobb volt a futóműve, mint a konkurrenseknek? Nem. Nagyobb volt? Nem. Jobb motorok voltak benne? Nem. Kevesebbet fogyasztott? Olcsóbb volt? Megbízhatóbb? Jobb volt a fékje? Nem, nem, nem. A tényleg ötcsillagos váltóján és az átlagosnál jobb összeszerelési minőségén kívül a Golf IV semmit nem tudott felmutatni. És tudod, mi az érdekes? Az, hogy mindezt utólag gyönyörűen le is írják az újságok, a teszt készítése idején viszont...

Nekem nagyon kilóg a lóláb ezeknél a német "szaklapoknál".

Idézetet írta: "Palaczk"
Az rendben van , hogy a te elvárásaidnak megfelel a Corolla csomagtere . De egy tesztben össze kell hasonlítani a tulajdonságokat , és nem hiszem , hogy különösebb magyarázatra szorulna az , hogy miért kap egy nagyobb csomagtartó több pontot .

Megint ugyanaz a képlet: árnyékra vetődtél.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #6168 Dátum: 2005.08.16 15:30:12 »
Huhh ...

Gyerekek , őszintén kérem : ha valaki , vagy valakik nem akarják , hogy a jövőben írjam ezeket a teszteredményeket , az/azok szóljon/szóljanak . Én úgy gondoltam , hogy ez informatív , elvégre ott szerepeltek a mérések , fékút , fogyasztás , rugalmasság stb - gondoltam , érdekes lehet ezt tudni az autóval kapcsolatosan . Viszont mindig az van , hogy az említett sok pozitívumról , meg az adatokról szó sincs utána - ellenben ha leírom a helyezést , és hogy miért az a helyezés , ami , akkor háború indul a konkrét kritérium (jelen esetben a csomagtartó) értékelése ellen , bebizonyítandó , hogy valójában nem érdemelte meg az autó , hogy lepontozzák emiatt . Mindenki csendben tudomásul veszi , hogy az autót megdicsérték a kis fogyasztása , jó összeszerelési minősége , húzós motorja stb. miatt - ez OK , ezt elfogadjuk az újságtól szó nélkül ... Ha viszont valamit kritizál , akkor persze automatikusan hazudik , csúsztat , elfogult , részrehajlóan pontoz stb stb . A gonosz újság , amelyben épp legutóbb is NYERT az Avensis kombi dízel a Mondeo kombi dízel ellen . De ezt inkább le sem írom , nem érdemes , mert erre mindenki maximum egy szmájlival reagálna ... Ugye ? Ámde ha vesztett volna , akkor jönne megint a duma , hogy a genyó német újság megint előrenyomta a német autót ésatöbbi ésatöbbi  :roll:

Ha valaki azt hiszi , hogy én ezt élvezem , téved ! Elég fárasztó ez a szájtépés , ráadásul értelmetlenül . Ezért írtam , hogy ha valaki fölöslegesnek tartja ezeknek a teszteredményeknek a megismerését , akkor jellezze , és szíves-örömest abbahagyom . Én ezeket nem a vitaszítás céljából írom be , de mindig az lesz belőle  :oops:

----------------------------------

Satriani : majd igyekszem este részletesen válaszolni (elő kell keressek addig régebbi számokat , pl. a Golf IV miatt) , most csak annyit , az újság súlyáról : történetesen az AB makacs cikkezése kényszerítette rá legutóbb a PUG-ot , hogy elismerje a 307-esek tűz-problémáját (elektromos hiba miatt sorban gyulladtak ki) , és elindítson egy országos szintű (mármint Németo.) visszahívást . Amíg az újság nem szedte föl a témát , csak kummogtak , és semmitmondó levelekkel válaszolgattak az aggódó ügyfeleknek .

