Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 5865683 alkalommal)

0 Felhasználó és 12 vendég van a témában

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28830 Dátum: 2017.06.15 11:22:35 »
Két fontos dolog van:
- oké, hogy most azt gondolod, hogy mire kell az autó, de úgyis többet fogod használni.
- Nem írtál összeget, mennyi fér bele?
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

Dömdödöm

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 21
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28831 Dátum: 2017.06.15 13:05:36 »
Két fontos dolog van:
- oké, hogy most azt gondolod, hogy mire kell az autó, de úgyis többet fogod használni.
- Nem írtál összeget, mennyi fér bele?

összegben 1,5 millió lenne a határ, ami azért kicsit rugalmaas, ha jó lenne a vétel, de nem nagyon.
mindezek tetejében ráadásul most képben van egy jó állapotnak örvendő 1,8-as avensis 2004-ből is :) de hát az meg most nagy

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28832 Dátum: 2017.06.15 15:15:08 »
Ha ritkábban, de akkor hosszabb utakra kell, akkor simán benne lehet a pakliban az 1.4 D-4D, nagyon megbízható konstrukció, kényelmesen, megfelelő dinamikával mozgatja az autót.

Olyat vegyetek, amit találtok jó állapotban, ellenőrizhető előélettel.  ;)

CSOKI

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28833 Dátum: 2017.06.17 14:00:17 »
Üdv Mindenkinek!

Új vagyok a csoportban,autó csere előtt állok.
Minden Corollának filc borítás van a hátsó kerék dobnál?
Köszi a választ.

géza báttya

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 36
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28834 Dátum: 2017.06.18 08:51:10 »
üdv  :clap: mindenkinek segitségeteket kérném. A kis toyótámnak alacsony az alapjárata 600-áz és ilyenkor remeg a kormány és a motorháztető. Szerintem 750-800 lenne a jó egyenletesebben járna ,van erre valami megoldás vagy márkaszerviz? válaszokat elöre is köszönöm   

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28835 Dátum: 2017.06.18 12:23:05 »
Ha ritkábban, de akkor hosszabb utakra kell, akkor simán benne lehet a pakliban az 1.4 D-4D, nagyon megbízható konstrukció, kényelmesen, megfelelő dinamikával mozgatja az autót.

Olyat vegyetek, amit találtok jó állapotban, ellenőrizhető előélettel.  ;)
Ja egy jó állapotú diesel biztos a legjobb választás és ha keveset megy még valószínűtlenebb, hogy hamar jön nagyjavítás.
Ami előéletet illeti, amit nagyon nehéz ellenőrizni: hogyan használták? visszahűtötték a turbót, sok nagyon rövid utakra is használták? Sokan nem is hallottak ezekről, pedig ilyeneken múlik, hogy milyen a kocsi- a látottakon kívül :hmmmm:

p2pp2p

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 21
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28836 Dátum: 2017.06.19 21:08:21 »
Ma cseréltünk olajat.
1 év alatt nem sokat mentem, de brutál volt az olaj
8000 km után. Eneos 5-30 A5/B5 volt benne,
de többet nem lesz. Olyan volt, mintha szódavíz lett volna benne.
Ilyennek még sosem láttam. Sztem ezek után Castrol lesz benne,
vagy Mobil 1. 
Kicseréltük a stab pálcákat és a talpas gömbfejeket mindkét oldalon elöl.
Már volt baja bőven. Meyle lett a kiszemelt. Parajdiéktól rendeltem.
Azt mondják jó lesz.
A kuplungom kicsit odavan már.
Mi az ajánlott szett márka?
Exedy-n kívűl.

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28837 Dátum: 2017.06.19 21:18:57 »
Ma cseréltünk olajat.
1 év alatt nem sokat mentem, de brutál volt az olaj
8000 km után. Eneos 5-30 A5/B5 volt benne,
de többet nem lesz. Olyan volt, mintha szódavíz lett volna benne.
Ilyennek még sosem láttam. Sztem ezek után Castrol lesz benne,
vagy Mobil 1. 
Kicseréltük a stab pálcákat és a talpas gömbfejeket mindkét oldalon elöl.
Már volt baja bőven. Meyle lett a kiszemelt. Parajdiéktól rendeltem.
Azt mondják jó lesz.
A kuplungom kicsit odavan már.
Mi az ajánlott szett márka?
Exedy-n kívűl.
Úgy érted híg lett az olaj? :hmmmm: Az meg hogy lehet? Csak olyat hallottam, hogy víz  vagy benzin került bele, esetleg sok  a korom, lerakódás.
Kuplungon mit veszel észre, hogy már nem a régi?

