Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 6039574 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

espero1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1483
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24450 Dátum: 2013.11.04 11:18:07 »
Ez engedett (+90%):
http://www.vilagitas.eu/osram_night_breaker_plus_h7
OK, köszi! Akkor majd én is utàna fogok nézni a dolgoknak, mert sosem àrt, ha jobban làt az ember este...
E12 Corolla HB 2005 ; 1.6l 110 VVTi ; angol szerelés, 5 ajtos

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24451 Dátum: 2013.11.04 11:21:43 »
Kedves Robi!

Ugyan világosítsatok már fel! Egy vezérműláncot tényleg csak azért kellhet kicserélni mert tele van verve kilométerrel az autó? Más oka nem lehet? (Például nem volt elég munkája a szerelőmnek:-() Igazából azt hiszem, hogy csak valami feszítő görgőket meg patronokat is elég lett volna cserélni, de ha már lúd legyen kövér! A fotók jók. Ezzel kapcsolatban az a kérdésem, hogy a zörgő hang mellé társul-e valami probléma? Ez a szívósor el tud törni, vagy mi adja a zajt?
Tudom, hogy marhaságokat kérdezek, de legalább megkérdezem, hogy ne szaladjak bele több hülyeségbe.
tudomásom szerint a soksok km meg a vad használat is kifekteti a láncot.
de a valós okot senki nem tudja biztosra.

a szivósor müanyagját én elöfúrnám,h ne repedjen.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

R6Rider

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1083
  • Corolla E12 1.6 VVTi SOL Sedan
    • Q8
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24452 Dátum: 2013.11.04 12:55:47 »
OK, köszi! Akkor majd én is utàna fogok nézni a dolgoknak, mert sosem àrt, ha jobban làt az ember este...
Szívesen!  :) akibor000 (Robi) érdeme igazán, tőle jött a tapasztalati info...  :flowers: Én csak rágugliztam...  ;)

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24453 Dátum: 2013.11.04 13:43:35 »
nekem meg az öregharcos T66 ajánlotta pár hete. kúlblút akartam,de nájtbréker lett. nem bántam meg.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

espero1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1483
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24454 Dátum: 2013.11.04 14:00:33 »
kúlblút akartam,de nájtbréker lett. nem bántam meg.
Mind a két fajta égö olyan tipùsù (fehér) fényt ad, mind a hagyomànyos izzok?
E12 Corolla HB 2005 ; 1.6l 110 VVTi ; angol szerelés, 5 ajtos

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24455 Dátum: 2013.11.04 14:56:28 »
vmivel fehérebb.
télen hóban kiváncsi leszek,h mit mutat majd.
esöben picit veszít fényéből.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

botond187

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 159
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24456 Dátum: 2013.11.05 09:46:44 »
Sziasztok.

Alvázvédelmet érdemes csináltatni a kocsira? Nem az alvázmosásra gondolok.
Árakban nagy a szórás. Láttam egy 25e-es megoldást, bevonják az alját, réseket is elvileg. 5+1 kg anyagot visznek fel leírás alapján.
2004 Toyota corolla 1,4 VVTI HB

feryoo7

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1732
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24457 Dátum: 2013.11.05 11:39:40 »
Beszéltem kasztnissal azt mondta, hogy toyotánál még nem csinált de véleménye szerint nem is kell.
Elvileg ezek ilyen mártott kasztnik már és nem rozsdásodnak.

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24458 Dátum: 2013.11.05 12:53:02 »
Azért először nézz alá, ha van rozsda alul, akkor érdemes neki kezdeni.
Illetve ha korábban volt sérülve és nem szakszerűen javították előfordulhat.

