Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 6039621 alkalommal)

0 Felhasználó és 12 vendég van a témában

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24495 Dátum: 2013.11.15 14:22:53 »
...
Egyébiránt a fenti analógiádat követve mi Suzuki-ra kapjunk kedvezményt?
...

Vagy Audit, Mercit.  ;)
Ne feledjük, hogy mindkettőből gyártunk már itthon. Ahogy Opel motort, BMW elektronikát, és még sok-sok univerzális alkatrészt. (DENSO, Delphi...)

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23134
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24496 Dátum: 2013.11.15 14:44:34 »
Ezek szerint Te Yen-ben kapod a fizudat...  :hug:
Megértem h az árfolyam változott, megértem h a japán autók nem olcsók, de az kicsit sok h ha legálisan dolgozom, akkor 10 évig kell gyűjtenem egy új középkategóriás kocsira...
Ez 10 éve is így volt, bár én még csak 2005 óta dolgozom. Igaz, azóta a dupláját keresem számszakilag.  ::) És messze nem kiugró a keresetem.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Hosiminh

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 156
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24497 Dátum: 2013.11.16 18:53:24 »
hali,

egy kis segítséget szeretnék kérni, E10 hb-re a négy ajtóra hogyért vesztegetnek gumikédert? vagy egyáltalán hol lehet beszerezni?
köszi.

Kalmi

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 818
  • Corolla 1.3 XLI HB 1994
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24498 Dátum: 2013.11.17 10:09:15 »
egy kis segítséget szeretnék kérni, E10 hb-re a négy ajtóra hogyért vesztegetnek gumikédert? vagy egyáltalán hol lehet beszerezni?
Toyotánák az elsők listaára 118 Euró/db a hátsók 85Euró/db.
Én végül nem vettem, hanem megragasztottam (egy kb. 3-4cm hosszú szakadás volt rajta a felső sarkánál, de nem hiányzott semmi). Évek óta tart rendesen, a lényeg, hogy meg legyen alaposan tisztítva a felület. Érdemes még bontóban is nézni, simán hibátlan tud lenni egy 20 éves darab is (ezek még nem újrahasznosított gumiból készültek).

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24499 Dátum: 2013.11.17 10:17:49 »
Èn sokkal inkább abban látom a problémát, hogy 2003 óta egy zsír új Corolla alapára kb. a másfélszeresére nött, az emberek fizetése viszont nem éppen.  :hmmmm:
2004elején apám Golf5-öse alap trendline + néhány extra, az akkor legolcsóbb 1,6 8v benzinessel (1,6 fsi sokkal drágább volt, dízelt meg nem is írom) 4,5millió volt. Szerintem ma ennyiért lehet kapni alap golf7-es 1,2tsi-t.
A corolla 5ajtós terra 1,6ossal 4,3millió volt ekkor.

Egy szó mint 100, a "másfélszeres" jelződet felesleges túlzásnak tartom.

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24500 Dátum: 2013.11.17 11:07:33 »
a "másfélszeres" jelződet felesleges túlzásnak tartom.
2003-ban a fapad Corolla (sedan) 3,6M volt, most 4,2 az kb. 17% emelkedés, lényegesen magasabb felszereltség mellett.
Persze, ha a gyorsulási adatokat nézzük, akkor az akkori 1,4-est a mostani 1,6-oshoz kellene hasonlítani aminél már 30%. -)

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24501 Dátum: 2013.11.17 11:18:20 »
2003-ban a fapad Corolla (sedan) 3,6M volt, most 4,2 az kb. 17% emelkedés, lényegesen magasabb felszereltség mellett.
Persze, ha a gyorsulási adatokat nézzük, akkor az akkori 1,4-est a mostani 1,6-oshoz kellene hasonlítani aminél már 30%. -)
Változtak a piaci igények, ma is lehetne 3,6M-ért fapadot árulni, de senkinek sem kéne. Arra ott a Dacia kínálata ma.
Én nem olyan állításra reagáltam, hogy 2003-hoz képest ma dupla annyi egy fapad autó ára. Ha minimál fapad modellekről beszélünk,
akkor az egy másik történet.

