Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 5912593 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

adamf

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 21
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28620 Dátum: 2016.12.15 21:48:55 »
Sziasztok! Nemrég lettem boldog Corolla tulajdonos, és most az elmúlt héten megcsapta a fülem egy zörej. Gyorsan kiderítettem honnan jön.
A hátsó dönthető üléstámla rögzítőszerkezete elengedte magát, és most lötyög az ülésemben, tehát nem is rögzíti az ülést, pöccintésre előreborul a háttámla... A szerkezet egyben van a gombbal, szóval az nem tört le, hanem csak úgy fityeg az egész cucc..  :wacko: Mennyire lenne szerintetek nehéz meló szétkapni a támlát, aztán újra összerakni? Gőzöm sincs, hogy ezeket az üléskárpitokat milyen nehéz szépen visszahúzni.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10702
Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28621 Dátum: 2016.12.20 11:25:39 »
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

TCr

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 851
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28622 Dátum: 2016.12.20 16:07:04 »
Miért szidják ezt a CVT váltót?
Ennyire nehéz / nem lehet megszokni?

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10702
Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28623 Dátum: 2016.12.20 16:40:47 »
A teszt is írja, hogy az európai emberek nincsenek felkészülve rá - mert a finomságát tekintve nem érhet egy igazi Aut váltó nyomába sem.
Gondolom ahogy írták, a Hibridekre jellemző gyorsítás esetében üvöltő motor, nehezebben összehozható, hogy ne bólogasson a karosszéria váltásnál, meg egyéb apró kellemetlenségek lehetnek benne - amik persze megszokhatóak, de ezt a szerkezetet sosem szabad úgy kezelni, vagy úgy tekinteni rá, mint egy Aut váltós autóra.

Én anno próbáltam 1.6-os M/M váltós Corollát, és 1.8-as MMT váltós Corolla Versot. Tudom azóta csak javulhatott a szerkezet, meg az nem cvt volt, de abból a 2 autóból - ha nem is sírva - de igencsak keserű szájízzel szálltam ki a váltója miatt.  :hmmmm:
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.20 16:42:48 írta Xtrem »
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28624 Dátum: 2016.12.20 17:20:41 »
Lehet, hogy hülye vagyok hozzá, de milyen váltásnál bólogat? Nem az a CVT lényege, hogy nincs fokozat, ergo váltás sem?
music     

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10702
Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28625 Dátum: 2016.12.20 20:54:38 »
Én nem vezettem cvt-st, de mintha a tesztben is megemlítették volna.  :hmmmm:
Nekem az MMT-vel volt igencsak kellemetlen tapasztalatom ez ügyben, nem is egyszer...  :no:

Lexus RX400h-t, GS450h-t és Prius III-at vezetve nem volt bólogatás.
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.20 20:56:10 írta Xtrem »
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28626 Dátum: 2016.12.20 21:04:41 »
Igen, MMT-st én is tesztvezettem, az nagyon nem tetszett.
music     

Thomas1111

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 144
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28627 Dátum: 2016.12.27 14:27:38 »
Sziasztok!

Váltó olajat akartam venni nejem AURIS autójába. Kényes a váltó ezt már régebben tárgyaltuk,ezért  gyári olajban gondolkodtam.
Időm lévén ma délelőtt meglátogattam a Toyota dél pesti  Gyáli úti telepét. Állítólag itt  vásároltak többen is olajat.
Na most nem adtak közölték csak akkor tudok ott gyári olajat szerezni ha ott intézem a cseréjét.
Gyöngyösi Toyota szalonban Castrol az isten gyári olaj nincs.

 Toyota Gear Oil LV 75W  MT erre lenne szükségem 2 liter. Valaki tudna szerezni esetleg segíteni a beszerzésében?


mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28628 Dátum: 2016.12.28 22:23:37 »
Toyota Gear Oil LV 75W  MT erre lenne szükségem 2 liter. Valaki tudna szerezni esetleg segíteni a beszerzésében?
Unixnál kérdezd meg!
Egyébként a Toyota Mayernél Budakeszin biztosan adnak el külön is, de érdemes még megkérdezni a Reálszisztémánál és úgytudom a Váci uti Supernél is adnak el külön.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

Deka

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1104
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28629 Dátum: 2016.12.29 10:29:35 »
'10 Avensis 1.8 Valvematic Wagon
'07 Yaris  1.8 TS

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10702
Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28630 Dátum: 2016.12.29 10:43:21 »
No igen, eljutottunk oda, hogy ez a Corolla szinte már akkora, mint a T25-ös Avensis Sedan volt.
Az 4630 mm hosszú és 1760 mm széles volt, ez meg 4620 mm és 1775 mm (katalógus szerint).
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28631 Dátum: 2016.12.29 13:33:03 »
Teljesen korrekt, objektív teszt...  :yes:

A dedikált fokozatokkal rendelkező CVT-re kíváncsi lennék, jó megoldásnak tűnik.  :yes:

t.andr

  • Vendég
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28632 Dátum: 2016.12.30 19:04:29 »
Sziasztok! A két ünnep között boldog tulajdonosa lettem egy Corollának, kis 1.4-es 4ZZ, szomszéd néni által megkímélt (én vagyok a második tulaj), nincs benne 100 000 km sem még, úgyhogy ez volt A vétel :)

https://drive.google.com/file/d/0B4Z22Jk0taqLeDlsOWFRZVJNWVk/view?usp=sharing

Nekem elsőre az volt a furcsa, hogy bemelegedett motor után 500 környékén, de inkább talán még alatta is van az alapjárat, ami nekem nagyon kevés. Esetleg vannak tapasztalatok, hogy mi okozhatja ezt? Persze jövőhéten az olajcsere mellé kap új gyertyákat, illetve egy fojtószelep-tisztítást is, na meg még ki is kell kormolni, mivel eddig nem nagyon volt 3-4 ezer fölé pörgetve.

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28633 Dátum: 2016.12.30 19:41:53 »
Sziasztok! A két ünnep között boldog tulajdonosa lettem egy Corollának, kis 1.4-es 4ZZ, szomszéd néni által megkímélt (én vagyok a második tulaj), nincs benne 100 000 km sem még, úgyhogy ez volt A vétel :)

https://drive.google.com/file/d/0B4Z22Jk0taqLeDlsOWFRZVJNWVk/view?usp=sharing

Nekem elsőre az volt a furcsa, hogy bemelegedett motor után 500 környékén, de inkább talán még alatta is van az alapjárat, ami nekem nagyon kevés. Esetleg vannak tapasztalatok, hogy mi okozhatja ezt? Persze jövőhéten az olajcsere mellé kap új gyertyákat, illetve egy fojtószelep-tisztítást is, na meg még ki is kell kormolni, mivel eddig nem nagyon volt 3-4 ezer fölé pörgetve.
Jók ezek az idősbácsi autót :D
Nálm most egy 98-as F Astra van kölcsönben, full fapad, még szervó sincs benne, de 85e km-t futott. Szerintem most látta először a 110-130-as tempót :D
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9522
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28634 Dátum: 2016.12.30 20:04:42 »
Az a baj szerintem, hogy errefelé az emberek jórésze "túl óvatosan" nyomja a gázpedált. Pl. a kéziváltós 1.8-as Verso esetén is, amikor használom a tempomatot, mondjuk pályán 6-osban, és valamilyen oknál fogva lassítanom kell, majd később a "RESUME" funkcióval azt kérem tőle, hogy álljon vissza a korábban beállított sebességre, akkor elég rendesen odatapos neki magától. Én saját lábammal nem nyomnék neki ekkorát 6-osban.
De ugyanígy mondjuk a rakparton is 70-80-as tempónál. És közben nem is kéri hogy váltsak lejjebb.
Valszeg a mérnökök ennél durvább használatra készítik elő a szerkezeteket, amit a tempomat ad, elvileg a kéne legyen a legalja...

Szvsz a CVT-nél is nyomni kell neki kegyetlenül, nem törődni a visítással, akkor meg menni fog. Lehet ilyen egyszerű az egész.