Történetesen a Mercedes A-Klassét is ők borították fel anno , és vették rá ezzel a Mercedest , hogy leállítsa a kiszállításokat , visszahívja a már kiszállított autókat , és áttervezze a futóművet továbbá beépítse szériában az ESP-t .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Blasius78

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 301
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #6169 Dátum: 2005.08.16 15:35:36 »
Idézetet írta: "robi"
Idézetet írta: "Palaczk"
Node egyáltalán nem törvényszerű , hogy a bontott is hamarosan el fog romlani . És jóval több mint tízszeres árkülönbözetért megéri a kockázatot , pláne , hogy ez az alkatrész sem az autó biztonságát , sem a menetképességét nem befolyásolja .

Így van. Most tettem fel pár képet a szétszedett jeladóról, nézd meg mi van benne, és döntsd el, megéri-e 50 ezret kiadni érte.


Köszi a képet, most már legalább látom, hogy mi ez a jeladó.

Amúgy egyelőre eszembe sincs új alkatrészt venni, megpróbálok bontóban szerezni egyet, ha nem találok (a japkernél azt mondták, hogy lehet, hogy van, de mivel nem tudtam a típuskódot, így majd nézhetem meg a kocsiban a számsort), legfeljebb rossz órával járok egy darabig ha előbb tönkremegy, majd csak megszokom valahogy:) Meg egyelőre még csak néha esik le a mutató, lehet, hogy még elmegy párezer km-t amíg kifekszik, addig van időm keresni.

Satriani

  • Vendég
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #6170 Dátum: 2005.08.16 15:48:50 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Viszont mindig az van , hogy az említett sok pozitívumról , meg az adatokról szó sincs utána - ellenben ha leírom a helyezést , és hogy miért az a helyezés , ami , akkor háború indul a konkrét kritérium (jelen esetben a csomagtartó) értékelése ellen , bebizonyítandó , hogy valójában nem érdemelte meg az autó , hogy lepontozzák emiatt .

Még mindig nem tudom, ki háborúzott ez miatt.

----------------------------------

Idézetet írta: "Palaczk"
Satriani : majd igyekszem este részletesen válaszolni (elő kell keressek addig régebbi számokat , pl. a Golf IV miatt) , most csak annyit , az újság súlyáról : történetesen az AB makacs cikkezése kényszerítette rá legutóbb a PUG-ot , hogy elismerje a 307-esek tűz-problémáját (elektromos hiba miatt sorban gyulladtak ki) , és elindítson egy országos szintű (mármint Németo.) visszahívást . Amíg az újság nem szedte föl a témát , csak kummogtak , és semmitmondó levelekkel válaszolgattak az aggódó ügyfeleknek .

Történetesen a Mercedes A-Klassét is ők borították fel anno , és vették rá ezzel a Mercedest , hogy leállítsa a kiszállításokat , visszahívja a már kiszállított autókat , és áttervezze a futóművet továbbá beépítse szériában az ESP-t .

Előre is köszönöm a fáradozást, érdekel a Golf IV dolog, akkoriban ugyanis nem volt AB magyarul, "csak" az Autó Magazin és társlapjai által kaptunk jó kis német teszteket. Viszont amit írsz, azok konstrukciós hibák, életveszélyes dolgok voltak, azokra hiba lett volna, ha nem reagál a gyártó.

Az autók mérete egészen más dolog. Bő 20-25 éve (amióta követem az autóipart) gyakorlatilag szokás, hogy az előd autó nagyobb az utódjánál, így ehhez egyáltalán nem kell a szaklapok befolyása. Gondolom, tökéletesen tisztában vagy vele, hogy mekkora a mostani Polo a Golf I-hez képest, mekkora a Golf V az ős-Passathoz viszonyítva, és azt is tudod, hogy a tényleg kis autók iránti igény miatt volt és van szükség a Fox/Aygo/C2/Seicento vonulatra, hogy a Smartról ne is beszéljünk. Szóval hiába állít fel az AutoBild egyfajta elvárást a különböző kategóriákban, a gyártók a saját fejük után menve fogják méretezni a kocsikat. Ha pedig a design a térkínálat rovására megy, és ezáltal a tesztekben kevésbé ítéltetik jónak egy autó, attól még a piac nem feltétlenül fog erre reagálni. Pl. az előző generációs, hátul nem éppen nagy fejterű, "kupésított" A6-nak is szidták a hátsó traktusát, nem beszélve a 407-es Peugeot-ról, mégis szépen fogy(ott) mindkettő.

