Nem hencegésképpen írom, csak, mint tényt: Nekem télen-nyáron üzemi hőfokon áll a mutató annyi különbséggel, hogy 0 fok alatt észrevehetően lassabban éri el, de minden esetben eléri és amíg működik a motor, nem esik vissza, mutató szerint legalábbis.
A hűtőfolyadékot 2010 őszén cseréltettem, valamint némi home-barkáccsal vastag geotextíliával béleltem ki a motorháztető belsejét. Amennyiben hidegebbre fordul az idő, városi rövid utakhoz a hűtőt is eltakarom majd ilyen geoval.
Elvileg nem melegszik gyorsabban a motor, ha eltakarom a hűtőt, viszont menet közben nagyobb hidegben jobban tartja a meleget a motor körül, ráadásul nem éghető anyag, így nem is veszélyes, viszont ingyenes megoldás, szemben a gyári tizenx ezres anyaggal.
Egy bánatom van még, hogy a tűzfalon nincs semmi hang- és hőszigetelő anyag, mint az E12 Corikon, ezt hiányolom.