p2pp2p

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 21
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28838 Dátum: 2017.06.19 21:32:10 »
Híg volt nagyon.
Vízszint rendben.
Minden nap nézem indulás előtt.
Benzint nem vettem észre benne. 
Motor nem erőtlen. Megy, mint az állat.
Kuplung nagyon bent, mélyen fog.
Nem is zavarna, ha a váltó nem lenne nehézkes.
Főleg a tolatás kapcsolása is.
Azt mondták nem emel ki a kuplung, ahogy kell
állítólag.

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28839 Dátum: 2017.06.19 22:11:40 »
Az a 5w30 azért újkorában is híg, az a jó benne :hmmmm:
Vajon mitől lett még hígabb? A kosztól, koromtól még sűrübbnek kéne lenni, nem?
Azért mert nem vetted észre a vízcsökkenést  , kicsi víz is baj ha beledolgozodik.
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.19 22:14:22 írta OldPiet »

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28840 Dátum: 2017.06.19 23:12:52 »
Ha sokat használod rövid távokra, sok hidegindítással, és keveset mész tartós nagy tempóval, akkor minden olaj hígul...  ::)

p2pp2p

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 21
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28841 Dátum: 2017.06.20 08:29:17 »
Sokat megyünk rövidet hideg motorral.
Ritkán megyünk messzebbre.
Milyen olaj lenne a legjobb bele?
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.20 08:31:12 írta p2pp2p »

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28842 Dátum: 2017.06.20 08:55:58 »
Ma cseréltünk olajat.
1 év alatt nem sokat mentem, de brutál volt az olaj
8000 km után. Eneos 5-30 A5/B5 volt benne,
de többet nem lesz. Olyan volt, mintha szódavíz lett volna benne.
Ilyennek még sosem láttam. Sztem ezek után Castrol lesz benne,
vagy Mobil 1. 
Kicseréltük a stab pálcákat és a talpas gömbfejeket mindkét oldalon elöl.
Már volt baja bőven. Meyle lett a kiszemelt. Parajdiéktól rendeltem.
Azt mondják jó lesz.
A kuplungom kicsit odavan már.
Mi az ajánlott szett márka?
Exedy-n kívűl.

Pontosan mi az ami a szódavízre emlékeztetett?
Egyébiránt bizonyosan nem az olaj hibája, hiszen nem csak az olaj van jelen üzem közben .
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.20 09:03:52 írta micila »
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

mesti77

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 85
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28843 Dátum: 2017.06.20 09:27:10 »
Híg volt nagyon.
Vízszint rendben.
Minden nap nézem indulás előtt.
Benzint nem vettem észre benne. 
Motor nem erőtlen. Megy, mint az állat.
Kuplung nagyon bent, mélyen fog.
Nem is zavarna, ha a váltó nem lenne nehézkes.
Főleg a tolatás kapcsolása is.
Azt mondták nem emel ki a kuplung, ahogy kell
állítólag.
Ha elhasználódik az olaj tényleg olyan jellegű lesz mintha víz lenne. A sok városi használattól feltehetőleg, legalábbi nálam a korábbi kocsimnál akkor jött elő vagyis nézett úgy ki.

kuf

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 239
    • http://www.igeny.hu/corolla
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28844 Dátum: 2017.06.20 11:47:14 »
E16-os (2017-es) corollával kapcs van már valakinek tapasztalata? Konkrétan a gyári fejegység annyira le"dimmeli" a fényerőt a világítás bekapcsolása után,h nappal konkrétan nem látható és nem jöttem rá,hogy lehetne ezt kikapcsolni. A műszerfal fényerejét a szokásos napi számlálós pöcök hosszú nyomásával lehet állítgatni,de a fejegységre ez nincs hatással. Ill esetleg vkinek lennének tipusszámai az E16-ba elérhető fejegységekről? Nekem a gyári alap van, de a neten is semmi infó még erről, a toyotás hivatalos techdocban sincs semmi E16-ról :(