Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 6039790 alkalommal)

0 Felhasználó és 20 vendég van a témában

Pavilion

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 62
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26400 Dátum: 2014.12.21 21:50:12 »
Ha nem bánod, szó szerint. :flowers:
Különben Petya megírá, a fordítást. A rendszer hidraulikai nyomása a hőmérséklet növekedésével nő. Így valószínűleg akkor jelentkezhet, amikor a hőmérséklet választó gombot a skála végpontjáig kitekerve hagyod és nem vezérelsz(nó befúvás) kényszer légáramot.
A fagyállónak jellegzetesen "xar" szaga vala, így ha érzel ollasmit az utastérben akkor jöhet a beltér szétdöntése. Nem vagy (általam ) irigylésre méltó helyzetben. Előfordulhat az is, hogy a tűzfali csapadékvíz elvezető csatornában pangóvíz van, ami a motortér felől a hulladékhő hatására a környezetéhez magasabb hőmérsékletre melegszik, míg a szélvédő az alá hűlve párakondenzációs felületként vesz rész a jelenség létrejöttében az által, hogy a felülete mentén telítetté válik a a levegő páratartalma.

Nincs semmilyen kellemetlen szag az utastérben.

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26401 Dátum: 2014.12.21 22:03:57 »
Nincs semmilyen kellemetlen szag az utastérben.
Most is van a jelenség?
Akkor még lehet a csapadékvíz, v. az eldugult dérvíz kifolyó okán, a dérvíz, ami még akár lecsapódó párával is dúsulhatott.
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

facsa

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 11
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26402 Dátum: 2014.12.21 22:31:16 »
A szakálmetálos kereső 1.4 D4D (90 LE-s 1ND-TV motorral) csak 2004-től hozza. Ehhez van hűtő.
A megadott gyári számra nem talál raktáron alkatrészt.
2000-es kiadásúban 1.4 motort csak benzinesben talál.

Először is kösz a válaszodat, de ebben a típusban 2.0 D4D motor van:
ENGINE:   1CDFTV:   2000CC DIESEL TURBO

TZoli

  • Vendég
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26403 Dátum: 2014.12.21 22:49:29 »
Sziasztok!

Esetlegesen tud valaki 2000/11-es évjáratú D4D (90LE) Corollához vízhűtőt (gyári száma: 16400-27020)?
Utángyártottat Magyarországon nem (Unix,Bárdi,Láng) forgalmaznak, a Japker-ben nincs, a Késmárk utcai bontóban pedig csak nagyon rossz állapotút találtam.

Válaszokat előre is köszönöm!

Holnap megpróbálom Neked gyári szám alapján összeszinonímázni utángyártott hűtőkkel.
Ha meg esetleg nem találok akkor, felújítás, tömbcsere...igaz nem tudom mi a probléma vele.
Itt egy kontakt hűtőjavításra:
http://goldschmied.hu/

facsa

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 11
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26404 Dátum: 2014.12.21 23:09:11 »
Holnap megpróbálom Neked gyári szám alapján összeszinonímázni utángyártott hűtőkkel.
Ha meg esetleg nem találok akkor, felújítás, tömbcsere...igaz nem tudom mi a probléma vele.
Itt egy kontakt hűtőjavításra:
http://goldschmied.hu/

Egy pár utángyártott cikkszámot tudok, de sajnos nem találtam Mo-on olyat, aki be tudná szerezni :(
VAN WEZEL 53002356
AKS DASIS 210182N
AVA QUALITY COOLING TO2356
KAGER 31-2056
KUHLER SCHNEIDER 3201541
De holnap megpróbálom az általad ajánlott http://goldschmied.hu/-nál is.

szfp

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 348
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26405 Dátum: 2014.12.22 06:56:23 »
Először is kösz a válaszodat, de ebben a típusban 2.0 D4D motor van:
ENGINE:   1CDFTV:   2000CC DIESEL TURBO

Ehhez találtam.
Mellékelve.
A Szakálnál van is nekik.
Ilyen?

facsa

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 11
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26406 Dátum: 2014.12.22 14:53:42 »
Ehhez találtam.
Mellékelve.
A Szakálnál van is nekik.
Ilyen?

Szia!

