Neked is reagálok, a kontakt hiba=ív keletkezés, szerintem. ![kacsint ;)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/03_kacsint.gif)
Ha vmilye hol világít hol nem az vagy a kapcsoló hibája (lehet az relé, vagy tranyó, vagy fet vagy akármi), vagy annak a hibája h nincsen meg néha a potenciál különbség a két drótban, tehát néha az egyik lába lebeg a kapcsolásnak, de javíts ki ha tévedek.
Kontakt hibánál nincs hőterhelés (elenyésző, akkor az összes régi Iveco lángokban közlekedne
![nagymosoly :D](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/03_nagymosoly.gif)
), izzók foglalta is inkább az izzók hőterhelése miatt olvad meg...
E12 izzó csere: Két fül kiakaszt (lámpatest hátsó burkolatán), fedőlap kivétele, csatlakozó lehúz (akár csavarhúzó), rúgó kiakasztása (fájó ujjat eredményez), H7-es izzó van benne, bevágással felfelé áll...
Burán keresztül ellenőrizzük le, hogy az izzó helyesen, középen áll a takaróban.
Aki ügyes kitudja akasztani a rúgót előre és akkor könnyebben lejön a csati, mert kijjebb tudod húzni izzóstól...
Különben utálatos, mert bőr nem marad a kezed hátulján jobb oldalt...