Érdekelne, hogy mi volt ebből a mért eredmény. Ugyanis most olvastam az Autóteszt c. újságban egy Mazda 3 1.4 - Golf 5 1.4 FSI tesztet. (Az olvastam, erős kifejezés, átfutottam a mérési eredményeket.) A lóerő és nyomatékadatot egy hajszálnyit felülmúlta a Golf, ennyi belefér a gyártási szórásba. A Mazda ezzel szemben igen jelentősen lekörözte a gyári adatokat (84 helyett 95 LE, 122 helyett 132 Nm). A gyorsulásnál a Golf nem hozta, a Mazda 2 mp-cel jobb adatot mutatott a gyárinál. A fogyi 7.1 (Golf, gyári adat 5,5) és 7.0 (mazda, gyári asszem 7.3) volt. A fékút pedig Golfnál 42.9m (!!!), a Mazdánál pedig 42,2m (!!) volt.
Az 50e km-es olajcsere öngyilkosság, egyetértek Szekével. Abban pedig Lacinak van igaza, hogy a súlyozás is sokat számít. Pl. a térkínálatra (amiben jó a Golf) összességében 70 pontot lehetett szerezni, a gyorsulásra, rugalmasságra 30-at.