A design sokkal többet számít egy autó megítélésében, mint holmi két és fél centi a csomagtérben. Ez viszont - mivel nyilvánvalóan szubjektív - nem jelenik meg az objektivitás látszatára mindenáron adó tesztekben. A megbízhatóság szintén kimarad, mert csak sejthető, de nem jósolható, nehezen számszerűsíthető. A kifinomult műszaki megoldásokat elég nehéz szintén pontra váltani.

Az én kedvenc autóim (Honda, Subaru, Toyota) sosem szerepeltek kiugróan jól az ilyen tesztekben, azt is mondhatnám, kifejezetten gyengén muzsikáltak, mégis a vevőelégedettségi listák élén vannak ezek a márkák. Biztos fontosak valakinek ezek a száraz, nagyon objektívnek szánt (ugyanakkor hihetetlen könnyen manipulálható) tesztek, de nekem túl sokat nem jelentenek.

Satriani

  • Vendég
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #6171 Dátum: 2005.08.16 15:50:32 »
Idézetet írta: "Blasius78"
...mivel nem tudtam a típuskódot, így majd nézhetem meg a kocsiban a számsort...

Toyota EPC vagy mi programban egyszerűbb lenne lekérdezni. Nekem nincs meg, de van az általános részben egy topik róla, ott biztos tudnak segíteni.

Vagy megnézhetem én is az Autodatában, azt hiszem, abban is benne vannak ilyenek.

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9524
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #6172 Dátum: 2005.08.16 16:29:56 »
Idézetet írta: "Blasius78"
Köszi a képet, most már legalább látom, hogy mi ez a jeladó.
Amúgy egyelőre eszembe sincs új alkatrészt venni, megpróbálok bontóban szerezni egyet, ha nem találok (a japkernél azt mondták, hogy lehet, hogy van, de mivel nem tudtam a típuskódot, így majd nézhetem meg a kocsiban a számsort), legfeljebb rossz órával járok egy darabig ha előbb tönkremegy, majd csak megszokom valahogy:) Meg egyelőre még csak néha esik le a mutató, lehet, hogy még elmegy párezer km-t amíg kifekszik, addig van időm keresni.

Hívd fel ezt a bontót: Toyota bontó: 405-9444 (a főlapunkon nincs még kijavítva az adat a helyes címmel  :x ), ők tudnak segíteni a pontos beazonosításhoz, típuskód nélkül.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #6173 Dátum: 2005.08.16 19:03:29 »
Idézetet írta: "Satriani"
Idézetet írta: "Palaczk"
Viszont mindig az van , hogy az említett sok pozitívumról , meg az adatokról szó sincs utána - ellenben ha leírom a helyezést , és hogy miért az a helyezés , ami , akkor háború indul a konkrét kritérium (jelen esetben a csomagtartó) értékelése ellen , bebizonyítandó , hogy valójában nem érdemelte meg az autó , hogy lepontozzák emiatt .

Még mindig nem tudom, ki háborúzott ez miatt.


Többen . A "háborúzás" megfogalmazás részemről talán túl erős , igazából az afölött érzett értetlenkedés váltotta ki , amelyet mindig érzek , ha valaki csak akkor hisz el egy (objektív !) adatot , ha az a kedvencét (legyen az tárgy , állat , ember , bármi) jó fényben tünteti föl  :roll: ... Persze , vitatkozni lehet , eltérő véleménye lehet bárkinek - de az számomra furcsa , ha valaki egzakt adatokkal vitatkozik . Márpedig itt ez történt .

Nálad persze nem teljesen erről volt szó , de erre mindjárt válaszolok , a délelőtti hozzászólásodra adandó válaszban .

----------------------------------

Idézetet írta: "Satriani"
Idézetet írta: "Palaczk"
Satriani : majd igyekszem este részletesen válaszolni (elő kell keressek addig régebbi számokat , pl. a Golf IV miatt) , most csak annyit , az újság súlyáról : történetesen az AB makacs cikkezése kényszerítette rá legutóbb a PUG-ot , hogy elismerje a 307-esek tűz-problémáját (elektromos hiba miatt sorban gyulladtak ki) , és elindítson egy országos szintű (mármint Németo.) visszahívást . Amíg az újság nem szedte föl a témát , csak kummogtak , és semmitmondó levelekkel válaszolgattak az aggódó ügyfeleknek .

Történetesen a Mercedes A-Klassét is ők borították fel anno , és vették rá ezzel a Mercedest , hogy leállítsa a kiszállításokat , visszahívja a már kiszállított autókat , és áttervezze a futóművet továbbá beépítse szériában az ESP-t .

Előre is köszönöm a fáradozást, érdekel a Golf IV dolog, akkoriban ugyanis nem volt AB magyarul, "csak" az Autó Magazin és társlapjai által kaptunk jó kis német teszteket. Viszont amit írsz, azok konstrukciós hibák, életveszélyes dolgok voltak, azokra hiba lett volna, ha nem reagál a gyártó.

Az autók mérete egészen más dolog. Bő 20-25 éve (amióta követem az autóipart) gyakorlatilag szokás, hogy az előd autó nagyobb az utódjánál, így ehhez egyáltalán nem kell a szaklapok befolyása. Gondolom, tökéletesen tisztában vagy vele, hogy mekkora a mostani Polo a Golf I-hez képest, mekkora a Golf V az ős-Passathoz viszonyítva, és azt is tudod, hogy a tényleg kis autók iránti igény miatt volt és van szükség a Fox/Aygo/C2/Seicento vonulatra, hogy a Smartról ne is beszéljünk. Szóval hiába állít fel az AutoBild egyfajta elvárást a különböző kategóriákban, a gyártók a saját fejük után menve fogják méretezni a kocsikat. Ha pedig a design a térkínálat rovására megy, és ezáltal a tesztekben kevésbé ítéltetik jónak egy autó, attól még a piac nem feltétlenül fog erre reagálni. Pl. az előző generációs, hátul nem éppen nagy fejterű, "kupésított" A6-nak is szidták a hátsó traktusát, nem beszélve a 407-es Peugeot-ról, mégis szépen fogy(ott) mindkettő.

A design sokkal többet számít egy autó megítélésében, mint holmi két és fél centi a csomagtérben. Ez viszont - mivel nyilvánvalóan szubjektív - nem jelenik meg az objektivitás látszatára mindenáron adó tesztekben. A megbízhatóság szintén kimarad, mert csak sejthető, de nem jósolható, nehezen számszerűsíthető. A kifinomult műszaki megoldásokat elég nehéz szintén pontra váltani.

Az én kedvenc autóim (Honda, Subaru, Toyota) sosem szerepeltek kiugróan jól az ilyen tesztekben, azt is mondhatnám, kifejezetten gyengén muzsikáltak, mégis a vevőelégedettségi listák élén vannak ezek a márkák. Biztos fontosak valakinek ezek a száraz, nagyon objektívnek szánt (ugyanakkor hihetetlen könnyen manipulálható) tesztek, de nekem túl sokat nem jelentenek.


Nem kell , hogy sokat jelentsenek neked - mindenki a számára fontos szempontok alapján dönt . Amúgy viszont ezeknek a lapoknak , illetve ezen belül is konkrétan ennek a lapnak , elég jelentős véleményformáló szerepe van Németországban (végig a német AB-ról beszélek , a magyarból eddig még csak nem is volt a kezemben egyetlen példány sem) . Amikor pl. a Mazda 6 az eddigi legkiválóbb eredménnyel szerepelt az AB 100.000 km-es nyúzótesztjében , utána komplett reklámkampány indult a Mazda részéről , erre az egyetlen tényre építve . És ez csak egyetlen példa .

Node mindegy is - nagyon elkanyarodtunk a konkrét kérdésről , a Corolla csomagteréről a tesztek súlyát/létjogosultságát vitató irányba , ami teljesen fölösleges - nekem egyáltalán nincs kedvem folytatni , gondolom , neked sem . Én nagyon jó , hasznos , szükséges dolgoknak tartom a teszteket , mert segítenek az embernek megkönnyíteni a döntést (legalábbis nekem segítenének) - de más szempontokat ítélsz fontosnak . OK , ezt hagyhatjuk is ennyiben .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #6174 Dátum: 2005.08.16 19:40:13 »
Idézetet írta: "Satriani"
No, megtaláltam, ezek szerint valóban nekem szólt az előbbi célozgatás.
Idézetet írta: "Palaczk"
Hú , tényleg , mekkora gáz , hogy az autós újságok elvárásokat támasztanak a gyártókkal szemben , hogy csináljanak jobb (tágasabb , nagyobb csomagtartós , erősebb stb stb) autókat - NEKÜNK ... Tényleg , ez mekkora ***ség a részükről , nahát !  :disgusted: ...

Én semmi esetre sem tulajdonítanék ekkora jelentőséget az autós szaklapoknak. Ilyen alapon az autók átlagfogyasztása, javítási költségei nem itt tartanának. Az autók tágasságát pedig nem az autós újságok által támasztott igények irányítják, hanem a vevők igényei. Ha ilyen kicsi a Corolla, nem is értem, miért fogy belőle. Netán defektes lenne a piac, hogy nem úgy reagál egy alulméretezett csomagtartóra, ahogy azt az AutoBildnél elképzelik?

Mert mi is a képlet a gondolatmeneted szerint? Az AutoBild lepontozta a Corollát, mert nem felelt meg azoknak az elvárásoknak, amit az újság a mi érdekünkben támaszt. A sok barom meg megveszi a Corollát mégis...

Na ne bohóckodjunk...


A "célozgatás" nem konkrétan neked szólt , bár befolyásolta az is , amit Musickal írtatok ebben a kérdésben . Node mindegy , ebbe ne bonyolódjunk bele .

A másik dolog . Én továbbra is azt nem értem , miért baj , ha egy teszt felhívja a figyelmet egy hiányosságra ? Miért kell ebből oda kanyarodni , hogy mekkora ennek a jelentősége ? Nem írtam olyat , hogy barmok lennének , akik megveszik annak ellenére , hogy a csomagtartója (nem az AB szerint , hanem ténylegesen !) a kategóriáján belül kicsi , relatíve kicsi . Az újság sem írta , hogy ne vegyék meg emiatt az emberek . Annyit írt : itt ez a Corolla , összességében egy jó autó , jobb mint az új Focus - ebben és ebben erős , ebben és ebben kevésbé (azt nem írták , hogy rossz lenne bármiben is) . Ez baj ? Szerintem nem , sőt , jó dolog . Ennyit írtam , ennyit is gondolok , nincs mögötte semmiféle olyan gondolatmenet , amit te említesz , hogy ti. barom lenne , aki megveszi ezt az autót annak ellenére , hogy vannak hiányosságai .

Azt sem értem , miért lenne az újságírók kizárólagos elvárás-támasztása az , ha tényként megemlítik , hogy a Toyota nem volt képes összehozni egy akkora csomagtartót , amelyet minden más gyártó igen . Az , hogy mégis veszik az emberek , igazolja ezt utólag ? Szerintem nem , elvégre nincsenek egyedül a piacon . Kívánatos lenne , kizárólag a mi , a vevők szempontjából méghozzá , ha képesek lennének egy fedél alá hozni a megbízhatóságot a nagy csomagtartóval ;) ...

