Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 5863167 alkalommal)

0 Felhasználó és 9 vendég van a témában


Buksi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29791 Dátum: 2020.07.22 09:24:38 »
Szaisztok!
Még mindig kűzdök vele, szerelő semmi hibát nem talált...
Ötlet esetleg?
Olyan problémám lenne, hogy mai nap egy bal majd utánna közvetlen egy jobb kanyar aután az autó csak úgy leállt...
Időm sem volt kivenni sebességből olyan gyorsan történt és meglepődtem...
Valaki tapasztalt már ilyet?
Esetleg ötlet hogy mi lehet a gond?
Vagy mit nézzek meg?!

2010-es Corolla
1.6 benzin
132LE MMT váltós

helkis

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 184
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29792 Dátum: 2020.07.22 10:08:25 »
Szaisztok!
Még mindig kűzdök vele, szerelő semmi hibát nem talált...
Ötlet esetleg?
Olyan problémám lenne, hogy mai nap egy bal majd utánna közvetlen egy jobb kanyar aután az autó csak úgy leállt...
Időm sem volt kivenni sebességből olyan gyorsan történt és meglepődtem...
Valaki tapasztalt már ilyet?
Esetleg ötlet hogy mi lehet a gond?
Vagy mit nézzek meg?!

2010-es Corolla
1.6 benzin
132LE MMT váltós

Hibakód?
Üzemanyag nyomás? Ü.a.szivattyú? Üzemanyag rendszer tömítettség?

Buksi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29793 Dátum: 2020.07.22 11:35:07 »
Hibakód?
Üzemanyag nyomás? Ü.a.szivattyú? Üzemanyag rendszer tömítettség?

Nincs hibakód,se semmi hiba a műszerfalon
Nem ilyen jellegű a hiba.
Teljesen “elmegy” az áram a kocsiba,
A rádió, a fűtés, a műszerfal stb...minden.
Mintha megszakadna az áram valahol.
« Utoljára szerkesztve: 2020.07.22 11:37:20 írta Doncsa »

FLInt

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 527
  • Carina E 1.6 XLi '95 4A-FE Lean Burn
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29794 Dátum: 2020.07.22 14:56:13 »
Nekem is volt ilyen problémám: Ellenőrizd az akkuról a motorblokkra menő testkábelt, hogy jó-e az érintkezése a blokk felőli végén.
Toyotáról csak jót vagy semmit...

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29795 Dátum: 2020.07.22 15:12:26 »
Nincs hibakód,se semmi hiba a műszerfalon
Nem ilyen jellegű a hiba.
Teljesen “elmegy” az áram a kocsiba,
A rádió, a fűtés, a műszerfal stb...minden.
Mintha megszakadna az áram valahol.

Testzárlat, vagy galvanikus kontakt hiba!!!
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

Buksi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29796 Dátum: 2020.07.22 15:40:34 »
Köszi a tippeket!
Remélem valami ilyen “egyszerű” kontakt lehet...
« Utoljára szerkesztve: 2020.07.22 15:45:14 írta Doncsa »

helkis

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 184
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29797 Dátum: 2020.07.22 16:27:13 »
Nincs hibakód,se semmi hiba a műszerfalon
Nem ilyen jellegű a hiba.
Teljesen “elmegy” az áram a kocsiba,
A rádió, a fűtés, a műszerfal stb...minden.
Mintha megszakadna az áram valahol.

Ha ezt előbb írod, akkor az leszűkítette volna, én is azt mondom amit a többiek, test kontakt hiba.. Az ECU-nál is szokott gond lenni ez néha, azt is lesd meg..

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10250
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29798 Dátum: 2020.07.22 16:38:32 »
Szaisztok!
Még mindig kűzdök vele, szerelő semmi hibát nem talált...
Ötlet esetleg?
Olyan problémám lenne, hogy mai nap egy bal majd utánna közvetlen egy jobb kanyar aután az autó csak úgy leállt...
Időm sem volt kivenni sebességből olyan gyorsan történt és meglepődtem...
Valaki tapasztalt már ilyet?
Esetleg ötlet hogy mi lehet a gond?
Vagy mit nézzek meg?!

2010-es Corolla
1.6 benzin
132LE MMT váltós

Szia!

Szerintem is érdemes lenne megnézni szerintem a testponto(ka)t is. Oxidáció, lazulás, akármi. Az akkumulátor negatív pólusától elindulva megnézni őket, ahol a karosszériára, motorblokkra, váltóra, akármire ráerősítették. Ha szemrevételezés alapján látható, hogy erősen oxidált, akkor levenni akkor is, ha nem laza, megtisztítani és rendesen visszatenni.
Persze a pozitív vezetéket is jó megnézni rögtön az akkun.
Ha ezek nem használnak, akkor a gyújtáskapcsoló/biztosítéktáblák/dobozok meg relék kerülhetnek sorra, az már kissé macerásabb.

Fizimiska

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29799 Dátum: 2020.08.04 19:51:55 »
Sziasztok!