Szerintem alámész és azt a pár helyet ahol felületi rozsda van megcsiszolod és kész aztán kis alvázvédő rá helyileg.
Többet nem áldoznék rá, mert nem jön vissza eladáskor az árban.
Konrád

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24459 Dátum: 2013.11.05 13:54:44 »
Beszéltem kasztnissal azt mondta, hogy toyotánál még nem csinált de véleménye szerint nem is kell.
Elvileg ezek ilyen mártott kasztnik már és nem rozsdásodnak.

http://forum.toyotaclub.hu/index.php?topic=249.msg554652#msg554652

decens

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 63
    • PIXELfirka
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24460 Dátum: 2013.11.07 10:35:26 »
sziasztok!
egy érdekes, és nem kevés fejtörést okozó problémával kapcsolatban fordulok hozzátok: adott egy 2006-ban vásárolt, alig használt (20000 km-t futott) corolla. 1400 köPcenti, 16 szellentés. indításkor (nincs sebességben, kuplung kinyomva) felpörgeti a motort 1600...1700 rpm környékére, majd onnan szépen visszahúzza alapjáratra 1-2 másodperc alatt. Hideg indításkor ennyire szembeötlő a jelenség, melegen kevésbé hajlamos rá, de akkor is magasabb fordulatszámon indul a motor, mint az alapjárat.
Következő érdekesség vezetés közben: gyorsítok, váltok fölféle, és abban a pillanatban, ahogy kinyomom a kuplungot, megint felfelé pörgeti a motort 2-300 rpm-mel, ahelyett, hogy rendes, jó motorhoz illően leesne a fordulatszám. (figyelem: nem, nem veszem le későn a lábam a gázról). érdekesség a dologban, hogy ha váltás előtt 1-2 másodpercig az elért sebességen tartom a kocsit, (tehát nem közvetlenül a kigyorsítás után váltok) akkor nem emeli meg a fordulatszámot.

WTF?

további infók:

-NEM ELEKTRONIKUS a gázpedál, hanem sima, bovdenes.
-nincs hibaüzenet a motor felől (ha lambda-szonda lenne, gondolom, jelzett volna valamit már... vagy nem?)
-megjárta a kaposvári szervizt, ahol ohne genie kicseréltek benne chip-et / computert, mondván, hogy ez a hiba forrása. amikor kiderült, hogy még mindig tart a hibajelenség, közölték, hogy " hát akkor nem tudjuk, mi baja lehet". (köszi)

így állunk most.

ötlet? javaslat...?

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24461 Dátum: 2013.11.07 11:09:17 »
Indításnál fordulat emelés tök normális, természetes dolog. Régi Toyota motorok (Pl.: 4A-GE) télen képesek 2500-ra emelni a fordulatot. Egyrészt, hogy felépüljön az olajnyomás, másrészt a katalizátor minél gyorsabb felfűtése érdekében.

A gyorsításba belekuplungolás utáni fordulatszám emelkedés is lehet normális, ha a szükségesnél mélyebbre nyomod a gázpedált. Ennek szintén környezetvédelmi okai vannak. A motorvezérlő próbálja elégetni a túldúsult üzemanyag keveréket, ezért elszegényíti a keveréket. Ebből adódik a felpörgés. És ezért nem csinálja amikor konstans fordulatról váltasz el, mivel akkor ideális a keverék.

Ez egy Toyota, nincsen semmi baja.  :flowers: ;)

decens

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 63
    • PIXELfirka
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24462 Dátum: 2013.11.07 11:31:11 »
hát... nem is tudom.
egyáltalán nem tapasztaltam ugyanezt a jelenséget a kis yarisnál. sem pedig a családban lévő egyéb autóknál.  (szintén benzinesek...)
szóval nem érzem magam meggyőzve róla, hogy ez feltétlenül normális.
 :wacko:

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24463 Dátum: 2013.11.07 11:43:21 »
enyém is ilyen volt.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23134
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24464 Dátum: 2013.11.07 12:30:47 »
Reggelente mostanában az Avensis is 2000 fölé lövi a motor fordulatszámát 3 mp-ig, majd vissza is ejti 1600-ra. Újabb fel perc elteltével már csak 1100-1200-nál jár. Örüljünk neki, mert az olajnyomás és kenés így biztosan rendben van.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i