Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 5811819 alkalommal)

0 Felhasználó és 11 vendég van a témában

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29115 Dátum: 2017.12.04 09:19:20 »
Nem igazán. A vvti-ken a vízpumpák 500-600.000 alatt nem szoktak problémásak lenni.
Amint írtam nekem 120 ezernél kellett cserélni.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29116 Dátum: 2017.12.04 10:20:09 »
Amint írtam nekem 120 ezernél kellett cserélni.
Jó, de te széthajtod azt a szerencsétlen kocsit. Pályán 130-at mész 110 helyett. Nyersz vele 3 percet, meg 120 ezrenként kell vízpumpát cserélned, 60 ezernél váltót generálozni. Ahogy a szakmámban mondják: User error, change user and press Enter. :D
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4159
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29117 Dátum: 2017.12.04 10:35:00 »
Amint írtam nekem 120 ezernél kellett cserélni.
Te vagy a kivétel. Kérdezd meg pl. Izso-t, neki 630.000-ig az eredeti volt bent. Nem egy tipikus meghibásodás forrás.

G86

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1489
    • Hypermiler Gábor Jóska Ódala.
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29118 Dátum: 2017.12.04 15:37:20 »
Ennek örülök, pedig azért is néztem meg, mert számítottam volna rá, hogy esetleg már tönkremegy.

Akkor jó kaka vízpumpák lehetnek másik autókban, amikben a vezérműszíj hajtja, és durván 100 ezrenként cserélni kell -előírás alapján mindenképp indokolt -  a szíjjal meg az összes vezérlésben benne lévő alkatrészekkel együtt.
                                                                                                                                                   

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29119 Dátum: 2017.12.04 15:59:36 »
Ennek örülök, pedig azért is néztem meg, mert számítottam volna rá, hogy esetleg már tönkremegy.

Akkor jó kaka vízpumpák lehetnek másik autókban, amikben a vezérműszíj hajtja, és durván 100 ezrenként cserélni kell -előírás alapján mindenképp indokolt -  a szíjjal meg az összes vezérlésben benne lévő alkatrészekkel együtt.
Nem biztos, csak rohadtul nem meri senki kipróbálni hogy kibír e egy pumpa 2 vezérlést :D
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4159
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29120 Dátum: 2017.12.04 16:00:20 »
User error, change user and press Enter. :D
Ez biza sok esetben mindent problémára gyógyír lenne. :devil:

Nem biztos, csak rohadtul nem meri senki kipróbálni hogy kibír e egy pumpa 2 vezérlést :D
Ez így van. Avensis vételénél mivel nem tudtam 200%-ra kizárni, hogy nem tekert, én is inkább nyúl voltam és cseréltettem minden egyéb reset-elni való cuccal egyszerre. Utána jött be sorban az infó többfelől, hogy feleslegesen elköltött 100€ volt.
« Utoljára szerkesztve: 2017.12.04 16:02:45 írta Silent »

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29121 Dátum: 2017.12.04 17:51:25 »
99%-ban ott se azért cserélik, mert hibás, hanem mert veszélyes bennehagyni. Ha megáll a vízpumpa tengelye, szakad a vezérműszíj, kuka a motor...

Ezért jó ha külön hosszbordáson van a pumpa, akkor sokkal tovább kihúzható az élettartama, biztonsággal.  :yes:

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29122 Dátum: 2017.12.05 10:40:00 »
99%-ban ott se azért cserélik, mert hibás, hanem mert veszélyes bennehagyni. Ha megáll a vízpumpa tengelye, szakad a vezérműszíj, kuka a motor...

Ezért jó ha külön hosszbordáson van a pumpa, akkor sokkal tovább kihúzható az élettartama, biztonsággal.  :yes:
Hosszbordásszíjon? Elkezd csúszni, amit valljunk be felhasználók 110%-át nem érdekli (legalábbis éjjel 3-as ébredéseimből ez jön le), amíg ki nem gyullad a töltéslámpa. Tehát motor forog, vizipipa nem. Az jobb eset? :D
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29123 Dátum: 2017.12.05 11:00:34 »
Hosszbordásszíjon? Elkezd csúszni, amit valljunk be felhasználók 110%-át nem érdekli (legalábbis éjjel 3-as ébredéseimből ez jön le), amíg ki nem gyullad a töltéslámpa. Tehát motor forog, vizipipa nem. Az jobb eset? :D
Az tud csúnya lenne. Nekem a Suzukiban azért szakadt el a vezérműszij, mert a feszítőgörgő megszorult. No ha ezt a vízpumpa teszi az is hasonló eredményt okoz.
De tényleg nem jó, hogy a vezérlés hajtja, de értem én, hogy a gyártónak is élnie kell valamiből.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29124 Dátum: 2017.12.05 14:53:42 »
a te coridban nem a vezérlés,hanem a bordásszij hajtja!!
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29125 Dátum: 2017.12.05 15:00:05 »
a te coridban nem a vezérlés,hanem a bordásszij hajtja!!
Tudom, ettől még nem jó, hogy csomó autóban a vezérlés hajtja!
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29126 Dátum: 2017.12.05 15:07:42 »
mint pl a mazdámban.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29127 Dátum: 2017.12.06 13:53:26 »
Tudom, ettől még nem jó, hogy csomó autóban a vezérlés hajtja!
Még mindig nem értem miért nem jó. Persze láncos vezérlésnél kicsit nehezebb lenne a cseréje.
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

ilias

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 316
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29128 Dátum: 2017.12.07 14:39:07 »
Sziasztok!

Abban kérném a segítségeteket, hogy a benzines E12-es Corollában hol található a tompított világításnak a reléje? Rakoncátlankodik, és szeretném megnézni/kicserélni. Akkor kapcsol be a tompított, ha rátolom a refit is. Ha azt leveszem, akkor égve marad a tompított.
Köszi!

espero1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1483
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29129 Dátum: 2017.12.07 15:56:04 »
Nem a kapcsolokarral lehet valami gond?
E12 Corolla HB 2005 ; 1.6l 110 VVTi ; angol szerelés, 5 ajtos