Hosiminh

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 156
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24502 Dátum: 2013.11.17 12:42:11 »
Én végül nem vettem, hanem megragasztottam

sajna úgy látom az enyém már volt ragasztva (ragasztónyomok végig, nekem sem hiányzik belőle), nem tudom hogyha neki esnék hígítóval az letudná-e szedni a régi nyomokat, mindamellett hogy nem szívni ki az ép részeket. btw milyen ragasztót használtál hozzá?

Kalmi

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 818
  • Corolla 1.3 XLI HB 1994
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24503 Dátum: 2013.11.17 14:40:41 »
sajna úgy látom az enyém már volt ragasztva (ragasztónyomok végig, nekem sem hiányzik belőle), nem tudom hogyha neki esnék hígítóval az letudná-e szedni a régi nyomokat, mindamellett hogy nem szívni ki az ép részeket. btw milyen ragasztót használtál hozzá?
Úgy csináltam, hogy a szakadás felületét, ami csak kb. 1-2mm széles, végig megkapartam, aztán foltbenzinnel megpucoltam (zsírtalanítás), aztán szigszalaggal megragasztottam a külső oldalon, hogy ne tudjon oda kifolyni a ragasztó és hogy pontosan illeszkedjen, amíg a ragasztó megköt.
A szakadásnál 45 fokban szényitva közé pillanatragasztót adagoltam a másik oldalról, majd összecsuktam, száradás után a szigszalag simán lejött. Ez a hátsó-fölső sarka a guminak, ahol pont nincs hajlító igénybevételnek kitéve, talán ennek köszönhető, hogy azóta is egyben van.

A benzines hígító szerintem nem árt neki (azért nem látható helyen próbáld ki), kérdés, mit kezd a ragasztó nyomokkal. Mivel ragasztották, szilikon?
Amúgy melyik részéről van szó? Egy zárt cső részről vagy egy kilógó rész, aminek mindkét oldala hozzáférhető?
A zárt résznél megpróbálhatod, megfoltozni. belülről ráragasztasz gumit az egyik feléhez aztán ahhoz ragasztod a másik felét kívülről. Ragasztóra nem tudok konkrét tippet adni, de nyilván ne pillanatragasztóval (túl merev és törik) és ne is szilikonnal, hanem valami gumiragasztóval, pl. amivel bicikli belsőt ragasztanak, ami feloldja a gumit és sokkal erősebben tapad, mint a szilikon.

Hosiminh

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 156
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24504 Dátum: 2013.11.17 17:20:51 »
Mivel ragasztották, szilikon?
Amúgy melyik részéről van szó? Egy zárt cső részről vagy egy kilógó rész, aminek mindkét oldala hozzáférhető?
A zárt résznél megpróbálhatod, megfoltozni. belülről ráragasztasz gumit az egyik feléhez aztán ahhoz ragasztod a másik felét kívülről. Ragasztóra nem tudok konkrét tippet adni, de nyilván ne pillanatragasztóval (túl merev és törik) és ne is szilikonnal, hanem valami gumiragasztóval, pl. amivel bicikli belsőt ragasztanak, ami feloldja a gumit és sokkal erősebben tapad, mint a szilikon.

így nem tudom megmondani hogy mivel ragasztották, de ragasztós, vagy szilikonos. nekem egyenlőre nincs baj a hengeres tömítéssel, csak a külső kilógó résszel, mind a négy ajtónál, egy néhány centis leszakadás eddig nem nagyon foglalkoztam vele, tél beköszönte előtt végig mentem a gumikon szilikonnal azt jó van, de most már idegesít a lógása, de amióta nálam van tovább nem szakadt.

am, köszi szépen a segítséget.

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24505 Dátum: 2013.11.17 17:24:06 »
2004elején apám Golf5-öse alap trendline + néhány extra, az akkor legolcsóbb 1,6 8v benzinessel (1,6 fsi sokkal drágább volt, dízelt meg nem is írom) 4,5millió volt. Szerintem ma ennyiért lehet kapni alap golf7-es 1,2tsi-t.
A corolla 5ajtós terra 1,6ossal 4,3millió volt ekkor.

Egy szó mint 100, a "másfélszeres" jelződet felesleges túlzásnak tartom.

