Egyre több autó jön így ki gyárilag , mert időközben -legalábbis Nyugat-Európában- a defekt esélye olyan kicsi lett (valami egy a több százezerhez jellegű szám) , hogy inkább hozzáadják a csomagtérhez azt a helyet .
Ez igaz, nekem csak egyszer volt defekt Yarissal, de szerencsére itt Pesten reggelre látszott csak meg. Viszont vasárnap volt és nehéz volt találni egy gumist, aki ráadásul elég borsosan javította meg.
Ha ugyanez kint a puszán történik, akkor mi van? Stoppolsz vagy hívsz assistance-ot? :roll: És ki az, aki ad kölcsön egy pótkereket manapság?? Mert azt a kevés embert, aki defektet kap, nem vígasztalja, hogy ettől van még 50 liter helye. Bár fene tudja... :roll:
Mondjuk : sok éven át plusz 80-90 liter hely (egy teljes pótkerék ennyit vesz el) , vagy 40-50 (ennyit nyersz egy szükségkerékkel) - cserébe az egyszeri szívásért , amelyhez azért a körülmények igen peches találkozása is kell (defekt + puszta + hétvége
![kacsint ;)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/03_kacsint.gif)
...) - hát nem tom , szerintem bevállalható .
Egyébként ezek a tyrefit cuccok jó eséllyel helyrehozzák a gumit , hacsak nem több centis szakadás keletkezik rajta - EHHEZ meg aztán már tényleg balszerencse kell . Más kérdés , hogy a tyrefittel ideiglenesen újra bevethetővé vált gumi nem javítható - ki kell dobni , másikat föltenni helyette . De , mondom , nagyon ritka ez már manapság . Itt tényleg találkozik a gyártó érdeke (megspórol kocsinként egy kereket , felszorozva nyilván nem elhanyagolható tétel) a felhasználóéval (plusz raktérhez jut) .
És , mondom még 1x : a vételnél úgyis eldöntheted , hogy mi a fontosabb neked . Corollánál viszont mindenképpen megkapod a full pótkereket , és vele a kisebb csomagtartót .