sajna úgy látom az enyém már volt ragasztva (ragasztónyomok végig, nekem sem hiányzik belőle), nem tudom hogyha neki esnék hígítóval az letudná-e szedni a régi nyomokat, mindamellett hogy nem szívni ki az ép részeket. btw milyen ragasztót használtál hozzá?
Úgy csináltam, hogy a szakadás felületét, ami csak kb. 1-2mm széles, végig megkapartam, aztán foltbenzinnel megpucoltam (zsírtalanítás), aztán szigszalaggal megragasztottam a külső oldalon, hogy ne tudjon oda kifolyni a ragasztó és hogy pontosan illeszkedjen, amíg a ragasztó megköt.
A szakadásnál 45 fokban szényitva közé pillanatragasztót adagoltam a másik oldalról, majd összecsuktam, száradás után a szigszalag simán lejött. Ez a hátsó-fölső sarka a guminak, ahol pont nincs hajlító igénybevételnek kitéve, talán ennek köszönhető, hogy azóta is egyben van.
A benzines hígító szerintem nem árt neki (azért nem látható helyen próbáld ki), kérdés, mit kezd a ragasztó nyomokkal. Mivel ragasztották, szilikon?
Amúgy melyik részéről van szó? Egy zárt cső részről vagy egy kilógó rész, aminek mindkét oldala hozzáférhető?
A zárt résznél megpróbálhatod, megfoltozni. belülről ráragasztasz gumit az egyik feléhez aztán ahhoz ragasztod a másik felét kívülről. Ragasztóra nem tudok konkrét tippet adni, de nyilván ne pillanatragasztóval (túl merev és törik) és ne is szilikonnal, hanem valami gumiragasztóval, pl. amivel bicikli belsőt ragasztanak, ami feloldja a gumit és sokkal erősebben tapad, mint a szilikon.