Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 6042671 alkalommal)

0 Felhasználó és 13 vendég van a témában

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19815 Dátum: 2011.08.18 16:50:56 »
Ha 10-es ment bele eddig és 2003 szeptemberénél öregebb az autó, akkor nagy eséllyel enni fogja az olajat (mértéke változó). Ennek javítása 2 kiló körül mozog, mivel a teljes dugószett cseréje szükséges.
         

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19816 Dátum: 2011.08.18 17:47:40 »
Ezek a km szerinti szervizintervalumok teljesen borulnak, mert itt szinte minden Toyota kevesebbet megy mint évi 15 ekm :D :devil: [rohog] [rohog]

mardel

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 800
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19817 Dátum: 2011.08.18 18:06:39 »
6éves, 120e km, állítólag! nem eszi
1.4 sol 2004

mardel

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 800
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19818 Dátum: 2011.08.20 09:57:32 »
e12-ről a vonóhorgot le lehet vajon szedni?
vagy van levehető meg fix is?
1.4 sol 2004

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10726
Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19819 Dátum: 2011.08.20 10:54:53 »
Attól függ milyen volt rajta eddig, de ez a 2 típus van. A levehető nyílván drágább.  ;)
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19820 Dátum: 2011.08.20 10:56:08 »
e12-ről a vonóhorgot le lehet vajon szedni?
vagy van levehető meg fix is?

kérdésedben benne van a válasz is.... :clap: :clap: :clap:
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

mardel

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 800
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19821 Dátum: 2011.08.20 11:05:59 »
a fixet hegesztik, a másik meg csavaros?
mondjuk a fixet is le lehet flexelni  :lol:
1.4 sol 2004

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19822 Dátum: 2011.08.20 11:10:55 »
csavaroznak minden esetben...hegeszteni manapság már csak a tinik szoktak falusi diszkok után hajnalban....:)))

 én megérdeklődtem,h mi mennyi,mert febr27.i müszakimra akarok felrakatni vonohorgot...a fixet is csavarozzák...de annál nem levehető maga a horog....a levehetőnél meg gondolom kilogikázod,h levehető e vagy sem..:)
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19823 Dátum: 2011.08.20 11:38:28 »
Attól függ milyen volt rajta eddig, de ez a 2 típus van. A levehető nyílván drágább.  ;)
Nekem gyári levehető van az 1 százas ,de én belealkudtam (pehükre nem volt még bonsaios olcsoért)

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19824 Dátum: 2011.08.20 11:55:46 »
a fixet hegesztik, a másik meg csavaros?
mondjuk a fixet is le lehet flexelni  :lol:
Mindegyiket le lehet csavarozni (max a lyukak maradnak ott)
Számomra a vonohorog a legfontosabb extra egy auton. Keveset használom, de kell.

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19825 Dátum: 2011.08.20 13:21:04 »
ja,egyet értek.....most nekem is joljönne....10nap mulva költözök uj lakásba....és az aprobb dolgoknak van/lenne  utánfutó,de vonohorog nuku....
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19826 Dátum: 2011.08.20 19:43:07 »
ja,egyet értek.....most nekem is joljönne....10nap mulva költözök uj lakásba....és az aprobb dolgoknak van/lenne  utánfutó,de vonohorog nuku....
Jah, nekem meg pont fordítva, sztem sose fogom használni, de legalább már sikerült az elektromos csatlakozóját eltörni, mivel ült a feneke a sok csomagtól és kapubejárón beakadt. Szal a vonóhorognak is megvan a hátránya.
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19827 Dátum: 2011.08.21 07:56:27 »
ja,egyet értek.....most nekem is joljönne....10nap mulva költözök uj lakásba....és az aprobb dolgoknak van/lenne  utánfutó,de vonohorog nuku....
Jah, nekem meg pont fordítva, sztem sose fogom használni, de legalább már sikerült az elektromos csatlakozóját eltörni, mivel ült a feneke a sok csomagtól és kapubejárón beakadt. Szal a vonóhorognak is megvan a hátránya.
Az nem a horog hibája. A csatlakozo ne legyen lejebb mint a horog. Az meg ha leér se megy tönkre. De ne érjen le. Ilyen alapon más is leérhet, ami nagyobb baj, mert leviszi a védelmet.

dublin19

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 537
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19828 Dátum: 2011.08.21 12:38:23 »
Ha 10-es ment bele eddig és 2003 szeptemberénél öregebb az autó, akkor nagy eséllyel enni fogja az olajat (mértéke változó). Ennek javítása 2 kiló körül mozog, mivel a teljes dugószett cseréje szükséges.
Egyébként sok ember van a fórumon akinek 2003 szeptember elötti a kocsija és eszi az olajat? Nekem 2003/7 havi és 0 az olajfogyim.... (5w30)
'03 Corolla E12 4zz-fe

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #19829 Dátum: 2011.08.21 13:27:12 »
Ha 10-es ment bele eddig és 2003 szeptemberénél öregebb az autó, akkor nagy eséllyel enni fogja az olajat (mértéke változó). Ennek javítása 2 kiló körül mozog, mivel a teljes dugószett cseréje szükséges.
Egyébként sok ember van a fórumon akinek 2003 szeptember elötti a kocsija és eszi az olajat? Nekem 2003/7 havi és 0 az olajfogyim.... (5w30)
Akkor te nem férsz bele a valószinüségi statisztikába :tt2: