Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 5848962 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9387
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29955 Dátum: 2022.01.07 09:16:32 »
Fölösleges hülyeségnek inkább az automata ablaktörlőt meg a szürkület érzékelős világításkapcsolót tartom.
Nekem mindkettő szinte tökéletesen működik az Avensisben. Természetesen személyre szabva.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10673
Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29956 Dátum: 2022.01.07 20:04:35 »
Ebben nem vagyok olyan biztos. Egyébként meg (ellentétben a keréknyomásfigyelővel) ki lehet kapcsolni, ha zavar.

Ha kikapcsolható, akkor OK. Nem tudom Toyotánál hogy van, de sok márka esetében a következő indításnál újra ki kell kapcsolni, mert sajnos nem jegyzi meg, hogy te feleslegesnek tartod...  :hmmmm:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9387
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29957 Dátum: 2022.01.08 22:19:05 »
Ha kikapcsolható, akkor OK. Nem tudom Toyotánál hogy van, de sok márka esetében a következő indításnál újra ki kell kapcsolni, mert sajnos nem jegyzi meg, hogy te feleslegesnek tartod...  :hmmmm:
Szerintem mindegyik gyártónál így van. Minden egyes indításnál inaktiválni kell.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29958 Dátum: 2022.01.09 17:26:13 »
Viszont van egy csomó feltétele, hogy egyáltalán működjön, pl. fagyban, hőségben nem kapcsol le, hideg motornál sem, ha nagyon meredeken áll az autó, akkor sem. De onnantól, hogy az egérmozi kivetíti a telefonodat, és meg kell várni, míg a szinkronitás létrejön, majd beírod/kiválasztod a waze-ben a célpontot, már mindegy, hogy bepötyögsz-e még egy kikapcsolást, vagy sem, az azonnali indulás illúziója már odaveszett.  ;)
music     

zsoooc

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1578
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29959 Dátum: 2022.01.10 20:22:33 »
Érdekes, hogy annak örülnek, hogy nincsen benne start-stop technológia, tényleg csak egy fölösleges hülyeség (mint ahogy szerintem a TPMS keréknyomásfigyelő is az).  ;)
Egyetértek. A TPMS-t is gyűlölöm, sajnos az alapfelszereltség. Csak a szívás van vele az Aurisomnál, rohadt bonyolult beprogramozni, hogy az új téli kerékszettemen is működjön. Már sajnálom, hogy 30 ezret kiadtam érte, csak hogy ne világításon a sárga lámpa... Egy 3000 Ft-os kis guminyomás ellenőrző tökéletes megfelel a célra, és az nem is romlik el.

Egyébként a nem hubrid benzines Corolla gyártása már megszűnt. Ez a 3 hengeres sjanos közvetlen befecskendezéses, az meg már a klasszikus igazi szívó benzines motor. Egyébként az 1ZR-FAE motortól se vagyok elájulva. Jól megy, de sokat fogyaszt az Aurisban. A jó öreg 4ZZ-FE volt utolsó igazán jó Toyota motor a kategóriában, ami jól is fogyaszt, jól megy, és megbízható is (a 2005 előttiek felejtősek, zabálják az olajat).
« Utoljára szerkesztve: 2022.01.10 20:28:50 írta zsoooc »
Corolla 1,4 VVT-i 2005

cepoka1983

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 28
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29960 Dátum: 2022.01.11 06:38:58 »
Sziasztok..problémám van a 2004 es 1.4 vvti corollámmál,és hátha találkozott ezzel a hibával valaki.
Hiba:hidegen hibátlanul indul,megy mint a doxa óra,bemelegszik leállítom majd indítanám és semmi,csak teker.kis idő múltán indul és megy tovább mintha mi sem történt volna...help.....
mig élek csak toyota,nem is 1 legalább kettő.

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9387
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29961 Dátum: 2022.01.11 08:31:31 »
Egyébként az 1ZR-FAE motortól se vagyok elájulva. Jól megy, de sokat fogyaszt az Aurisban.
Ugyanez a motor egy T27-ben nálam 6,38 volt 320e km átlaga. Annyira nem zabagép  :whistling:

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3034
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29962 Dátum: 2022.01.11 09:24:31 »
Sziasztok..problémám van a 2004 es 1.4 vvti corollámmál,és hátha találkozott ezzel a hibával valaki.
Hiba:hidegen hibátlanul indul,megy mint a doxa óra,bemelegszik leállítom majd indítanám és semmi,csak teker.kis idő múltán indul és megy tovább mintha mi sem történt volna...help.....

Szia! Lehet főtengely jeladó hiba (bár nálam éppen hidegen nem akart indulni). Gyakran hibakódot sem ír rá, azt azért olvasd ki.
 Valójában az üzemanyag ellátástól a különböző jeladó hibákig (pl. hőfok jeladó) sok minden lehetséges.

cepoka1983

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 28
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29963 Dátum: 2022.01.13 06:20:03 »
Hibakód az nincs!!kiolvastuk és a gép mutatta,hogy amikor nem indul akkor nincs szikra és nincs befecskendezés....
mig élek csak toyota,nem is 1 legalább kettő.