És a Golf amúgy bevált, nincsenek vele gondok ? Fogyi ? Csak mert innen jobb vételnek tűnik a Cori olcsóbban, nem kicsit jobb motorral(főleg emiatt) :) Miközben a formavilágban sincs orbitális különbség.

Matthew90

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2743
  • Nem elfogult, de TOYOTA-Fan :)
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24506 Dátum: 2013.11.17 20:18:34 »
2004elején apám Golf5-öse alap trendline + néhány extra, az akkor legolcsóbb 1,6 8v benzinessel (1,6 fsi sokkal drágább volt, dízelt meg nem is írom) 4,5millió volt. Szerintem ma ennyiért lehet kapni alap golf7-es 1,2tsi-t.
A corolla 5ajtós terra 1,6ossal 4,3millió volt ekkor.

Egy szó mint 100, a "másfélszeres" jelződet felesleges túlzásnak tartom.

Akkor csupán az 1.44-szeresére, elnézést!  :flowers:
Remélem azért a mögöttes tartalmat is értetted, nem csak ezen az adaton akadtál fenn.  :hmmmm:



Toyota Corolla E12 Sedan 1.4 Linea Terra (2011.09.-2013.10.)
Toyota Avensis T25 Sedan 1.8 Sol Technic (2013.10.-2017.01.)
Toyota Prius III Premium + Solar roof + Navi + Leather (2017.01.- )

362.

espero1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1483
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24507 Dátum: 2013.11.23 02:10:19 »
Sziasztok,

Ma egy kicsit hosszabb (30 km) föleg vàrosi autozàs utàn, mikor kiszàlltam a garàzsban az autobol egy furcsa égett szagot éreztem... Amig a csomagokat pakoltam ki, addig mindig éreztem a vezetö felöli oldalon.

Késöbb, egy fél oràra rà, mikor megint az autohoz mentem, màr nem volt ez az égett szag...

Vajon mitöl lehetett ez? A kerekek nem voltak melegek az én oldalamon, de a klimàt egy kicsit beinditottam az ùton, mert màr rég nem tettem.
Amùgy ekkor vettem észre azt is, hogy az egyik elsö égöm is kiégett...
E12 Corolla HB 2005 ; 1.6l 110 VVTi ; angol szerelés, 5 ajtos

2ozz

  • Vendég
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24508 Dátum: 2013.11.23 07:17:48 »
Sziasztok,

Ma egy kicsit hosszabb (30 km) föleg vàrosi autozàs utàn, mikor kiszàlltam a garàzsban az autobol egy furcsa égett szagot éreztem... Amig a csomagokat pakoltam ki, addig mindig éreztem a vezetö felöli oldalon.

Késöbb, egy fél oràra rà, mikor megint az autohoz mentem, màr nem volt ez az égett szag...

Vajon mitöl lehetett ez? A kerekek nem voltak melegek az én oldalamon, de a klimàt egy kicsit beinditottam az ùton, mert màr rég nem tettem.
Amùgy ekkor vettem észre azt is, hogy az egyik elsö égöm is kiégett...
Nézz be a csomagtartó szőnyege alá, meg a pótkereket is vedd ki, hátha megtalálod a forrását, én arra tippelek, h valahol van egy pici luk a kipufogódon és ott szökik a forró levegő és melegít vmi gumi tömítést vagy kábeltartó patentot...

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24509 Dátum: 2013.11.23 08:05:04 »
Sziasztok,

Ma egy kicsit hosszabb (30 km) föleg vàrosi autozàs utàn, mikor kiszàlltam a garàzsban az autobol egy furcsa égett szagot éreztem... Amig a csomagokat pakoltam ki, addig mindig éreztem a vezetö felöli oldalon.

Késöbb, egy fél oràra rà, mikor megint az autohoz mentem, màr nem volt ez az égett szag...

Vajon mitöl lehetett ez? A kerekek nem voltak melegek az én oldalamon, de a klimàt egy kicsit beinditottam az ùton, mert màr rég nem tettem.
Amùgy ekkor vettem észre azt is, hogy az egyik elsö égöm is kiégett...
Én inkább a biztosítékok doboza felé néznék körül (az ugye a sofőr előtti részen van a motortérben, nekem) :hmmmm: