Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 6039894 alkalommal)

0 Felhasználó és 17 vendég van a témában

ilias

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 316
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26670 Dátum: 2015.02.13 15:30:12 »

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23134
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26671 Dátum: 2015.02.13 16:03:56 »

Ez jó hír!  :clap:
A gyújtás ráadásakor azért világít, ugye?
Alattomos, de jogos kérdés. [emoji6][emoji2]
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

ilias

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 316
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26672 Dátum: 2015.02.13 17:47:01 »
Alattomos, de jogos kérdés. [emoji6][emoji2]
Jó pár évvel ezelőtt, az egyik haveromnál úgy oldották meg okosban a töltésjelzőt (ami mindíg világított), hogy rákötötték az olajnyomás ellenörző lámpára. :D Jó időbe telt, mire megtalálták, hogy miért  "jó" a kontroll lámpa, de rohad le egyfolytában.

De Tcr cartárs esetében nem gondoltam ilyenre, csak poén volt.  :flowers:

TCr

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 851
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26673 Dátum: 2015.02.13 18:17:32 »
Értettem én a poént.  ;)

ilias

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 316
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26674 Dátum: 2015.02.13 19:30:10 »

boci és pipi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 232
  • Mozdonyvezetö
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26675 Dátum: 2015.02.13 22:26:59 »
Jó pár évvel ezelőtt, az egyik haveromnál úgy oldották meg okosban a töltésjelzőt (ami mindíg világított), hogy rákötötték az olajnyomás ellenörző lámpára. :D Jó időbe telt, mire megtalálták, hogy miért  "jó" a kontroll lámpa, de rohad le egyfolytában.

De Tcr cartárs esetében nem gondoltam ilyenre, csak poén volt.  :flowers:
Ügyes...nagyon ügyes! [emoji41]

Tibi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 20
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26676 Dátum: 2015.02.14 06:07:39 »
Hali!
1 fontos és 1 kevésbé fontos kérdésem volna hozzátok. :)
1: ez a fontos, tud valaki valami okos megoldást a hátsó fékek "beragadására"?
Új fékbetétek, tárcsa még bőven jó, szétszedtem, megmozgattam, olajoztam a
mozgó alkatrészeket, mégis kicsit fékeznek a hátsó kerekek ha nem nyomom a
féket (se kézit nem használom épp). Kissebb lejtőn, emelkedőn el sem gurul
a kocsi, és akárhányszor megállok, kiszállok, égett fék szaguk van és szinte forróak
a hátsó kerekek. Elég idegesítő...
2: lehet hogy ez "csak ilyen", de 5. sebességben 80 km/h alatt ha rálépek a gázra
rángat a lelkem amig el nem éri a 80-at. Ez normális?

Köszi a válaszokat!
Corolla 2.0 D4D 2004 116 pacis
Valaki? :(

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26677 Dátum: 2015.02.14 07:51:57 »
Valaki? :(
Mondom az ..... Tibi!
1, A féknyereg csúszkáit és a kézifék működtető mechanikai alkatrészek érintett pontjait is újra kell kenni, a megfelelő zsirral. A féktárcsa vállasságát is meg kell szüntetni. A fékbetétet is le kell törni, megfelelő mértékben és eszközzel. Mögtötted?
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

ilias

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 316
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26678 Dátum: 2015.02.14 08:15:36 »
Értettem én a poént.  ;)
Én is értem a viccet, csak nem szeretem.  [rohog]

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26679 Dátum: 2015.02.14 11:10:14 »
Mondom az ..... Tibi!
1, A féknyereg csúszkáit és a kézifék működtető mechanikai alkatrészek érintett pontjait is újra kell kenni, a megfelelő zsirral. A féktárcsa vállasságát is meg kell szüntetni. A fékbetétet is le kell törni, megfelelő mértékben és eszközzel. Mögtötted?
té csak a saját válladat elenőrizd klímakommandós!!!;)
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

NoName

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 204
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26680 Dátum: 2015.02.14 19:28:18 »
Valaki? :(

Céges aurisnál volt olyan hogy beragadt a fék. Folyamatosan fogott. Ki kellett cserélni.

Tibi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 20
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26681 Dátum: 2015.02.16 00:34:20 »
Mondom az ..... Tibi!
1, A féknyereg csúszkáit és a kézifék működtető mechanikai alkatrészek érintett pontjait is újra kell kenni, a megfelelő zsirral. A féktárcsa vállasságát is meg kell szüntetni. A fékbetétet is le kell törni, megfelelő mértékben és eszközzel. Mögtötted?

Köszi a választ.
A féknyereg csúszkái lezsírozva, tárcsán 0 váll, zsír új betétek, kéziféket kikötöttem (próbakör erejéig), mégis "ragad"... Lehet hogy komplett új nyereg lesz belőle. :(

andras69

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1142
  • T22 Avensis 1.6 Vvt-i, BMW E46 320D
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26682 Dátum: 2015.02.16 16:30:30 »
Köszi a választ.
A féknyereg csúszkái lezsírozva, tárcsán 0 váll, zsír új betétek, kéziféket kikötöttem (próbakör erejéig), mégis "ragad"... Lehet hogy komplett új nyereg lesz belőle. :(

Lehet, hogy a gumi fékcső eldugult és nem engedi rendesen vissza a fékfolyadékot. Lehet, hogy a dugattyú szorul a féknyeregben. Lehet, hogy az úszó csap(ha olyan) szorul.
Féknyeregnek egyébként mi baja lehet, azonkívül, hogy berohadt a munkahenger(nálad ez nem lehet), vagy folyik(tömítéscsere), vagy kissé szorul(csiszol, megjárat)...

Innen a fotelből... :innocent: :surrender:
Unokáink úgy fognak nézni a belsőégésű motorra, mint mi a gőzgépre.

andras69

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1142
  • T22 Avensis 1.6 Vvt-i, BMW E46 320D
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26683 Dátum: 2015.02.16 16:32:11 »
Céges aurisnál volt olyan hogy beragadt a fék. Folyamatosan fogott. Ki kellett cserélni.

Konkrétan mit kellett kicserélni?
Unokáink úgy fognak nézni a belsőégésű motorra, mint mi a gőzgépre.

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26684 Dátum: 2015.02.16 18:19:46 »
Köszi a választ.
A féknyereg csúszkái lezsírozva, tárcsán 0 váll, zsír új betétek, kéziféket kikötöttem (próbakör erejéig), mégis "ragad"... Lehet hogy komplett új nyereg lesz belőle. :(

Tibi!
Biztosan hallottad már, hogy a csúszkán lévő hosszúkás /tehát nem körgyűrű/ karmantyú érzékenyen reagál (megdagad), ha nem szilikon bázisú zsírral kenik. Ettől simán szorulhat a csúszka.
De akár a dugattyún (nem ok nélkül) megjelenő rozsda folt is képes a dugót kint tartani, a működtetett pozícióban.
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu