Sziasztok!
Rég jártam erre...
Kipróbáltam a vontatás izgalmait. :x Hugom és barátnője éjjel lerobbantak az M7-en, és muszáj voltam kimenteni őket. Kb. 60 km-t húztam egy hengerfejes Suzuki Vitarát 4 m-es vontató-kötéllel. Eléggé majréztam, mert még sosem vontattam, és az a 4 méter nagyon rövidnek tünt, belekalkulálva a vezető hölgy képességeit, de megúsztuk gond nélkül. A 100km/h sok volt neki, szólt mobilon, hogy legyen inkább 60. Maradtunk 70-nél. :-) (Épp szakdoli leadás előtt voltam, így nem volt ínnyemre a kiruccanás Balcsira meg vissza) :twisted:
Egyébként a Vitara épp szervízből jött, pont hűtő problémával. 70 km-t bírt ki, úgy hogy a szerelő megnyugtatta őket, simán mehetnek Balcsira. Ráadául ettől a szerelőtől vették az autót. Én is hozzá hordtam a Vectrát anno, s nem volt gondom vele.
A másik off történet, csak hogy hízlaljam a
Toyotás májakat, Anyám barátnője vett egy új VW Passatot, 4 kerék meghajtásos, turbóst, szóval nem olcsó mulatságos. 3 hónapig bírta a kocsi, és sorra jöttek ki a motor hibák, pl. turbo. A szervízbe pedig a szó nélküli garanciás javítás helyett azzal jöttek, hogy rossz a vezetési technikája a hölgynek. (Pedig nem az első autója, és évtizedek óta járja az országot szakmából kifolyólag.)
Többek között chippet kellett cserélni, további részleteket nem tudok.
![kerdojel :?:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/07_kerdojel.gif)
:idea: Ja, kiégett az egyik országúti első égőm. Ha nem akarok vele bajlódni vigyem szakszervízbe, vagy ez nem számít garnciálisnak, és nagyon sokat fizetnék??? Vagy jó egy mezei szerelő is?Mit tanácsoltok?
Képzeljétek Anyám említett barátnője lepolíroztatta a kocsinkat (szinte titokban), lejöttek róla a csúnya karcok, és újra olyan, mintha új lenne. Nagyon szép munkát végeztek. Nem hittem volna. :shock: