Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 5866350 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28995 Dátum: 2017.10.13 11:12:03 »
a szembejövők vibrálása utviszonyok,foncsor remegés is lehet.
Áll mögöttem a vasúti átkelőnél és annyira vibrál, hogy fel kell hajtani a tükröt. És csak motor meg teherautó esetében. Ennyi álló helyzetben ugráló foncsor csak nincs.

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28996 Dátum: 2017.10.13 11:14:37 »
az igaz... mondjuk teherautoknál sürün megesik a foncsor remegés,föleg a gumiágyasoknál.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Thomas59

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 907
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28997 Dátum: 2017.10.13 21:25:41 »
Még a COVba én is vettem magasabb fényû izzót. Nagyon jó volt, de hamar kiégett mint ahogy korábban említve is volt. Mindennek ára van, a fényáramnak is.
Most Led van, de nincs is hozzá pótizzókészletem. Nem lesz ebbôl bajság?😳🤔

Szelaci

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28998 Dátum: 2017.10.15 20:43:08 »
Üdv mindenkinek!
Kis segítségre lenne szükségem, mert indítási bajai vannak a Corollámnak. (1.4 VVTI 2002-es) Első indítózásra szinte sohasem indul, de a másodikra mindig beindul. Ha beindul, legtöbbször nem megy minden henger 1-2 sec-ig, majd egyszer csak elkapja és minden rendben. Mikor nem indul be elsőre, akkor szinte akku merülésig is tekertethetném (3-4 sec után elveszem a gyújtást). Olyan mintha dekompresszor lenne bekapcsolva, semmi erőlködés, csak pörget. Ráadásul nap közben elég sokat kell indulnom, olyan a munkám. Ja és melegen sem százas az indulása. Tapasztalt már valaki ilyet? Hibakód nincs, nem jelez semmi problémát ha számítógépes programmal megnézzük.
Ha van ötlet, szívesen veszem, merre induljak (a MÉH telep nem opció).
Köszönettel: Szelac

Tshuhash

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 662
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28999 Dátum: 2017.10.15 21:06:46 »
Üdv mindenkinek!
Kis segítségre lenne szükségem, mert indítási bajai vannak a Corollámnak. (1.4 VVTI 2002-es) Első indítózásra szinte sohasem indul, de a másodikra mindig beindul. Ha beindul, legtöbbször nem megy minden henger 1-2 sec-ig, majd egyszer csak elkapja és minden rendben. Mikor nem indul be elsőre, akkor szinte akku merülésig is tekertethetném (3-4 sec után elveszem a gyújtást). Olyan mintha dekompresszor lenne bekapcsolva, semmi erőlködés, csak pörget. Ráadásul nap közben elég sokat kell indulnom, olyan a munkám. Ja és melegen sem százas az indulása. Tapasztalt már valaki ilyet? Hibakód nincs, nem jelez semmi problémát ha számítógépes programmal megnézzük.
Ha van ötlet, szívesen veszem, merre induljak (a MÉH telep nem opció).
Köszönettel: Szelac
Kompressziot mertetek mar?
Tshuhash
'03 Lexus IS300 JCE10

Szelaci

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29000 Dátum: 2017.10.15 21:10:53 »
Igen, de nem valami profi módon. 3 hengerben viszonylag jó, 10 körül van 1 hengerben picit alacsonyabb, de csak kevéssel. Viszont az olajat eszi rendesen, iaz azt mióta megvettem. 107000 km-el vettem, most 281000 van benne.
De akkor is imádom a dögöt :-)


akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29001 Dátum: 2017.10.15 21:24:46 »
Igen, de nem valami profi módon. 3 hengerben viszonylag jó, 10 körül van 1 hengerben picit alacsonyabb, de csak kevéssel. Viszont az olajat eszi rendesen, iaz azt mióta megvettem. 107000 km-el vettem, most 281000 van benne.
De akkor is imádom a dögöt :-)
gyertyákat mikor cseréltél?
fojtoszelep meg légtömegmérö tiszta?
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Tshuhash

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 662
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29002 Dátum: 2017.10.15 21:37:11 »
Igen, de nem valami profi módon. 3 hengerben viszonylag jó, 10 körül van 1 hengerben picit alacsonyabb, de csak kevéssel. Viszont az olajat eszi rendesen, iaz azt mióta megvettem. 107000 km-el vettem, most 281000 van benne.
De akkor is imádom a dögöt :-)
Gyujtotrafok jok? Kabelek, csatlakozok a helyukon vannak?
Tshuhash
'03 Lexus IS300 JCE10

Szelaci

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29003 Dátum: 2017.10.16 08:04:16 »
Sziasztok!
Köszi a tippeket.
Gyertyát 2 szervízzel ezelőtt cseréltem, (kb 25 e km) de a legutóbbinál mikor mértük a kompressziót, akkor nagyon picit igazítani kellett a hézagon, egyébként normálisnak találtuk. A légtömegmérőt egyszer a nyáron tisztítottam, mikor nem akart normálisan indulni. De gondolom azt azért jelezné kitenné hibaüzenetben ha rosszalkodna és a trafó hibát szintén. Na a fojtószelep nem jutott eszembe, de az kicsit ismeretlen, annak mi lehet a problémája? Azért ezt a trafó kérdést csak megnézem, mert a kompresszióméréskor széthúzogattuk, azóta pedig nem volt rajta a számítógép. Egy kis kontakthiba mindig előfordulhat, azt még átnézem. De a gyertya sem nagy befektetés, lehet kicserélem a sort. Az sohasem árthat.
Valami üzemanyagszivattyú vagy elektronika hiba nem figyelhet be szerintetek?

w.peti

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29004 Dátum: 2017.10.22 08:07:04 »
Sziasztok!
Valószínűleg nem jó helyre írom a hozzászólást, de ahogy átfutottam a topicokat, talán ezt látogatják legtöbben.
Egy kis segítséget szeretnék kérni...egy 1995-ös Toyota Corolla XLi 1.3-ról van szó. A motor hidegen pöccre indul, azonban, ha megyek pl. 10 km-t és leállítom nem akar indulni, csak köszörül az önindító. Ha nagynehezen elindul, akkor kb. 600-on kezd az alapjárat, és csak 10-15 másodperc után küzdi fel magát 800 és 1000 közé. De olyan is volt már kétszer, hogy kb. 5 km megtétele után egyszerűen megállt a motor (ugyanazon kanyar előtti kettesbe váltáskor, kuplungot benyomtam és megállt), és ugyanúgy csak köszörült az önindító. Ahogy észrevettem legtöbbször párás, esős időben a leggyakoribb a probléma. Volt autóvillamossági diagnosztikán, ahol semmit nem találtak, illetve autószerelő kitisztította az alapjárati motor fojtószelepét, de a probléma ugyanúgy megmaradt. Ha valaki esetleg tapasztalt már hasonlót, írhatna tippet, kiindulási alapot. Előre is köszönöm, és elnézést, hogy ilyen hosszúra sikerült.

cseuztompi

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29005 Dátum: 2017.10.22 20:47:23 »
Sziasztok!

'96os sedanhoz keresek vezetőajtó gumikédert és tömítést! Hogyha van valakinek és el is adná, akkor kérem jelentkezzen! :D

nemedi1990

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 62
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29006 Dátum: 2017.10.24 13:37:30 »
Sziasztok.
Vasárnap egy alapos autó mosás után észrevettem, hogy az anyós ülés előtt a szőnyeg vizes. Hétfőn útközben esett az eső, a fűtés meg valamiért csak minimálisan működött. Hiába adtam fel majdnem a maximumra, nem akart rendesen fűteni. Miután elállt az eső a fűtés elkezdett jól működni. Tudja esetleg valaki mi lehet a baja? 2006-os 1.4 d-4d corolláról van szó.

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29007 Dátum: 2017.10.24 14:13:50 »
Sziasztok.
Vasárnap egy alapos autó mosás után észrevettem, hogy az anyós ülés előtt a szőnyeg vizes. Hétfőn útközben esett az eső, a fűtés meg valamiért csak minimálisan működött. Hiába adtam fel majdnem a maximumra, nem akart rendesen fűteni. Miután elállt az eső a fűtés elkezdett jól működni. Tudja esetleg valaki mi lehet a baja? 2006-os 1.4 d-4d corolláról van szó.
A motortérben a vízelvezető ha eltömődik, akkor a víz lefolyhat a fűtésmotorba, onnan meg a jobb egy padlókárpitjára. Ilyenkor csökken a fűtésteljesítmény, amíg a víz nagyja ki nem szárad. Ha megáll benne némi folyadék, akkor a motor berohadhat, ill. a fűtéskapcsolót szépen lassan leégetheti a magasabb áramfelvétel.

nemedi1990

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 62
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29008 Dátum: 2017.10.24 14:22:28 »
Köszi a gyors választ. Ki lehet valahogy takarítani?

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #29009 Dátum: 2017.10.24 15:21:16 »
Köszi a gyors választ. Ki lehet valahogy takarítani?
Passz, nekem kapcsolót is kellett cserélni, mert addigra annyi áramot vett fel, hogy átégett a vezető réteg. Mikor cseréltük, akkor a motorban még állt a víz és centi vastag moszatszerűség tenyészett benne, úgyhogy cserélve lett az is.