Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 6032932 alkalommal)

0 Felhasználó és 9 vendég van a témában

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26595 Dátum: 2015.01.31 12:05:54 »
Ennyire azért ne nézz madárnak, hogy nem tudok különbséget tenni a hajtásláncban meglévő és az úttest-kerék viszonylatban keletkező jelenségek között ;)
A véleményemet írtam, és nem vizsgálom-(tam), hogy leszen e ettől tallu rajtad v. sem. ;)Mindezt aközben, hogy feltételezéseimet írtam le, nem pedig megállapításomat.(meglévő )! ;) ;) ;) ;)
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

boci és pipi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 232
  • Mozdonyvezetö
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26596 Dátum: 2015.01.31 12:34:37 »
Urak!Egy kis segitséget kérnék!Akinek Corollája van (3-ill.4zz) nézze már meg nekem a hideg reggeli inditási fordulatát.Ezalatt azt értem,hogy milyen fordulatszámmal indit (nekem olyan 2400rpm.) és milyen fordulatra áll be onnan (ez nekem 1700-1800rpm).Ha esetleg egy videót csinálnátok,azt mégjobban megköszönném! :-)

espero1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1483
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26597 Dátum: 2015.01.31 16:08:50 »
Az én Corollàm mindig mélygaràzsban van, ahol àlatalàban 8 - 10 °C van még nagy hidegekben is.

Igy nàlam indulàsnàl olyan 1200-ra megy fel, és utàna elég hamar visszaàll a stabil 600-700 fordulatra.

Az biztos sokat szàmit, hogy mennyi ideig àll hidegben az auto az inditàs elött és mekkora hidegben.
E12 Corolla HB 2005 ; 1.6l 110 VVTi ; angol szerelés, 5 ajtos

boci és pipi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 232
  • Mozdonyvezetö
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26598 Dátum: 2015.01.31 16:33:50 »
Az én Corollàm mindig mélygaràzsban van, ahol àlatalàban 8 - 10 °C van még nagy hidegekben is.

Igy nàlam indulàsnàl olyan 1200-ra megy fel, és utàna elég hamar visszaàll a stabil 600-700 fordulatra.

Az biztos sokat szàmit, hogy mennyi ideig àll hidegben az auto az inditàs elött és mekkora hidegben.
Én mondjuk a holnap reggeli indulásra lennék kiváncsi.Amikor 0 -1 fok,vagy hidegebb van!

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26599 Dátum: 2015.01.31 17:01:45 »
Én mondjuk a holnap reggeli indulásra lennék kiváncsi.Amikor 0 -1 fok,vagy hidegebb van!

Ma délutáni indítás, 4-5 fok: indításkor 2000ig felmegy, majd 1-2 sec után visszaáll 1400-500ra.

boci és pipi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 232
  • Mozdonyvezetö
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26600 Dátum: 2015.01.31 18:25:10 »
Ma délutáni indítás, 4-5 fok: indításkor 2000ig felmegy, majd 1-2 sec után visszaáll 1400-500ra.
Na,ez már jobb.Mióta állt a motorja?

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26601 Dátum: 2015.01.31 21:05:32 »
Na,ez már jobb.Mióta állt a motorja?

Pár napja :)

boci és pipi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 232
  • Mozdonyvezetö
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26602 Dátum: 2015.01.31 22:24:01 »
Pár napja :)
Az jó.Kösz![emoji4]

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26603 Dátum: 2015.01.31 22:26:20 »
Ma délutáni indítás, 4-5 fok: indításkor 2000ig felmegy, majd 1-2 sec után visszaáll 1400-500ra.
Nálam is pont ilyen.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

ilias

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 316
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26604 Dátum: 2015.02.01 15:59:24 »
A párás időjárásra nem esküdnék.
Elképzelhető párakicsapódás a kuplungtárcsán?

Josh30

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 42
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26605 Dátum: 2015.02.01 18:22:26 »
Én mondjuk a holnap reggeli indulásra lennék kiváncsi.Amikor 0 -1 fok,vagy hidegebb van!

Egy nap állás után (féltető alatt áll, így 1 fok körül volt) nekem is 2000-rel indul, majd viszaesik 1400-1600 körülre, aztán idővel szépen le 800 körülre üzemmeleg motornál.

Érdekes, hogy az eddig használt Envi benzinnel ezek az értékek 2200 és 1800 körül voltak. Most egy ideje MM95-öt tankolok, ez adja az alacsonyabb értékeket. A meleg alapjárat ugyanaz maradt. Ami még feltűnt: fogyasztásban nemigen van különbség,  viszont a MM95-tel nagyon sokkal csendesebb és simább a motor járása...

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26606 Dátum: 2015.02.01 18:25:37 »
Én mondjuk a holnap reggeli indulásra lennék kiváncsi.Amikor 0 -1 fok,vagy hidegebb van!

Ma reggeli indítás, -1 fok, 2000ig felpörög, kicsit tovább tartja ott, majd 1200 körülire áll vissza.

ilias

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 316
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26607 Dátum: 2015.02.01 19:39:57 »
Nálam, motor beindít, 4-5 másodpercig 2000 körüli fordulat, utána 1400 körülre esik le. Kitolatok a garázsból gáz nélkül, csak kuplunggal. Amikor kiérek (kb. 15 méter), leesik 1000-re. Ha kell igazgatni a kocsit, akkor már kell neki gáz. Kuplung kinyomása után megint 1400 körül kolbászol a fordulat egy ideig, majd szép lassan lemegy megint.

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26608 Dátum: 2015.02.01 21:46:55 »
Nem is tudtam, hogy volt olyan E12-es Corolla, aminek bézs volt az ajtókárpitja. Ma láttam, hogy pakoltak ki egy példányból és láttam, hogy bézsszínű volt az ajtókárpitja, az egész. Elég jól nézett ki  ::) .
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26609 Dátum: 2015.02.01 22:38:19 »
Nem is tudtam, hogy volt olyan E12-es Corolla, aminek bézs volt az ajtókárpitja. Ma láttam, hogy pakoltak ki egy példányból és láttam, hogy bézsszínű volt az ajtókárpitja, az egész. Elég jól nézett ki  ::) .
Én is láttam egyet tegnap: bézs ülés, bézs belső, bordó kasztni. E12 kombájn volt. Sajnos E12 :(
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer