Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 5983916 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #22890 Dátum: 2012.11.17 12:25:54 »
tőlem megkapja ami jár neki, cserébe ki is nyomom a szemét ...... amúgy szerintem itt fog rám rohadni, nem lesz eladva
Ugyan, egyszer majd jön egy autó, ami birtoklási vágyakat fog kiváltani belőled és még zseton is lesz rá :D
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

Matthew90

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2743
  • Nem elfogult, de TOYOTA-Fan :)
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #22891 Dátum: 2012.11.17 12:26:38 »
Mondival egyetértek, elég az 1,4-es. Mindennapi (nem autópályás) használat esetén max. 3000-ig pörgetve (tehát lényegében a használható fordulatszám-tartomány felét használom csak ki) is tökéletesen elég, soha nem éreztem, hogy kevés lenne, még 5 emberrel sem. A dízelt hanyagolnám, már csak azért is, mert az autó benzinnel (és/vagy gázzal, árammal) megy, nem gázolajjal!


Szerintem az 1.4 és 1.6 között nincs túlságosan nagy különbség.  :)
Ha megbízható, keveset fogyasztó, kis szervízigényű benzinest szeretnél: 1.4 VVT-I
Ha még kevesebbet fogyasztó autót akarsz, és mész is vele eleget: 1.4 D4D
Ha pedig élményautót akarsz és nem nagyon izgat ha egy-két gázfröccsre bizony érzékenyen reagál a fogyasztásmérő: 1.8 TS



Toyota Corolla E12 Sedan 1.4 Linea Terra (2011.09.-2013.10.)
Toyota Avensis T25 Sedan 1.8 Sol Technic (2013.10.-2017.01.)
Toyota Prius III Premium + Solar roof + Navi + Leather (2017.01.- )

362.

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #22892 Dátum: 2012.11.17 15:50:59 »
Ugyan, egyszer majd jön egy autó, ami birtoklási vágyakat fog kiváltani belőled és még zseton is lesz rá :D
Hát ja,  aszongyuk itt a  régi kulcsa, kérek egy uj Totyát [rohog]

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #22893 Dátum: 2012.11.17 18:26:54 »
Ugyan, egyszer majd jön egy autó, ami birtoklási vágyakat fog kiváltani belőled és még zseton is lesz rá :D
olyan autó most is van, de a corolla ára nem segít hozzá..... föleg pár év mulva, mikor 1 millát se fog érni
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #22894 Dátum: 2012.11.17 19:27:22 »
Ezért járok benzinessel. Inkább a kúton fizetek, mint a szervízben  :D .
Te a benyassal is a szervizben fizettel, khm valto :D  :flowers:
Evi 25 ezer km eseten kb jelenleg 160ezer Huf-ot lehet sporolni (1,5 literes fogyikulonbseg eseten, ami pl palyan meg tobb is lehet). 100 ezer km-nel (4 ev) ez mar 640ezer Huf. Abba mar szerintem belefer, hogy 100ezer km korul megmurdal egy 150 ezres nyomasszabalyozo szelep. De ha 5 ev garit belealkudja az ember az autovetelnel, akkor meg ez sem lesz koltseg.
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.17 19:33:11 írta labiscsakl »


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #22895 Dátum: 2012.11.17 19:50:39 »
Te a benyassal is a szervizben fizettel, khm valto :D  :flowers:
Evi 25 ezer km eseten kb jelenleg 160ezer Huf-ot lehet sporolni (1,5 literes fogyikulonbseg eseten, ami pl palyan meg tobb is lehet). 100 ezer km-nel (4 ev) ez mar 640ezer Huf. Abba mar szerintem belefer, hogy 100ezer km korul megmurdal egy 150 ezres nyomasszabalyozo szelep. De ha 5 ev garit belealkudja az ember az autovetelnel, akkor meg ez sem lesz koltseg.
Hallomásból az aggodalmak inkább 200ekm körül jönnek (hugom C270CDI-je 10 év után 250ekm-nél pisilt valami tömités, de azse volt egy vagyon- pedig az csak egy vacak merci, nem totya :tt2:)
A Jazzhez képest a fogyikülönbség nálunk inkább2-2,5 liter volt, télen, városban.

szaki

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 194
  • néha vagyok
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #22896 Dátum: 2012.11.18 10:01:05 »
Hallomásból az aggodalmak inkább 200ekm körül jönnek (hugom C270CDI-je 10 év után 250ekm-nél pisilt valami tömités, de azse volt egy vagyon- pedig az csak egy vacak merci, nem totya :tt2:)
A Jazzhez képest a fogyikülönbség nálunk inkább2-2,5 liter volt, télen, városban.

112 300km.Szerintem én nyertem.

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #22897 Dátum: 2012.11.18 10:12:45 »
Te a benyassal is a szervizben fizettel, khm valto :D  :flowers:
Ez független attól, hogy benzines vagy dízel, ugyanis volt itt a fórumon hasonló évjáratú dízel corolla is, aminek valamivel kevesebb kilométerrel volt ugyanaz a baja mint nekem.
Ez sokkal inkább annak köszönhető, hogy 2006 második felében már Lengyelországban szerelik az összes európai toyota váltóját, és a minőség nem volt olyan, mint kellene.

Akkor fogalmazok másként: benzinessel főleg a kúton és a néha a szervízben kell fizetni, a dízellel meg főleg a szervízben. Melyik a jobb? A kutas verzió kiszámíthatóbb...  :D
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #22898 Dátum: 2012.11.18 10:26:12 »
A kutas verziót a júzer szabályozza vmilyemilyen szinten!;)
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

szaki

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 194
  • néha vagyok
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #22899 Dátum: 2012.11.18 11:12:18 »
Ezen a benzines dizel kérdésen én is sokat vacilláltam mostanában,főleg,hogy közel 100 000 -et költöttünk a vasra.
Ugyanis nekem a munkám miatt muszáj az alacsony fogyasztású autó mivel 40km-re járok melózni mindennap.A munkaidőm meg annyira kötetlen,hogy van,hogy reggel 4 és van,hogy éjfél vagy még később(építőipar,biztonságtechnika).
Munkába járni meg most 24 000 et.kapok havonta.

1.vagy marad a cori és megszokjuk,hogy ezekután minden hibánál 100 000-reket költünk rá.(mostanáig nem kellett,csak most már 6éves és 115 000 van benne)
2.vagy veszek mellé egy 1000-es suzukit (szinte csak ez van benzinesben ami 5L.alatt eljár és occso)és a cori megmarad családi autónak.De ekkor két kocsit kell fenntartani.
3.Vagy marad csak a suzuki.ami alapból egy kis szar és rohadtúl nem férünk benne,ráadásul másodállásra is kicsi.
4.Levizsgázom 125 cm.ig különbözetivel egy nap alatt 36 ezerért.és veszek egy négyütemű motort (ami szintén eljár 4L.el.és még dugó sincs)amivel el tudok járni melózni március végétől novemberig.És így megmarad a családi vas.

espero1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1483
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #22900 Dátum: 2012.11.18 11:18:22 »
@szaki
Személy szerint az 1.-es verzio mellett döntenék, de ha van kedved hozzà, a 4.-es sem lenne rossz vàlasztàs.
E12 Corolla HB 2005 ; 1.6l 110 VVTi ; angol szerelés, 5 ajtos

zsoooc

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1578
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #22901 Dátum: 2012.11.18 11:35:32 »
Mostanában (mitóa hodegebbek a reggelek) azt veszem észre, hogy hidegindításnál a fordulatszám felmegy kb. 2500-ra vagy picit feljesbb és ott is marad néhány másodpercig, legutóbb viszont már 8-10 másopderig, majd szépen visszamegy 1000 fölé. Normális ez? :?: Régebben nem csinálta. Persze nagyobb hidegben felment 2000 fölé, de 2-3 mp alatt visszament. Vajon nem káros ez a motornak? Semmi más rendellenességet nem tapasztaltam.
Corolla 1,4 VVT-i 2005

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #22902 Dátum: 2012.11.18 12:08:05 »
Ezen a benzines dizel kérdésen én is sokat vacilláltam mostanában,főleg,hogy közel 100 000 -et költöttünk a vasra.
Ugyanis nekem a munkám miatt muszáj az alacsony fogyasztású autó mivel 40km-re járok melózni mindennap.A munkaidőm meg annyira kötetlen,hogy van,hogy reggel 4 és
Egy jóbarátom 60 km-re ingázik benzinessel, pontosan azért mert inkább többet tankol, de nem teheti meg, hogy egy váratlan hiba miatt napokat álljon az autó, illetve hogy a legváratlanabb helyeken álljon meg dízel probléma miatt.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #22903 Dátum: 2012.11.18 16:25:35 »
Ezen a benzines dizel kérdésen én is sokat vacilláltam mostanában,főleg,hogy közel 100 000 -et költöttünk a vasra.
Ugyanis nekem a munkám miatt muszáj az alacsony fogyasztású autó mivel 40km-re járok melózni mindennap.A munkaidőm meg annyira kötetlen,hogy van,hogy reggel 4 és van,hogy éjfél vagy még később(építőipar,biztonságtechnika).
Munkába járni meg most 24 000 et.kapok havonta.

1.vagy marad a cori és megszokjuk,hogy ezekután minden hibánál 100 000-reket költünk rá.(mostanáig nem kellett,csak most már 6éves és 115 000 van benne)
2.vagy veszek mellé egy 1000-es suzukit (szinte csak ez van benzinesben ami 5L.alatt eljár és occso)és a cori megmarad családi autónak.De ekkor két kocsit kell fenntartani.
3.Vagy marad csak a suzuki.ami alapból egy kis szar és rohadtúl nem férünk benne,ráadásul másodállásra is kicsi.
4.Levizsgázom 125 cm.ig különbözetivel egy nap alatt 36 ezerért.és veszek egy négyütemű motort (ami szintén eljár 4L.el.és még dugó sincs)amivel el tudok járni melózni március végétől novemberig.És így megmarad a családi vas.

És mikor vettétek, mennyit mentél vele a hiba előtt, mennyit spóroltál meg egy benzineshez képest?

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #22904 Dátum: 2012.11.18 17:00:53 »
112 300km.Szerintem én nyertem.
Miben [rohog] Mi volt az előzmény? :hmmmm:
Mi  volt a 100eFt-os baja? :hmmmm:
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.18 17:10:52 írta OldPiet »