Egy 2006-os Toyota Corolla e120 hatchback-ben kicseréltem a gyári rádiót egy android 10-es rendszerű Xonrich rádióra. Teljesen jól működik, viszont a fogyasztási adatokat nem jelzi. A gyári rádió tökéletesen mutatta, ebben viszont mindig, minden érték 0. A Can Bus beállításaiban a talált modellek közül egyikkel sem működik. (Bár nem is biztos, hogy azok konkrét modellek, mert "Hiworld", "SP" stb. vannak.) Esetleg valakinek van tapasztalata ilyesmiben, vagy tudna ötletet adni, hogy mi lehet a gond?

Nagyon köszönöm előre is!   

espero1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1483
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29800 Dátum: 2020.08.04 20:07:59 »
@Fizimiska
En ùgy tudom, hogy ELM27 Bluetooth adapterrel és egy Android app-al lehet kijelezni a fogyasztàst. Tudtommal csak a gyàri fejegység képes direktbe kiirni a fogyasztàsi adatokat, de lehet tévedek.
E12 Corolla HB 2005 ; 1.6l 110 VVTi ; angol szerelés, 5 ajtos

TCr

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 851
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29801 Dátum: 2020.08.05 08:30:00 »
Nem tévedsz, valóban így van.

Fizimiska

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29802 Dátum: 2020.08.05 19:22:56 »
@Fizimiska
En ùgy tudom, hogy ELM27 Bluetooth adapterrel és egy Android app-al lehet kijelezni a fogyasztàst. Tudtommal csak a gyàri fejegység képes direktbe kiirni a fogyasztàsi adatokat, de lehet tévedek.

Értem, köszi szépen a választ!

Adalac

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 13
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29803 Dátum: 2020.08.08 07:44:58 »
Sziasztok.

Egy kérdésem lenne.

2001 Corolla sedan, 1.6 VVTi kuplung pedált gyárilag is elég nehéz benyomni? Az enyémben nehéz. Olyan mint amikor egy erős rugó ellen dolgozol. A váltó egyébként nagyon finoman vált, nem ad ki semmi hangot a kuplung. A kuplung is szerintem jó helyen fog, se nem bent se nem fent. De szinte lehetetlen normálisan csúsztatni. Amikor egyesben indulok nagyon el kell találni azt a pontot hogy ne rángasson. És van úgy hogy 2000-es fordulatnál is érezni hogy rángatva indul el.

Ha jól tudom ennek hidraulikus a kuplungja. Nem tudom hogy a hidraulikus kuplungnak keményebbnek kell lennie, vagy puhának egy sima bovdeneshez képest.

Előtte dízel 3-as golfom volt. Ehhez képest annak vaj puha a kuplungja. A golfnak csak sima bovdenes a kuplung.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10250
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29804 Dátum: 2020.08.08 17:18:22 »
Sziasztok.

Egy kérdésem lenne.

2001 Corolla sedan, 1.6 VVTi kuplung pedált gyárilag is elég nehéz benyomni? Az enyémben nehéz. Olyan mint amikor egy erős rugó ellen dolgozol. A váltó egyébként nagyon finoman vált, nem ad ki semmi hangot a kuplung. A kuplung is szerintem jó helyen fog, se nem bent se nem fent. De szinte lehetetlen normálisan csúsztatni. Amikor egyesben indulok nagyon el kell találni azt a pontot hogy ne rángasson. És van úgy hogy 2000-es fordulatnál is érezni hogy rángatva indul el.

Ha jól tudom ennek hidraulikus a kuplungja. Nem tudom hogy a hidraulikus kuplungnak keményebbnek kell lennie, vagy puhának egy sima bovdeneshez képest.

Előtte dízel 3-as golfom volt. Ehhez képest annak vaj puha a kuplungja. A golfnak csak sima bovdenes a kuplung.

Szia!

Remélem nem nagyon más, mint a Carináé, én azt írom le, szerintem nézd meg, hátha előrébb leszel:
1. A kuplung hidraulikus, és benne levő fékfolyadékot pár évente cserélni kell (talán 2 vagy 4, most fejből nem tudom), utána sokszor rendesen lehet érezni, hogy könnyebben működik. Ha a cseréhez kell segítség, akkor szólj és leírom. Nálam DOT4 fékfolyadék kell bele, két emberes, a munkahengeren ott a légtelenítő, azon jön le.
2. A kuplungházon ott, ahol a munkahenger nyomja a kinyomóvillát, van egy gumiharang. Azt félrehúzva lehet látni, hogy a kinyomóvillán a házon belül van egy mélyedés, amibe beleül egy gömbfejű csavar kb. a villa közepén (31236B a rajzon). A kettő között kell érzéssel gépzsírral megkenni (nem sokkal!), mert ha itt száraz, akkor egyrészt hallatszik is működtetéskor, másrészt darabos a kuplung működése, nálam is volt ilyen hibajelenség, nem lehetett érzéssel csúsztatni a kuplungot. Mióta egyszer sikerült jól megkenni, azóta semmi ilyesmi nincsen hála Istennek. Tehát a gumiharang félrehúzva, a villa tetejével vissza lehet nyomni a munkahengert, és akkor eltávolodik a gömbfejű csavartól a villa és meg lehet zsírozni.