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3034
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29964 Dátum: 2022.01.13 09:04:09 »
Hibakód az nincs!!kiolvastuk és a gép mutatta,hogy amikor nem indul akkor nincs szikra és nincs befecskendezés....
Akkor már beljebb vagy: valamelyik jeladó haldoklik (vagy a kábele/csatlakozója) Ugyanezt okozta nálam a főtengely jeladó hiba. Ha érintkezési hiba nem áll fent, akkor érdemes arra felé kutakodni.

Adalac

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 13
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29965 Dátum: 2022.01.13 13:58:01 »
Sziasztok!
Az autóm: Corolla E11, 2001, 1.6 VVT-i sedan. Japán gyártmány. 251000 km.
Az alapjárattal van egy kis gondom. Amióta bejött az ősz ha beindítom felpörög olyan 1800-ig kicsit tartja aztán lemegy 700-800-ra és nagyon remeg az autó. Amikor még melegebb volt az idő volt hogy egyre lejjebb ment lassan és le is állt.
Aztán kb 40-60 sec után visszamegy 1600-ra az alapjárat. Aztán ahogy bemelegszik lassan beáll kb 700-ra de akkor már nem remeg. Meleg motornál is kb 680-700 az alapjárat. Hibát nem ad, nem világít semmi. Egyre gyakrabban csinálja főleg ha áll többet. Napközben nincs vele gond ha használom. Múlt télen nem csinálta ezt.

Illetve az normális-e, hogy 7-8-at teker mire beindul az utolsókat úgy mintha akksi már merülne. Pedig az akksi jó benne. De mindig így indult, amikor megvettem akkor is.

Gyertya 231000- nél volt cserélve tavaly augusztusban NGK.
Olajcsere 1000 km-el ezelőtt volt Eneos Hyper 5W40. Összes szűrővel.

Ha valaki esetleg tapasztalt már ilyet, vagy tudja mi lehet a gond azt megköszönöm.

Köszönöm előre is a segítséget.

Sziasztok!

Kitakarítottuk a dolgokat ahogy javasoltátok.
A problémám viszont még mindig megvan. Folytószelepház, alapjárati motor, légmennyiségmérő kitakarítva. Az alapjárati motor forgó része akadozott valami szemcsék miatt. De most szépen forog.
Annyit javult a helyzet hogy mostmár olyan 1400 körül van az alapjárat hidegen. Nem 2000 körül. Viszont most meg leáll az autó mert leesik a fordulatszám 1 percen belül. A mellékelt videoban remélem jól látszik mit csinál.
Ha lábbal próbálom tartani a fordulatot akkor is visszaesik hiába fixen tartom a gázt a lábammal. Csak akkor nem ha 2000 felett tartom kicsivel. Ekkor kb fél perc után beáll olyan 1400-ra. Melegen beindítva nem csinál ilyeneket.
A check engine lámpa is elkezd néha villogni ahogy a videoban. De újraindítás után már nem. Hibakódot nem dobott amikor kitakarítottuk a dolgokat pedig azelőtt is volt hogy villogott.

Annyit láttunk gépre dugva hogy a 2-es lambdaszonda értéke ugrál. 0.05 - 0.45 között folyamatosan. Az 1-es szonda szépen stabil.

Video link (Google drive):
https://drive.google.com/file/d/1MxwgS9an0LDi7ivu14mry8TDgIXGjh1T/view?usp=sharing

Esetleg ha valakinek valami ötlete, hogy akkor mi más lehet a baj?

cepoka1983

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 28
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29966 Dátum: 2022.01.16 20:00:59 »
Na...főtengely jeladó cserélve és a hiba megmaradt.  Mi lehet még?már unom a dolgot..
mig élek csak toyota,nem is 1 legalább kettő.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10244
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29967 Dátum: 2022.01.16 22:02:52 »
Na...főtengely jeladó cserélve és a hiba megmaradt.  Mi lehet még?már unom a dolgot..

Találtam egy leírást egy szerintem ilyen hibáról:
https://www.toyotanation.com/threads/01-corolla-no-spark-no-injector-pluse.1387129/page-2

Itt ha jól értem, az volt a megoldás, hogy ugyan kicserélte a CPS-t (Camshaft Position Sensor, vezérműtengely-állás jeladó, viszont lehet crankshaft is, akkor meg főtengely, azért szerintem ez utóbbi lesz inkább...), ám ugyanúgy nem ment a motor, de azért, mert az új alkatrész sem volt jó...! Hát ja...
« Utoljára szerkesztve: 2022.01.16 22:05:20 írta vd1234 »

cepoka1983

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 28
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29968 Dátum: 2022.01.17 07:11:40 »
Bontott gyári főtengely jeladó lett belerakva,ami ki lett mérve és tuti jó és a furcsa h ugyanaz a hiba, mint a csere előtt úgyhogy nem az a ludas
mig élek csak toyota,nem is 1 legalább kettő.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10244
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29969 Dátum: 2022.01.17 09:17:12 »
Bontott gyári főtengely jeladó lett belerakva,ami ki lett mérve és tuti jó és a furcsa h ugyanaz a hiba, mint a csere előtt úgyhogy nem az a ludas
Legyen úgy!
Van még más tényező is a problémára a megadott helyen, az is kiesik?