Az a baj szerintem, hogy errefelé az emberek jórésze "túl óvatosan" nyomja a gázpedált. Pl. a kéziváltós 1.8-as Verso esetén is, amikor használom a tempomatot, mondjuk pályán 6-osban, és valamilyen oknál fogva lassítanom kell, majd később a "RESUME" funkcióval azt kérem tőle, hogy álljon vissza a korábban beállított sebességre, akkor elég rendesen odatapos neki magától. Én saját lábammal nem nyomnék neki ekkorát 6-osban.
De ugyanígy mondjuk a rakparton is 70-80-as tempónál. És közben nem is kéri hogy váltsak lejjebb.
Valszeg a mérnökök ennél durvább használatra készítik elő a szerkezeteket, amit a tempomat ad, elvileg a kéne legyen a legalja...
Szvsz a CVT-nél is nyomni kell neki kegyetlenül, nem törődni a visítással, akkor meg menni fog. Lehet ilyen egyszerű az egész.