Sajnos nem ilyenről van szó, én is mellékeltem korábban képet, azt nem láttad?
Itt a cikkszám: toyota 16400-27020

TZoli

  • Vendég
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26407 Dátum: 2014.12.22 17:20:21 »
Utánanéztem gyári szám alapján és típusra keresve is. Sajnos utángyártott nincs, viszont gyárit találtam a Unix programban, 85e pénz....
http://kephost.com/image/FcR5

Szerintem újíttasd fel, 25-30e körül komplett tömböt cserélnek.


facsa

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 11
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26408 Dátum: 2014.12.22 17:44:53 »
Utánanéztem gyári szám alapján és típusra keresve is. Sajnos utángyártott nincs, viszont gyárit találtam a Unix programban, 85e pénz....
http://kephost.com/image/FcR5

Szerintem újíttasd fel, 25-30e körül komplett tömböt cserélnek.

Szia! Hát nagyon köszönöm, hogy utána néztél. Magyarban és is ezt találtam.
Viszont ma kaptam ajánlatot gyártásra is, 48e. De még reménykedek, hátha találok valami egészséges bontottat. 

espero1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1483
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26409 Dátum: 2014.12.22 20:08:16 »
Sziasztok,

E12-es Corollàn (bal oldali) külsö és belsö féltengelycsuklo cseréje mennyire maceràs? Milyen szerszàmokra van szükség (pl. csapàgyfogo, ilyesmi)? A szerelö szerint elöfordulhat, hogy flexxel kell levàgni valamelyik csuklot, ha nagyon beszorul...
 
Elöre is köszönöm.
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.22 20:10:18 írta espero1 »
E12 Corolla HB 2005 ; 1.6l 110 VVTi ; angol szerelés, 5 ajtos

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26410 Dátum: 2014.12.22 20:25:55 »
Azt is cserélni kell?  :hmmmm:

espero1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1483
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26411 Dátum: 2014.12.22 21:06:54 »
Lehetséges, ezért kérdezem.
E12 Corolla HB 2005 ; 1.6l 110 VVTi ; angol szerelés, 5 ajtos

TZoli

  • Vendég
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26412 Dátum: 2014.12.22 21:27:45 »
Sziasztok,

E12-es Corollàn (bal oldali) külsö és belsö féltengelycsuklo cseréje mennyire maceràs? Milyen szerszàmokra van szükség (pl. csapàgyfogo, ilyesmi)? A szerelö szerint elöfordulhat, hogy flexxel kell levàgni valamelyik csuklot, ha nagyon beszorul...
 
Elöre is köszönöm.

Féltengelyanya le, kormányösszekötő gömbfej leköt, alsógömbfej leköt vagy csonkaállvány két csavar kivesz (mindkét mód ki lehet buktatni a futóművet), váltóolaj leenged, és nagycsavarhúzóval vagy kispajszerrel féltengely kipattint a váltóból. Majd féltengelyről a gumiharangok bilincsei leold, levág, (újak fognak kelleni).
Bronzkalapáccsal féltengelycsukló leüt, majd új cuccokkal összerak.  Csapágyaknak semmi köze a művelethez.
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.22 21:30:12 írta TZoli »

espero1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1483
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26413 Dátum: 2014.12.22 21:46:34 »
Köszönöm szépen @TZoli a részletes leiràst.

Milyen esetben lehet szükséges a flex hasznàlata és mit kellene levàgni vele? Magàt a féltengelycsuklot vagy egyebet?
E12 Corolla HB 2005 ; 1.6l 110 VVTi ; angol szerelés, 5 ajtos

Pavilion

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 62
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #26414 Dátum: 2014.12.22 21:54:54 »
Most is van a jelenség?
Akkor még lehet a csapadékvíz, v. az eldugult dérvíz kifolyó okán, a dérvíz, ami még akár lecsapódó párával is dúsulhatott.

Este kikapcsoltam a fűtőventilátort a motor leállítása előtt, és reggelre 0% párásodás volt, melóba érkezés után szintén benyomtam az off gombot, majd úgy állítottam le a motort. Este újra beszálltam az autóba, és szintén semmi pára nem volt. A légtérben semmi zavaró szag nincs, mondhatni új szaga van a beltérnek.
Lehetséges, hogy ez volt a gond?