Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 5861549 alkalommal)

0 Felhasználó és 9 vendég van a témában

palazs007

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 21
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29385 Dátum: 2018.12.07 08:56:24 »
Nagyon köszi a kielégítő választ. A váltó szett egyébként most volt cserélve úgyhogy azt már legalább nem kell megcsinálni. A kaszni az rozsdamentes és szerintem érdemes megcsinálni. Egyébként 330000 ezer kilométer van benne.

TCr

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 851
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29386 Dátum: 2018.12.07 09:58:33 »
egy ilyen idős autónál ez egyáltalán nem éri meg. megy amíg megy és ennyi.
és semmi garancia nincs arra hogy jó lesz.

Szerintem meg inkább dícséretes, hogy egy egyébként jó állapotú autót meg akar menteni a bontástól / roncsteleptől.
Ha az előző Hondám nem rohadt volna több helyen elég csúnyán, én is a motorgenerált választottam volna.

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12152
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29387 Dátum: 2018.12.07 13:42:34 »
Szerintem meg inkább dícséretes, hogy egy egyébként jó állapotú autót meg akar menteni a bontástól / roncsteleptől.
Ha az előző Hondám nem rohadt volna több helyen elég csúnyán, én is a motorgenerált választottam volna.

én elhiszem de ebben a tragikus szakember (autószerelő) hiányban és csillagaszati szervizdíjak korában sajnos mérlegendő a dolog.
nekem már volt ilyenem és nem ajánlom az érzést mikor a motor darabokban és jön a "baj van" telefon! 
és gyűlnek a nullák ez égen!
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29388 Dátum: 2018.12.07 14:18:52 »
OFF autó kapott generált és aztán 14000km-el a generál után ment a bontóba.

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12152
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29389 Dátum: 2018.12.07 16:49:26 »
OFF autó kapott generált és aztán 14000km-el a generál után ment a bontóba.

én mi volt a köv autója a tulajnak?  ::)
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29390 Dátum: 2018.12.07 19:45:31 »
Mx5 lett némi meditálás után.

fater

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29391 Dátum: 2018.12.09 21:29:53 »
Köszönöm a befogadást :flowers:

dgh

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 294
  • '03 Yaris D4D, '15 Honda HR-V 1,6D
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29392 Dátum: 2018.12.09 23:48:30 »
Nagyon köszi a kielégítő választ. A váltó szett egyébként most volt cserélve úgyhogy azt már legalább nem kell megcsinálni. A kaszni az rozsdamentes és szerintem érdemes megcsinálni. Egyébként 330000 ezer kilométer van benne.
Helló!
Mennyi km-t hajtottál bele, jellemzően milyen távolságokra használod, milyen olajjal?
Csak azért kérdezem, hátha kiderül mitől lehet ekkora olajfogyasztás!
Üdv.
volt:'84 Corolla 1.8D,  '89 Corolla 1.3, '93 Carina E 2.0 D

Blaci53

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 16
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29393 Dátum: 2018.12.12 11:16:30 »
Sziasztok Mindenki!
Van egy visszatérő problémám.
Hideg időben, mínuszokban, ha beindítom a járgányt, az automata szívató olyan mértékben  visszaszabályoz, hogy a motor durván elkezd rázkódni, már-már majdnem leáll, aztán felpörög, majd ugyanúgy megint nagyon visszaszabályoz, oly annyira, hogy bejön az általános motorhiba jelzés. Próbálom ezt némi gázadással kompenzálni, de nem mindig sikerül.
Kérdésem az, - mivelhogy mindent az elektronika irányít -, lehet-e ezen a szabályzáson állítani, hogy ilyen ne forduljon elő?

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29394 Dátum: 2018.12.12 11:21:15 »
Ki kell pucolni a fojtószelep házat, 99%-ban az okozza a problémát.

Amúgy mást nem tudsz, ha a fojtószelepen állítasz, az ECU korrekciózza, és visszateszi az alapjáratot ugyanoda, ahol volt.

Blaci53

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 16
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29395 Dátum: 2018.12.12 11:23:41 »
Köszönöm a választ, majd beszélek a szerelőmmel.

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29396 Dátum: 2018.12.12 11:26:58 »
Köszönöm a választ, majd beszélek a szerelőmmel.

nem az autódnak van baja?
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

Blaci53

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 16
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29397 Dátum: 2018.12.12 11:29:35 »
nem az autódnak van baja?

Nem hiszem, hiszen ez a jelenség csak ekkor fordul elő, és a hibajelzés is egy idő után eltünik.

Blaci53

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 16
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29398 Dátum: 2018.12.12 12:12:28 »
Ki kell pucolni a fojtószelep házat, 99%-ban az okozza a problémát.

Amúgy mást nem tudsz, ha a fojtószelepen állítasz, az ECU korrekciózza, és visszateszi az alapjáratot ugyanoda, ahol volt.

Csak úgy kívülről megpiszkáltam, megmozgattam a fojtószelepet és már így is majdnem tökéletes lett.
Nagyon köszönöm a hasznos tanácsot!  :clap:

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29399 Dátum: 2018.12.12 13:48:33 »
Csak úgy kívülről megpiszkáltam, megmozgattam a fojtószelepet és már így is majdnem tökéletes lett.
Nagyon köszönöm a hasznos tanácsot!  :clap:
Pucoltasd ki. Az oké, hogy az útban lévő szennyeződést sikerült elpöckölni 2 centivel, amivel átmenetileg megszüntetted a jelenséget, de ha jót akarsz a kocsinak akkor kipucoltatod. Van ott pár dolog aminek nem árt a tisztítás. Ezeknek a koszos állapota mind okozhatja a fordulatszám ugrálását, esetleg emeltebb állapotát. Amit majdnem lefulladásnak érzékelsz, az azért van, mert az ECU 500rpm-nél beavatkozik és rug egyet rajta, hogy emelkedjen. Az a tiszta, ha ki van pucolva a komplett torok. Szerelőnek 1 órás munka.