Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 5866419 alkalommal)

1 tag és 2 vendég van a témában

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28815 Dátum: 2017.06.03 21:12:07 »
Elmondod az okot? Nálam is ez a helyzet. (első még gyári, hátsóból a 3.)
Az is egy 3 betűs izé (de nem jegyeztem meg) kanyarban a belső oldalon fékez hogy stabilabb legyen a kanyarban

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28816 Dátum: 2017.06.03 22:24:05 »
Az is egy 3 betűs izé (de nem jegyeztem meg) kanyarban a belső oldalon fékez hogy stabilabb legyen a kanyarban
ESP? Vagyis japán autókban VSC (Electronic Stability Program, Vehicle Stability Control)
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

Bassreflex

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 73
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28817 Dátum: 2017.06.04 11:59:03 »
Helló Márkatársak !

Tegnap megrendült a bizalmam a Corollámba. Előzés közben egyszerűen lehörgött és leállt. Indítottam beindult de azonnal le is állt. Szégyen szemre egy Ignis húzott a szerelőhöz, ahol semmi hibajelet nem adott az autó, de a beindulást követően mindig azonnal leállt. Mérték a benzinszivattyú nyomását a szivattyúnál is és elöl már a motornál is, rendben volt. Katalizátor, lambda szonda rendben. Gyertyák újszerűek, az össze biztosíték jó. 2 óra szerelgetés után egyszer továbbjárt egy picit és elkapta a fordulatot mint egy rossz zsiguli és pár perc túrázgatás után semmi baja nem volt. 12 rugót kért a szerelő, majd hazafele már a motorhiba jelezte, hogy szegényes a üza. keverék. Kiütötte, már visszajött. Mind ez Gyulán történt, ma hazajöttem Debrecenbe, de egy pihenőnél ismét beindult, leállt 5x,6x majd elkapva fordulatot hazahozott, de már nem úgy nézek rá mint régen. Járt már valaki így?

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28818 Dátum: 2017.06.04 14:11:56 »
Kérdés: Gyuláról/Gyulán milyen szerelőhöz jutottál el? Mert lehet, hogy nem megfelelő diagnosztikai eszközzel nézte meg a gépet. Esetleg márkaszervizbe ellátogattál? Lehet érdemes lenne.
Gabe 254.

Bassreflex

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 73
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28819 Dátum: 2017.06.04 15:00:43 »
Gyulán a Penny mellett egy udvarban lévő szerelőnél voltam, ill. oda vontattak. Márkaszervíz meglátogatása esetleg itt Debrecenbe fog megtörténni.

Bassreflex

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 73
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28820 Dátum: 2017.06.04 15:06:19 »
Még annyit, hogy az a szomorú, hogy semmi előjele nem volt, hogy bármi baja lenne, és most is minden oké. Az alapjárat stabil, szépen jár, jól húz, annyi a fájdalom, hogy rettegek, hogy mikor nem fog beindulni, vagy esetleg megint leáll. A számítógépes műszere elég jónak tűnt, ki is nyomtatta a hiba lapot, azt mondta, ha esetleg baja lesz a papírt is vigyem a szakszervízbe és mutassam meg.

p2pp2p

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 21
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28821 Dátum: 2017.06.06 06:30:50 »
Szeretném kicseréltetni a váltóolajat.
2006 1.8vvti 5seb
Melyik az ajánlott márka?

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28822 Dátum: 2017.06.07 19:53:50 »
Különbözőek a tapasztalatok, szerintem a gyári se rossz. (Ami nyilván nem Toyota, hiszen a Toyota nem gyárt olajtermékeket, de per pillanat nem tudni, hogy mit takar a "gyári" megjelölés.)
music     

xpet

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 667
  • Auris 1.6 Luna 2008
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28823 Dátum: 2017.06.07 20:15:46 »
ESP? Vagyis japán autókban VSC (Electronic Stability Program, Vehicle Stability Control)
Az első generációs Aurisban ezek vannak, lehetnek:
ABS blokkolásgátló
BA fékaszisztens
EBD elektromos fékerőelosztó
VSC járműstabilitás vezérlő
TRC kipörgésgátló
Az utolsó kettő csak az Executive csomagban volt.

Deka

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1102
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28824 Dátum: 2017.06.12 13:50:18 »
250 :)

https://auto.jofogas.hu/vas/Toyota_Corolla_30_eves_66562565.htm#

hirdetésből feldobta az origo... pedig csak a tegnap esti f-1nek akartam utánanézni, mert teljesen kiesett a futam
'10 Avensis 1.8 Valvematic Wagon
'07 Yaris  1.8 TS

mardel

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 800
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28825 Dátum: 2017.06.13 11:06:11 »
sziasztok!


tegnap városban mentem egy 10 km-es távot. amikor leálltam, megfogtam a motorháztetőt, hogy meleg-e. középen éppencsak, vezetőoldali részen a sárvédő és motorháztető találkozásánál meleg volt, az anyósölés felőli részen jóval melegebb, és az anyósülés oldali sárvédő a kerék felett FORRÓ volt.
sosem néztem meg még így, nem tudom, hogy ez normális-e, de 10 km csúcsforgalom után???

tegnap voltam első betét- és tárcsacserén, de lehet nem függ ezzel össze a dolog

mi a véleményetek?
1.4 sol 2004

Deka

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1102
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28826 Dátum: 2017.06.13 12:54:06 »
sziasztok!

tegnap városban mentem egy 10 km-es távot. amikor leálltam, megfogtam a motorháztetőt, hogy meleg-e. középen éppencsak, vezetőoldali részen a sárvédő és motorháztető találkozásánál meleg volt, az anyósölés felőli részen jóval melegebb, és az anyósülés oldali sárvédő a kerék felett FORRÓ volt.
sosem néztem meg még így, nem tudom, hogy ez normális-e, de 10 km csúcsforgalom után???

tegnap voltam első betét- és tárcsacserén, de lehet nem függ ezzel össze a dolog
mi a véleményetek?

10 km alatt a víz és a blokk talán meleg az olaj fél-langy... a motorháztető és a sárvédőlemez max a napsütéstől forrósodik

Amennyiben a fékkel van gond, pl.: a betét a tárcsához ér, akkor az fog melegedni, esetleg a pluszban a felni közepe.
'10 Avensis 1.8 Valvematic Wagon
'07 Yaris  1.8 TS

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28827 Dátum: 2017.06.13 14:49:07 »
sziasztok!


tegnap városban mentem egy 10 km-es távot. amikor leálltam, megfogtam a motorháztetőt, hogy meleg-e. középen éppencsak, vezetőoldali részen a sárvédő és motorháztető találkozásánál meleg volt, az anyósölés felőli részen jóval melegebb, és az anyósülés oldali sárvédő a kerék felett FORRÓ volt.
sosem néztem meg még így, nem tudom, hogy ez normális-e, de 10 km csúcsforgalom után???

tegnap voltam első betét- és tárcsacserén, de lehet nem függ ezzel össze a dolog

mi a véleményetek?

Ha már nyitottad ki a géptetőt, akkor láthattad, hogy az anyósülés felőli oldalon van a motor, tehát ott termeli a hőt. Teljesen normális, hogy itt meleg.
Ahogy a kolléga említette, a féket a felninél tudod megnézni, hogy melegszik-e.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28828 Dátum: 2017.06.13 15:58:24 »
sziasztok!


tegnap városban mentem egy 10 km-es távot. amikor leálltam, megfogtam a motorháztetőt, hogy meleg-e. középen éppencsak, vezetőoldali részen a sárvédő és motorháztető találkozásánál meleg volt, az anyósölés felőli részen jóval melegebb, és az anyósülés oldali sárvédő a kerék felett FORRÓ volt.
sosem néztem meg még így, nem tudom, hogy ez normális-e, de 10 km csúcsforgalom után???

tegnap voltam első betét- és tárcsacserén, de lehet nem függ ezzel össze a dolog

mi a véleményetek?
á,mardel kolléga!! üdv!
nem lehet,h tul alacsony a corid hasmagassága anyós sárvédö oldalon és az aszfalt hője melegiti fel?
probál ugy közlekedni,h az az oldal mindig árnyékban legyen...majd a menetszél lehüti deresre.
[emoji7]
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Dömdödöm

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 21
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28829 Dátum: 2017.06.15 10:57:15 »
Sziasztok!
E12-es Corolla kombi vásárláson gondolkodunk és felmerült bennem egy kérdés, hogy melyik motor lenne a praktikusabb.
Az éves futás nem sok lenne kb. 15e km és inkább állna az autó, mint napi használat. Értem ez alatt, hogy nem napi szintű hétköznapi városi és hétvégente 5-600 km családlátogatásos utazás az, amit most előre látunk.
Ilyenkor jön az a válasz csípőből, hogy akkor benzines. De a régebbi d4d-s motoroknál nincs még részecskeszűrő, és emiatt akár a dízel is szóba jöhet.?
Jól gondolom, hogy lehet alternatíva számunkra a dízel vagy inkább maradjunk a bezinesnél, mert nem csak a részecskeszűrő okozhat bajt a sok állással, hanem pl. télen se fogunk elindulni vele?
Ha mégis jó, melyik évjárattól lenne már rossz nekünk a dízeles. Összességében melyik járna kevesebb problémával, költséggel? (fogyasztást és karbantartást együtt véve)
Benzinesből 2004-től nézelődünk az euro4 miatt, (meg a páromnak a függönylégzsák :) )
A segítséget, előre is köszi.