Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 6039984 alkalommal)

0 Felhasználó és 12 vendég van a témában

Tibi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 20
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26685 Dátum: 2015.02.18 06:54:56 »
Tibi!
Biztosan hallottad már, hogy a csúszkán lévő hosszúkás /tehát nem körgyűrű/ karmantyú érzékenyen reagál (megdagad), ha nem szilikon bázisú zsírral kenik. Ettől simán szorulhat a csúszka.
De akár a dugattyún (nem ok nélkül) megjelenő rozsda folt is képes a dugót kint tartani, a működtetett pozícióban.

Ma lesz egy kis idom, majd probalkozom meg vele, megjobban szetszedek mindent, letakaritok, zsirozok, megjaratok, aztan meglatjuk mi lesz. Amugy lampaimat is polirozom ma egy ujfajta cuccal, majd arrol is beszamolok. Koszi a valaszt!

TCr

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 851
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26686 Dátum: 2015.02.18 15:15:31 »
Lehetséges-e az, hogy üzemanyag nyomásszabályozó szelep csere után 2-3 decit emelkedett a fogyasztás?
Nem érzem úgy, hogy hosszabb lenne a lábam azóta.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23134
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26687 Dátum: 2015.02.18 15:20:44 »
A környezeti hőmérséklet változása miatt nagyobb a kockázat, nem hiszem, hogy rá lehet fogni ennyi eltérést bármilyen alkatrészre.

Használd az autót, örülj, ha nincs vele egyéb gond és majd, ha jönnek a 10-en fokok, akkor nézz fogyasztást, mert akkor már be kell, hogy álljon a típusnak és motorizáltságának megfelelően.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

andras69

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1142
  • T22 Avensis 1.6 Vvt-i, BMW E46 320D
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26688 Dátum: 2015.02.18 15:55:29 »
Lehetséges-e az, hogy üzemanyag nyomásszabályozó szelep csere után 2-3 decit emelkedett a fogyasztás?
Nem érzem úgy, hogy hosszabb lenne a lábam azóta.

"Tuningolni" is szoktak úgy, hogy emelik az üzemanyagnyomást, így több lesz a  a befecskendezett mennyiség. Gondolom ez a fogyasztást is emeli( mint minden tuning). Nálad a fogyasztás növekedés minimális. Tehát lehet, hogy ahogy bepi81 írja, csak a hideg miatt van. De lehet, hogy a szelep minimálisan nagyobb nyomást tart, mint a régi, ez is növelheti picit a fogyasztást. Nem megy jobban a kocsi mint a régi szeleppel?
Persze részemről ez "csak" elméleti megközelítés... :otlet:
Unokáink úgy fognak nézni a belsőégésű motorra, mint mi a gőzgépre.

TCr

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 851
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26689 Dátum: 2015.02.18 17:01:09 »
Talán leheletnyit jobban megy, de azt gondoltam ez egyfajta placebo.

Bepi: persze, hogy örülök, csak észrevettem az eltérést az átlag fogyasztásmérőn és érdekel, hogy mi történik az autómmal. :)

Tibi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 20
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26690 Dátum: 2015.02.18 17:29:53 »
A fék (egyelőre) nem lett jobb, de a lámpám legalább normálisan néz ki. :)

TCr

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 851
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26691 Dátum: 2015.02.18 17:36:39 »
Hol csináltattad, mennyi idő volt és mennyibe került? :)

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26692 Dátum: 2015.02.18 19:00:24 »
Hol csináltattad, mennyi idő volt és mennyibe került? :)

Hát hun, mikor eztet írjaja Tibi.
Ma lesz egy kis idom, majd probalkozom meg vele, megjobban szetszedek mindent, letakaritok, zsirozok, megjaratok, aztan meglatjuk mi lesz. Amugy lampaimat is polirozom ma egy ujfajta cuccal, majd arrol is beszamolok. Koszi a valaszt!
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

TCr

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 851
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26693 Dátum: 2015.02.18 19:56:37 »
Figyelmetlen voltam, köszi.