A Golf IV-ről az "Egyéb autók"-topikban , mert az már nem ide tartozik .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9524
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #6175 Dátum: 2005.08.16 19:43:48 »
Bár én is elég új vagyok errefele, azért úgy vélem az ilyen jellegű vitákat priviben folytassátok. Ha egy téma a közérdek bizonyos határát túllépi, nem árt azért félrevonulni a csatározással.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #6176 Dátum: 2005.08.16 20:06:39 »
Idézetet írta: "robi"
Bár én is elég új vagyok errefele, azért úgy vélem az ilyen jellegű vitákat priviben folytassátok. Ha egy téma a közérdek bizonyos határát túllépi, nem árt azért félrevonulni a csatározással.


OK , én abbahagytam .

Egyébként már gondoltam rá , hogy talán nem ártana létrehozni az Általánosban egy Vitatopik-ot , ahová át lehetne vonulni ilyen esetekben , mert ez másoknak egy idő után tényleg unalmas lehet - viszont az ember nehezen állja meg , hogy ne reagáljon a neki címzett dolgokra .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #6177 Dátum: 2005.08.16 20:29:16 »
A Golf IV-teszt keresgélés közben találtam az E11-es Corolláról egy használttesztet az AB-ben . Barátságos :) ... Mondjuk , német nyelvtudás szükségeltetik hozzá .

A teszthez mellékelt infó , hogy az AB 7.3-as átlagfogyasztást produkált a ráncfelvarrott 1.4 VVTi E11-es Corollával . Ez meglehetősen szimpatikus érték  :D
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9524
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #6178 Dátum: 2005.08.16 20:41:48 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "robi"
Bár én is elég új vagyok errefele, azért úgy vélem az ilyen jellegű vitákat priviben folytassátok. Ha egy téma a közérdek bizonyos határát túllépi, nem árt azért félrevonulni a csatározással.


OK , én abbahagytam .

Egyébként már gondoltam rá , hogy talán nem ártana létrehozni az Általánosban egy Vitatopik-ot , ahová át lehetne vonulni ilyen esetekben , mert ez másoknak egy idő után tényleg unalmas lehet - viszont az ember nehezen állja meg , hogy ne reagáljon a neki címzett dolgokra .


Köszönöm.

Ez nekem is eszembe jutott. A még ma említett jó hírnevünk mint kulturált fórum megtarása érdekében, aláírom az ötletet.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Minden, ami Corollával kapcsolatos.
« Válasz #6179 Dátum: 2005.08.16 21:48:24 »
Idézetet írta: "robi"
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "robi"
Bár én is elég új vagyok errefele, azért úgy vélem az ilyen jellegű vitákat priviben folytassátok. Ha egy téma a közérdek bizonyos határát túllépi, nem árt azért félrevonulni a csatározással.


OK , én abbahagytam .

Egyébként már gondoltam rá , hogy talán nem ártana létrehozni az Általánosban egy Vitatopik-ot , ahová át lehetne vonulni ilyen esetekben , mert ez másoknak egy idő után tényleg unalmas lehet - viszont az ember nehezen állja meg , hogy ne reagáljon a neki címzett dolgokra .


Köszönöm.

Ez nekem is eszembe jutott. A még ma említett jó hírnevünk mint kulturált fórum megtarása érdekében, aláírom az ötletet.


Rendben . Bár megjegyezném : senki nem volt kulturálatlan . Sem most , sem máskor . Nem is emiatt vetettem föl a topik ötletét , hanem hogy a vitázó felek ne untassák a többieket - ha pedig valakit érdekel a vita , az a speciális topikban figyelemmel követheti .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )