Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 6029199 alkalommal)

0 Felhasználó és 28 vendég van a témában

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28140 Dátum: 2016.05.25 21:20:15 »
sziasztok! elkészült az autóm! sajnos igazad volt, az injektor volt a felelős a megtorpanásért! Igaz én a felújítást választottam, mert az autósboltok illetve a szervíz 600. ezer +munkadíjjal kecsegtettek! Garanciális a felújítás, remélem nem lesz vele baj!
Szia!
Elnézést, nem bántóilag írom, de jó látom dízel autód van. Akkor porlasztócsúcs. Injektor a benzinesben van.

És ha benyát tankó', akkó' mi van?? Nehogymá' a felhasználó figyejjen minderre! ::) :tt2: :whistling: :D :flowers:
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

devfeco85

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28141 Dátum: 2016.05.26 05:03:18 »
Bocs!első dieselem!mindenhol injektort írtak,valamint a javítási számlán is ez szerepel!

fezso

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 397
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28142 Dátum: 2016.05.26 11:51:20 »
Bocs!első dieselem!mindenhol injektort írtak,valamint a javítási számlán is ez szerepel!
és mennyi lett a végeredmény?

Kalmi

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 818
  • Corolla 1.3 XLI HB 1994
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28143 Dátum: 2016.05.26 18:13:21 »
Bocs!első dieselem!mindenhol injektort írtak,valamint a javítási számlán is ez szerepel!
Gondolom azért, mert a befecskendező szelep és a porlasztócsúcs egybe van építve. Mármint ezek egy alkatrésznek a részei. :)

(Az adagolós dízelnél külön van a porlasztócsúcs. A PDTDI-nél pedig a "magasnyomású pumpa" is egybe van építve a befecskendezőszeleppel és a porlasztócsúccsal.)

devfeco85

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28144 Dátum: 2016.05.26 19:50:08 »
240.000 ft munkadíjjal együtt!

devfeco85

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28145 Dátum: 2016.05.26 19:52:25 »
Köszönöm Kalmi! soha nem értettema különbséget! így már tisztább a dolog!

Mano79

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 8
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28146 Dátum: 2016.05.30 10:29:20 »
Sziasztok! Olyan kerdesem lenne... 94es Corollamhoz szereztem egy masik, ugyanolyan mocit, 4efe. Ha ez kerul bele, papirugyileg mi a teendom? Mert valakitol ugy hallottam, hogy nem kell semmilyen papiroztatas ha megegyezo motorra cserelem. Varom mielobbi valaszotokat.

gralex

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 79
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28147 Dátum: 2016.05.30 12:49:34 »
Sziasztok! Olyan kerdesem lenne... 94es Corollamhoz szereztem egy masik, ugyanolyan mocit, 4efe. Ha ez kerul bele, papirugyileg mi a teendom? Mert valakitol ugy hallottam, hogy nem kell semmilyen papiroztatas ha megegyezo motorra cserelem. Varom mielobbi valaszotokat.

Nézd meg a forgalmidat. Ha a forgalmiban csak a 4efe motorkód van bejegyezve, és nincs hosszabb motorszám, valamint az új motoron is csak ennyi látszik, akkor nincs mit papírozni értelemszerűen.

G86

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1489
    • Hypermiler Gábor Jóska Ódala.
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28148 Dátum: 2016.06.01 20:55:38 »
Sziasztok! Nyest ellen tud valaki használható megoldást? Én már sokmindent próbáltam, de a k. életbe. nincs éjszaka, mikor nem mászná meg az autómat! Bemegy ez a motortérbe is, ott vannak a nyomai, sőt, a műanyag burkolatra is ráhugyozott, a tűzfalon lévő borítást megrágta. Tudom viccesen fog hangzani de végső elkeseredésemben azt is próbáltam már, hogy körbelocsolom a kocsi környékét a hugyommal, meg egy tálkába aláteszem, de nem használ a világon semmit.

Képeket láthattok róla lenti linken, a nyesttől mocskos és általa meglocsolt motorvédő burkolatról, a tűzfalnál lévő rágásról, valamint cseréltem lengéscsillapító porvédőket, mert bezony kikorhadtak már. Ez az 1 valódi baja van 11 éves korára, 175.000 km-rel a háta mögött. Ugye nem sok?
Viszont a képeken látszik, hogy a toronycsapágy alatt lévő tömítés sem jó már. Erre van valakinek valami megoldása? Ugyanis ahogy néztem utángyártottban csak toronycsapágy készlettel együtt kapható, külön a porvédő tömítés nem.

https://drive.google.com/folderview?id=0B26w5ftdPz8lS2I2SlZQSkxVVTg&usp=sharing
« Utoljára szerkesztve: 2016.06.01 21:02:53 írta G86 »
                                                                                                                                                   

Kalmi

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 818
  • Corolla 1.3 XLI HB 1994
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28149 Dátum: 2016.06.02 06:55:11 »
Viszont a képeken látszik, hogy a toronycsapágy alatt lévő tömítés sem jó már. Erre van valakinek valami megoldása? Ugyanis ahogy néztem utángyártottban csak toronycsapágy készlettel együtt kapható, külön a porvédő tömítés nem.
üdv,

Megpróbálhatod a gyári alkatrész beszerzését. (az E10-hez tudtam rendelni külön porvédőt. 1600Ft/db)
B verzió, kivágni valami alkalmas anyagból, ami nem tudom mi lenne.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26345
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28150 Dátum: 2016.06.02 11:29:19 »
Sziasztok! Nyest ellen tud valaki használható megoldást? Én már sokmindent próbáltam, de a k. életbe. nincs éjszaka, mikor nem mászná meg az autómat! Bemegy ez a motortérbe is, ott vannak a nyomai, sőt, a műanyag burkolatra is ráhugyozott, a tűzfalon lévő borítást megrágta. Tudom viccesen fog hangzani de végső elkeseredésemben azt is próbáltam már, hogy körbelocsolom a kocsi környékét a hugyommal, meg egy tálkába aláteszem, de nem használ a világon semmit.
Kis zacskóban kutyaszőr. Még mindig ez a leghatékonyabb...
music     

Duke

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 54
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28151 Dátum: 2016.06.02 12:32:58 »
Kis zacskóban kutyaszőr.
Persze nem légmentes műanyag zacsiban.  ;)

Tom82

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28152 Dátum: 2016.06.03 12:31:37 »
Sziasztok! Szeretném a hozzáértők segítségét kérni: nagy valószínűséggel csapágyas lett a váltóm. (01AC50 - 1.6 vvti, 2005-ös) A kuplung már csere érett volt egy ideje, kicsit elodáztam, nem tett jót a váltónak, el is jutottunk oda, hogy menet közben most már hallható. Az autó amúgy jön-megy, de jó lenne rendbe tenni.
Javítással kapcsolatban mit tanácsoltok? Megéri szétszedetni és keresni a hibát? Egy bp-i helyen érdeklődtem, ott a javítást 70 e. körülire mondták, akivel beszéltem, egyből azt mondta: tudja, miről van szó, két csapágyat kell cserélni. Valaki esetleg ismeri ezt a konkrét hibát, és hogy melyik két csapágy?
Vagy keressek inkább egy bontottat? Van valakinek megbízható forrása? Azt is olvastam valakinél, hogy megoldás lehet más típusú váltó is, lehet ezekkel legózni. A C52 a Verso-é talán, csak a féltengely fogszáma más (20 vs 23), de a belseje ugyanaz. Merre induljak el? Kinél érdeklődjek?

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28153 Dátum: 2016.06.03 14:47:15 »
Sziasztok! Szeretném a hozzáértők segítségét kérni: nagy valószínűséggel csapágyas lett a váltóm. (01AC50 - 1.6 vvti, 2005-ös) A kuplung már csere érett volt egy ideje, kicsit elodáztam, nem tett jót a váltónak, el is jutottunk oda, hogy menet közben most már hallható. Az autó amúgy jön-megy, de jó lenne rendbe tenni.
Javítással kapcsolatban mit tanácsoltok? Megéri szétszedetni és keresni a hibát? Egy bp-i helyen érdeklődtem, ott a javítást 70 e. körülire mondták, akivel beszéltem, egyből azt mondta: tudja, miről van szó, két csapágyat kell cserélni. Valaki esetleg ismeri ezt a konkrét hibát, és hogy melyik két csapágy?
Vagy keressek inkább egy bontottat? Van valakinek megbízható forrása? Azt is olvastam valakinél, hogy megoldás lehet más típusú váltó is, lehet ezekkel legózni. A C52 a Verso-é talán, csak a féltengely fogszáma más (20 vs 23), de a belseje ugyanaz. Merre induljak el? Kinél érdeklődjek?
Szeirntem akkor jársz a legjobban, ha felkeresed a budapesti ToyoTeamGarage műhelyt. Ott a srácok igen nagy tapasztalattal rendelkeznek Toyoták/Lexusok terén, biztos tudnak segíteni. Van is itt a fórumon saját topicjuk, az abban található email címre kell nekik írni.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #28154 Dátum: 2016.06.03 19:28:00 »
Sziasztok! Szeretném a hozzáértők segítségét kérni: nagy valószínűséggel csapágyas lett a váltóm. (01AC50 - 1.6 vvti, 2005-ös) A kuplung már csere érett volt egy ideje, kicsit elodáztam, nem tett jót a váltónak, el is jutottunk oda, hogy menet közben most már hallható. Az autó amúgy jön-megy, de jó lenne rendbe tenni.
Javítással kapcsolatban mit tanácsoltok? Megéri szétszedetni és keresni a hibát? Egy bp-i helyen érdeklődtem, ott a javítást 70 e. körülire mondták, akivel beszéltem, egyből azt mondta: tudja, miről van szó, két csapágyat kell cserélni. Valaki esetleg ismeri ezt a konkrét hibát, és hogy melyik két csapágy?
Vagy keressek inkább egy bontottat? Van valakinek megbízható forrása? Azt is olvastam valakinél, hogy megoldás lehet más típusú váltó is, lehet ezekkel legózni. A C52 a Verso-é talán, csak a féltengely fogszáma más (20 vs 23), de a belseje ugyanaz. Merre induljak el? Kinél érdeklődjek?
30volt anno nekem is a csapagy, a helyedben nem kinlodnek a versoeval, mert a lendkerek is mas tudtommal.
Illetve a valto haz kulso reszet kell csak leszedni otodik volt nekem csapagyas, ezt celszeru kupplungozaskor cserelni, mert kulon nincs csapagyhaz, az ontveny maga az. Vagyis ha el tud forogni kuka.
Amugy a 70 ezer realis ar, nekem ennyi volt szakszervizbe es garival es gyari toyota csapagyakkal.
Kb annyiba volt nekem is.
Olajat is csereltess, es mihamarabb csinaltasd meg, mert igy menni nem szabad vele, mert kuka lesz a valto.
Konrád