Tibi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 20
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26694 Dátum: 2015.02.18 20:08:36 »
Hol csináltattad, mennyi idő volt és mennyibe került? :)

Itthon csináltam, max 1 órát szórakoztam a 2 lámpával összesen, és ennyibe került (ezzel a cuccal csináltam):
http://www.ebay.co.uk/itm/3M-Headlight-Restoration-Kit-to-Restore-Dull-Faded-Discoloured-Headlights-/321630012625?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item4ae2a484d1

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26695 Dátum: 2015.02.18 21:03:19 »
Itthon csináltam, max 1 órát szórakoztam a 2 lámpával összesen, és ennyibe került (ezzel a cuccal csináltam):
http://www.ebay.co.uk/itm/3M-Headlight-Restoration-Kit-to-Restore-Dull-Faded-Discoloured-Headlights-/321630012625?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item4ae2a484d1
Mesélj róla, hogy működik?
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

Tibi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 20
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26696 Dátum: 2015.02.18 21:53:12 »
Mesélj róla, hogy működik?

Kapsz egy kis csomagot, amiben van egy furoba foghathato adapter tepozaras veggel. A tepozar segitsegevel 3 kulonbozo durvasagu csiszolo korongot es egy polirszivacsot tudsz felrakni ra. Vegigmesz a lampaburan a csiszolokorongokkal, ertelemszeruen kezdve a durvabbal, majd a kozepessel es a finommal is, es a vegen felrakod a szivacsos korongot, raksz egy kis polir-kremet (ez is mellekelve van) a lampakra es fepolirozod oket. Erdemes elegge korbemaszkolni mindent a lampak korul hogy veletlen se csiszold meg a fenyezest (jobban mint en tettem, mert egy helyen sikerult megkaristolnom a festest is), maszkolo szalag is jon a csomagban.
Vegeredmenyben csodat nem kell varni, nem lesz olyan mintegy zsir-uj lampa, de amint latod a kepen, nagyon sokat segit a behomalyosodott muanyagon.

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26697 Dátum: 2015.02.19 22:13:05 »
Kapsz egy kis csomagot, amiben van egy furoba foghathato adapter tepozaras veggel. A tepozar segitsegevel 3 kulonbozo durvasagu csiszolo korongot es egy polirszivacsot tudsz felrakni ra. Vegigmesz a lampaburan a csiszolokorongokkal, ertelemszeruen kezdve a durvabbal, majd a kozepessel es a finommal is, es a vegen felrakod a szivacsos korongot, raksz egy kis polir-kremet (ez is mellekelve van) a lampakra es fepolirozod oket. Erdemes elegge korbemaszkolni mindent a lampak korul hogy veletlen se csiszold meg a fenyezest (jobban mint en tettem, mert egy helyen sikerult megkaristolnom a festest is), maszkolo szalag is jon a csomagban.
Vegeredmenyben csodat nem kell varni, nem lesz olyan mintegy zsir-uj lampa, de amint latod a kepen, nagyon sokat segit a behomalyosodott muanyagon.
Köszi! Lehet, hogy megrendelem, és akkor megcsinálom magamnak. Tavasszal úgyis rá akarok szánni egy teljes szombatot az autó takarítására.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

Tibi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 20
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26698 Dátum: 2015.02.20 15:02:02 »
Van még valakinek itt 2.0 D4D Corollája, úgy nézem elég ritka motor ez ebben a típusban? Lenne hozzá pár kérdésem.

david789

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 8
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26699 Dátum: 2015.02.21 17:58:31 »
Sziasztok!

Van egy 2005-ös digit klímás Corollám. Az lenne vele kapcsolatosan a kérdésem, hogy amikor a hőfokot leveszem teljesen hidegre és rányomom a klímát akkor kéne mennie a klíma kompresszornak amikor a külső hőmérséklet 10-12 fok?
Csak azért kérdezem mert az autó fordulatszáma meg sem moccan a kapcsolástól, a céges autónál ami manuális klímás ott meg azonnal kileng a fordulatszám és érezni, hogy bekapcsolt a klíma kompresszor.
Nálatok hogyan reagál az autó a klíma bekapcsolására akár például amikor télen a párát fújjátok le az ablakról?

Válaszotokat köszönöm!