A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
Ezt a hatlapnál kell megfogni, azért van rajta, ahogy látom Hengst házas, arra 32-es kulcs/dugó kell.
melyik az az lsc szelep?
jah.és a fojtószelep tiszta?
Beszívott levegő hőmérő, légtömegmérő?
Az a bizonyos ISC szelep leszerelhető a fojtószelepházról gondolom.Carinánál ez az alapjárati léptetőmotor. Ott ha ez koszos, akkor nem megy le az alapjárat.A fojtószelepben az ISC fölött levő levő járatokat is jól kipucoltad akkor?Próbáltál fals levegőre keresni? A szívósornál érdemes lenne.
Mindegy, mivel, csak átjárható legyen, ami kell.Hidegben nagyobbak a hézagok, bemelegedve letömít.Fújjál a szívósorhoz, vákuumcsövekhez féktisztítót porlasztós fejjel.Ha felmegy az alapjárat, ott a gond.Kontaktusokat megnézni sem árt.
K16RU-11 ? Már januárban is volt ilyen? Már új, de rossz gyertyával is találkoztam.Ha a régiek megvannak, próbáld vissza.Vagy egyértelműen ez a levétel óta van?ECU reset van ennél is ilyenkor gondolom. Valamit rosszul tanult meg.Nem próbáltad megint resetelni?